Persjantai
-
- Kitisijä
Poikettiin mökillä, kävin uimassa reilun tunnin, olipas lämmintä vettä. No en kyllä muuten käynyt. Tai olin mä kympin rantavedessä, kun pohkeet on niin kyrvän kipeet, et hetkeksi helpottais.
Räystäät putsasin ja leikiskeltiin nurzamolla. Ihan jeesch, tai vahva jeesch.
Räystäät putsasin ja leikiskeltiin nurzamolla. Ihan jeesch, tai vahva jeesch.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Mä just aattelen, et vähintään perheelliset valittaa... Siis jos on tällaista tyyppiä niin ku mä ja käyttää mielellään perhettä tekosyynä perua ties mitä sosiaalisia menoja. Yhtäkkiä huomaa, ettei oikein jaksa innostua niistä jutuista kaveriporukalla, mistä aiemmin intoili ihan kympillä. Eihän mulla perheen kanssa ole mitään ahdistuksia. Tai siis _juuri ole_ ja siis ei ainakaan tällaisia...Manaaja kirjoitti:No huh jos jo perheellisetkin tällasta valittaa.![]()
Nyt täytyy kyllä käydä meressä ja sit vasta rientää suklaa- ja lonkero-ostoksille, njams! Piristyin hieman kun tajusin, että sieltä tulee lätkää ja voin runkkailla kaikessa rauhassa vaikka keskellä olkkaria. Jos vielä tästä ilostun niin saatan jopa ostaa sen uuden puhelimen, ooh.
Joo kyl hetkittäin sellasta täydellistä yksinäisyyttä ja irrallisuutta ettei kukaan täysin ymmärrä mua(ei tietenkään, koska kukaan ei oo kokenu juuri samoja juttuja elämässä kuin mä) eikä tiedä miltä musta tuntuu(ei tietty jos en kerro) ja sit gettaan gripin ja se menee ohi.
Se on ainakin mulla vähän sellaista itsesääliä ja menee ohi sillä että käy hyviä keskusteluja ihmisten kanssa jotka ymmärtää ja pystyy jollain tasolla rileittaan (relate) sun/mun tilanteeseen. Sit tajuaa ettei sitä oikeestaan oo sen kummempi kuin muutkaan, ja useimmilla varmaan on tollasia hetkiä. Eri asia sitten jos tunne on päällä jatkuvasti, ehkä tollanen alakulo vs. masennus.
Can you relate to this?
Se on ainakin mulla vähän sellaista itsesääliä ja menee ohi sillä että käy hyviä keskusteluja ihmisten kanssa jotka ymmärtää ja pystyy jollain tasolla rileittaan (relate) sun/mun tilanteeseen. Sit tajuaa ettei sitä oikeestaan oo sen kummempi kuin muutkaan, ja useimmilla varmaan on tollasia hetkiä. Eri asia sitten jos tunne on päällä jatkuvasti, ehkä tollanen alakulo vs. masennus.
Can you relate to this?
Prepare for the worstest.
- Pulkannaru
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Äänestetäänkö?? Mun nuorison pelastaminen meni tänään vähän puihin, joten olen vapaa pelastamaan itseni tylsyydeltä. Lähdenkö siis ulkoiluttamaan uutta pikkumustaa vai jäänkö kotiin? Mitä häh?
Ps. vietin just pari timmaa elämäni miehen kanssa. Oon ihan
Mut koska se aikoo olla ihan
muhun??!!
Ps. vietin just pari timmaa elämäni miehen kanssa. Oon ihan

Work like a captain, play like a pirate.