Tukeva torstai
Parhaat juhlat joissa olen ikinä ollut, olivat juurikin tuollaiset: pyydettiin aveciksi Vanajanlinnan itsenäisyyspäiväjuhliin.Dumis kirjoitti:Hmm.. meikällä on kutsu 100 hengen pippaloihin, joka on mallia avec. Mutta ei aveccia öle. Pyytäköhän ihmiset toisiaan tollein pileisiin vai tehdäänkö niin vain leffassa.
Hmm.. kyseessä on 5 kaverin 3-kymppisbileet ja epäilen että tunnen ainakin pari muuta juhlakalua sen mut pyytäneen lisäksi, eli paikalla olevista tunnen varmasti vähintään 20%. Epäilen että yks parhaista kavereistani tulee paikalle, joten "bestistä" ei tartte ottaa avecicksi. Mietin vaan että pyytäiskö jotain potentiaalista daamia messiin, mutta toisaalta sit olis pakko olla sen kanssa vain... Eikä semmoistakaan ole nyt oikein tiedossa, joten ehkä meen vaan ilman ja katon mitä paikan päältä löytyy.
http://soccer-portal.org/cat/wags/1781- ... itute.htmlToimistorotta kirjoitti:Melkoinen aikaansaava tuo ranskan maajoukkueen turma, Zahia Dehar. Kohta on puolet maajoukkuepallisteista pulassa kun ei ole pallit pysynyt kurissa ja kaverille kierrätetty kans. Tosin veikkaan että Ranskassa ei yksikään tuomari laita maajoukkuepallistille ehdotonta sokerileipurin kakkua.
On tuo ainakin paremman näköinen kuin tämä avatartätisi.
Came here for school, graduated to the high life
En oo asiaa seurannut, mutta miksi prostituoidun palveluiden käyttämisesti pitäisi kakkua laittaa? Mitä lakia siinä rikotaan (ellei olla Ruotsissa tai joissain Yhdysvaltojen osavaltiossa ehkä myös)?Toimistorotta kirjoitti:Melkoinen aikaansaava tuo ranskan maajoukkueen turma, Zahia Dehar. Kohta on puolet maajoukkuepallisteista pulassa kun ei ole pallit pysynyt kurissa ja kaverille kierrätetty kans. Tosin veikkaan että Ranskassa ei yksikään tuomari laita maajoukkuepallistille ehdotonta sokerileipurin kakkua.
Kun se oli alle 18 kun pojat kierrättivät sitä keskenään. Ranskassa alaikäisen prostituutin käyttämisestä voi seurata 3 v kakkua.NuoriD kirjoitti:En oo asiaa seurannut, mutta miksi prostituoidun palveluiden käyttämisesti pitäisi kakkua laittaa? Mitä lakia siinä rikotaan (ellei olla Ruotsissa tai joissain Yhdysvaltojen osavaltiossa ehkä myös)?
OK.Toimistorotta kirjoitti:Kun se oli alle 18 kun pojat kierrättivät sitä keskenään. Ranskassa alaikäisen prostituutin käyttämisestä voi seurata 3 v kakkua.NuoriD kirjoitti:En oo asiaa seurannut, mutta miksi prostituoidun palveluiden käyttämisesti pitäisi kakkua laittaa? Mitä lakia siinä rikotaan (ellei olla Ruotsissa tai joissain Yhdysvaltojen osavaltiossa ehkä myös)?
-
- Kitisijä
Vihdoin töissä alkuviikon flunssailun jälkeen! Työtä on kasaantunut mukavasti ja kerrankin huvittaa jopa tehdä töitä. Mua ei masentanut (ainakaan paljoa) edes se, että työkaveri kertoi olevansa raskaana, ja toinenkin työkaveri. Yksi onkin jo äitiyslomalla 

“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
No arvaa 3 kertaa! Eikait botoxilehmää kukaan selväjärkinen panis.exPertti kirjoitti:Jaa niin kumpaa?![]()
Kuulostaa erittäin jännälle. Mikä spontaanius!exPertti kirjoitti: Jos pohditaan tätä unohtaen perusrealiteetit perheineen ynnä muineen niin panisin varmaankin tyyliin kondomi-villasukka-toinen kondomi viritelmällä.
Tässä tapauksessa spontaanius ei kyllä olisi hyväksi.Dumis kirjoitti:No arvaa 3 kertaa! Eikait botoxilehmää kukaan selväjärkinen panis.exPertti kirjoitti:Jaa niin kumpaa?
Kuulostaa erittäin jännälle. Mikä spontaanius!exPertti kirjoitti: Jos pohditaan tätä unohtaen perusrealiteetit perheineen ynnä muineen niin panisin varmaankin tyyliin kondomi-villasukka-toinen kondomi viritelmällä.
Niin, no sitten ehkä itse katsoisin että kannattaako sitä seksiä harrastella ollenkaan. Mulla ainakin laskee fiiwikset jos pitää kauheasti varmistella kaikkea ennenkuin pääsee panee.NuoriD kirjoitti:Tässä tapauksessa spontaanius ei kyllä olisi hyväksi.Dumis kirjoitti:No arvaa 3 kertaa! Eikait botoxilehmää kukaan selväjärkinen panis.exPertti kirjoitti:Jaa niin kumpaa?
^ Äh, kuulin vaan tuon kondomi-villasukka-kondomi jutun jostakin aiemmin ja ajettelin jopa olevani hauska ja nokkela kertoessani sen tässä yhteydessä.
En tietenkään voinut tajuta, että dumiksen perseessä olevalla rautakangella on rautakanki perseessä.
En tietenkään voinut tajuta, että dumiksen perseessä olevalla rautakangella on rautakanki perseessä.

Came here for school, graduated to the high life
Niin on jossä vitsailet omalle ajatustyylillesi ominaisella toimintatavalla(=pelataan varman päälle), niin mistä mä voin tietää vitsailetko vai et?exPertti kirjoitti:^ Äh, kuulin vaan tuon kondomi-villasukka-kondomi jutun jostakin aiemmin ja ajettelin jopa olevani hauska ja nokkela kertoessani sen tässä yhteydessä.
Rautakanki perseessä voi hyvin, kommentoin vain koska särähti corvaan.
edit: ja ne hymiöt perään niin tiedät ettei ole hernettä nenukissa

Viimeksi muokannut Dumis, 22.04.2010 14:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Se oli 2000 yö. Eli kyllä varmaankin 2000:lla saisi esittää asutoiveen.Toimistorotta kirjoitti:Kyllä mä uskon että se 20.000 euroa vastaan pukeutuu lääkärisetää varten vaikka opettajatareksi.NuoriD kirjoitti:Miksi pitää näyttää noin lutcalta? Minä maksaisin mielummin jakkupukunaisesta. Mutta tietysti, jos nainen tienaa 20 000 kuussa, niin ehkä mun ei pidä mennä neuvomaan.
Edit: Daily Mail sanoo 2000 puntaa, Ilta-sanomat 2000 euroa. Veikkaan, että 2000 juuroa, koska kaupat on tehty Ranskassa. Brittitabloidi vaan käänsi suoraan punniksi.