Tissitorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mulla on hyvä että huono fiilis.

Hyvä siitä, että kävin tossa tien toisella puolella Bistrossa syömässä ihanan pizzan. Huono siitä että siinä olikin gorgonzola-juustoa, jota ei mainittu menyyssä. Hyvä mieli siitä, ettei se enää ollutkaan NIIN pahaa, kuin kuvittelin :D
The great club outshines the individual, always and forever.
swirl
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja swirl »

masa kirjoitti:My favorite is kapris-sipuli-perunasalaatti. Ja Siiklistä tietenkin.
Pekonikin sopii perunasalaattiin. Taidankin ilahduttaa miestäni pekonisella parsa-perunasalaatilla. Hmmm. Ja kapriksia toki kans!
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Granny Smith -omenat sopivat perunasalaattiin.
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Minä muuten syön sitten juuri näitä valmis peruna- ja punajuurisalaatteja. Jälkimmäisessä ainut syötävä on tämä Atrian versio.
Came here for school, graduated to the high life
Asie Payton

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Mun mielestä peruna ei sovi salaattiin.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

exPertti kirjoitti:Minä muuten syön sitten juuri näitä valmis peruna- ja punajuurisalaatteja.
No ei mikään ihme. Sähän ajat rellullakin.
exPertti
Kitisijä

masa kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Minä muuten syön sitten juuri näitä valmis peruna- ja punajuurisalaatteja.
Relluhan on kokoluokkansa hiljaisin (tämän jopa teknarin vag-siipi joutuu testi toisensa jälkeen myöntämään) ja mukavin menopeli. Eli siis panostanko laatuun?
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

masa kirjoitti:
Vois Geetzuli vähän soittaa sullekin pårnåpuhelua, niin tulisit paremmalle mielelle :P
Elppis
Kitisijä

bliss kirjoitti:Granny Smith -omenat sopivat perunasalaattiin.
Ja suolakurkku :oops:

Ainiin ja..

*PUS*
bliss

Elppis kirjoitti:
bliss kirjoitti:Granny Smith -omenat sopivat perunasalaattiin.
Ja suolakurkku :oops:
No mutta tietysti!!!
masa

exPertti kirjoitti: Eli siis panostanko laatuun?
Harvemmin kyllä eineksien kohdalla puhutaan laatuun panostamisesta.

Ja Dumari hoi. Elä ole niin kamalan tosikko.
Viimeksi muokannut masa, 29.04.2010 13:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
swirl
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja swirl »

Must... not... fall... asleep... Nyt ei oo uni kaukana.
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Saarioisten äklömajoneesinen perunasalaatti on jostain syystä pieni himoni vuodesta toiseen. Joskus jatkan ite, vähintään ylijäämäpotuilla ja valkosipulilla.

Haisen kloorille ja oon tolkuttoman nuutunu. Ens yönä nukun ainakin 12 tuntia (enkä siis vaivu nyt päikkäreille).
exPertti
Kitisijä

masa kirjoitti:Harvemmin kyllä eineksien kohdalla puhutaan laatuun panostamisesta.
Aivan, mutta Relluhan on selkeästi mukavuutta ja hiljaisuutta (joka ainakin minun autosanakirjassani on synonyymi laadukkuudelle) arvostavan valinta.

Siksi sitä ihmettelinkin.

Erikoisin valmissalaatti mitä olen ostanut oli lidlissä noin puoli vuotta sitten myynnissä oleva iso salaatti, jossa olivat perunatkin siivuina. Ihan kuin itsetehtyä.

Forssalla on hyvät einessalaatit ja se atrian punajuuri menee, muut eivät.
Dumis

masa kirjoitti: Ja Dumari hoi. Elä ole niin kamalan tosikko.
Nomutkun justhan pera saneli että sillä oli eilen musta päivä palstalla ja muuta pahaa tapahtunut.

Ja se sun perustelus oli vaan ala-asteelta.

