NuoriD kirjoitti:Mummis! Tänäänhän on pikkulauantai!
Just tossa mietinkin että pitäiskö sitä ihan oikeasti hankkia mies. Toihan olis se helpoin paikka. Mutta en mä taida, eripari tissitkin ja kaikkea... Katotaan parin vuoden päästä uudelleen.
Vesper kirjoitti:Just tossa mietinkin että pitäiskö sitä ihan oikeasti hankkia mies. Toihan olis se helpoin paikka. Mutta en mä taida, eripari tissitkin ja kaikkea... Katotaan parin vuoden päästä uudelleen.
Joo, voivittu, elämän miehet pitäis jotenkin pystyä eristämään kaikenmaailman nartuista. Mä taidan olla omassa tilanteessani niillä main, että kohta kysyn siltä, paneeks se sitä tai suunnitteleeks alkavansa panna, niin ainakin sit tietäisin.
Toisaalta mun uus suunnitelma on myös rakentaa itselleni sen luokan killeri-body (miinus tissit), ettei monikaan mies enää voi vastustaa. Oon jättänyt trikoosankarihommat ja käyn nyt ahkerasti salilla.
nastamuumio kirjoitti:Joo, voivittu, elämän miehet pitäis jotenkin pystyä eristämään kaikenmaailman nartuista. Mä taidan olla omassa tilanteessani niillä main, että kohta kysyn siltä, paneeks se sitä tai suunnitteleeks alkavansa panna, niin ainakin sit tietäisin.
Ota asia suoraan puheeksi. Sanot, että sun mielestä se on kuumottava kolli ja sua kiinnostais tietää, mitä mieltä se on asiasta. Ei se ota jos ei annakaan, meri on kalaa täynnä.
Vesper kirjoitti:
Ota asia suoraan puheeksi. Sanot, että sun mielestä se on kuumottava kolli ja sua kiinnostais tietää, mitä mieltä se on asiasta. Ei se ota jos ei annakaan, meri on kalaa täynnä.
Oon jo kerran ottanut ihan suoraan, mutta siitä on neljä-viis vuotta aikaa. Kovin monia kertoja ei viittis vanhaa toistella, mutta jotain mun tarvii kyl sanoa.
Muaki yx narttu pelas, ku ei oo mitään ilmoitellut vaikka piti mennä tänään reffeille! Paska nakki, meenki sit puntille ja peseen autoa sekä illalla katon futista!! Kaikki naiset on paskaa!!11
edit: se autonostajakin pelas mua, KAIKKI MIEHETKIN ON PASKAA!!1
Vesper kirjoitti:Joo. Ja siis eihän mulla nyt oikeasti mitään suruja ole, bongasin vaan naamakirjasta muuttuneen statuksen. Oon shokissa!!
Mä bongasin juuri naamakirjasta yhden tuntemani neidon muuttuneen statuksen ja uteliaisuuttani käytyäni hänen profiilissaan ja uuden siippansa profiilissa totesin, että kyseessä on 99,99% varmuudella sama henkilö. Lohdutuksen sanana voin sanoa siis, että tuo tuskin tulee kestämään kovin kauaa. Jos tahdot, voin yksärillä kertoa pari mielenkiintoista juttua siitä typykästä.
swirl kirjoitti:Mä bongasin juuri naamakirjasta yhden tuntemani neidon muuttuneen statuksen ja uteliaisuuttani käytyäni hänen profiilissaan ja uuden siippansa profiilissa totesin, että kyseessä on 99,99% varmuudella sama henkilö. Lohdutuksen sanana voin sanoa siis, että tuo tuskin tulee kestämään kovin kauaa. Jos tahdot, voin yksärillä kertoa pari mielenkiintoista juttua siitä typykästä.
swirl kirjoitti:Mä bongasin juuri naamakirjasta yhden tuntemani neidon muuttuneen statuksen ja uteliaisuuttani käytyäni hänen profiilissaan ja uuden siippansa profiilissa totesin, että kyseessä on 99,99% varmuudella sama henkilö. Lohdutuksen sanana voin sanoa siis, että tuo tuskin tulee kestämään kovin kauaa. Jos tahdot, voin yksärillä kertoa pari mielenkiintoista juttua siitä typykästä.