Joo. On se kummallista ku kukaan ei sovi Jalosen systeemiin. Oliskohan vika systeemissä? Ei maajoukkuetta voi rakentaa samalla lailla kuin liigajoukkuetta.Riemumieli kirjoitti:Ei wattu. Jalonen jokeen ja Summanen ynnä Westerlund tilalle. Ei jaksa kuunnella, miten ei oltu valmiita tai miten ei tehty niin kuin oli sovittu.
Laahustus Lauantai
Yhyy, ettekä tulleet edes herättämään mua mun ostoskoomasta!Ann kirjoitti:Eiku se olin mä. Lilu oliYlermi Ylihankala kirjoitti:Oliks sillä herkkumällit otsakiehkurassa?Mylwin kirjoitti:Ai niin, Lilo bongattu stockmällin herkusta..
Ja huimalle: sua jyystäisin kovaa ja korkeelta all nite long.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Ei kerennyt, olit just jonossamaan muualla suomessa (lue= kymenlaakso) harvinaisia elintarvikkeita kuin leipää tms.Lilo kirjoitti:Yhyy, ettekä tulleet edes herättämään mua mun ostoskoomasta!Ann kirjoitti:Eiku se olin mä. Lilu oliYlermi Ylihankala kirjoitti: Oliks sillä herkkumällit otsakiehkurassa?.
Ja huimalle: sua jyystäisin kovaa ja korkeelta all nite long.
Peruskoulutukseltani kun olen väkivaltaan taipuvainen niin koetin onneani ja pääsin kaksi paria eteenpäin. Sitten loppui haba.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
- Ann 2005