Kaikkihan tietää että rellut ovat perseestä, mutta ei sitä tartte joka välissä muistuttaa :P
masa

Dumis kirjoitti:
Nomutkun justhan pera saneli että sillä oli eilen musta päivä palstalla ja muuta pahaa tapahtunut.

Kaikkihan tietää että rellut ovat perseestä, mutta ei sitä tartte joka välissä muistuttaa :P
No ei näytä kyllä teikäläiselläkään olevan kovin hyvä päivä, kun noin helposti kilahtelee.

Relaa ja ota vaikka kännit.
Dumis

masa kirjoitti:
Dumis kirjoitti:

No ei näytä kyllä teikäläiselläkään olevan kovin hyvä päivä, kun noin helposti kilahtelee.

Relaa ja ota vaikka kännit.
Mitenniin kilahtelee? Ja justkun meinasin huomisen olla selvinpäin, niin sit vaan kehotetaan dokaamaan, ootte tekin!
Elppis
Kitisijä

masa kirjoitti: Relaa ja ota vaikka kännit.
Mahti-idis! Tosin vasta joskus 3 viikon kuluttua, mut kuitenki.
bliss

Tarttis lähteä kauppaan. Kiinnostus pakkasen puolella. Ei noin muuten, mutta ahistaa ne kaikki muut ihmiset :?
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

bliss kirjoitti:Tarttis lähteä kauppaan. Kiinnostus pakkasen puolella. Ei noin muuten, mutta ahistaa ne kaikki muut ihmiset :?
Eiks ne oo vasta huomenna?
bliss

NuoriD kirjoitti:
bliss kirjoitti:Tarttis lähteä kauppaan. Kiinnostus pakkasen puolella. Ei noin muuten, mutta ahistaa ne kaikki muut ihmiset :?
Ne on huomenna jo kännissä.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

bliss kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Ne on huomenna jo kännissä.
Mä ajattelin ainakin hakea nakit, salaatit ja juomat vasta huomenna. Ajattelin kyllä olla hönössäkin.
sipsi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Mul on huonompi päivä ku teillä ja teidän suvulla yhteensä. :leuhka:
Eniten vituttaa kaikki. (Tosin Masalla oli hyvä idea tuolla, että pitäis listata kaikki mikä kiukuttaa..se saattais skidisti helpottaa. Tai sit ei. Anyway, psykologian tunneillakin sanottiin että "ongelmanratkaisu alkaa ongelmanmäärittelystä".)
Ja kyllä, vetäisin kännit jos olis a) rahaa b) aikaa c) EI sukujuhlia lauantaina.

Ps. Niistä valmisperunasalaateista ainoastaan Forssan on hyvää. Ja se onkin itseasiassa sitten tosi hyvää. 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
bliss

sipsi kirjoitti: Ps. Niistä valmisperunasalaateista ainoastaan Forssan on hyvää. Ja se onkin itseasiassa sitten tosi hyvää. 8)
Ps. Se on ihan samaa kuraa kuin Pirkan vastaava (joka on halvempaa). Ne tulee samalta tehtaalta, samalta linjalta. Eikä siellä todellakaan tehdä kahta erilaista majoneesiperunasotkua ;)
sipsi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

bliss kirjoitti:
Ps. Se on ihan samaa kuraa kuin Pirkan vastaava (joka on halvempaa). Ne tulee samalta tehtaalta, samalta linjalta. Eikä siellä todellakaan tehdä kahta erilaista majoneesiperunasotkua ;)
Niin, kyllä mä sen uskon..mutta koska käytän hyvin harvoin, jos koskaan K-kauppaa, niin siksi se valinta on Forssan perunsalaatti. (Eiks Pirkka oo just K-kaupan juttuja?) 8)
Majoneesi on muutenki hyvää. Samoin smetana. (Sipsukan ruokalaraportti osa torstai kuittaa.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Vastaa Viestiin