Tukeva torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Hmm.. meikällä on kutsu 100 hengen pippaloihin, joka on mallia avec. Mutta ei aveccia öle. Pyytäköhän ihmiset toisiaan tollein pileisiin vai tehdäänkö niin vain leffassa.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Dumis kirjoitti:Pyytäköhän ihmiset toisiaan tollein pileisiin vai tehdäänkö niin vain leffassa.
Älä pyydä sit ketään bestistä aveciksi. Et pääse skoraan jos paikalla onkin joku daami ilman avecia.

Been there, done that.
Toimistorotta

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Dumis kirjoitti:Hmm.. meikällä on kutsu 100 hengen pippaloihin, joka on mallia avec. Mutta ei aveccia öle. Pyytäköhän ihmiset toisiaan tollein pileisiin vai tehdäänkö niin vain leffassa.
Kyllä aika monet pyytää. Häihin en kyllä lähtis juhlaparille vierasta aveccia lähtisi raahaamaan.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Dumis kirjoitti:Hmm.. meikällä on kutsu 100 hengen pippaloihin, joka on mallia avec. Mutta ei aveccia öle. Pyytäköhän ihmiset toisiaan tollein pileisiin vai tehdäänkö niin vain leffassa.
Parhaat juhlat joissa olen ikinä ollut, olivat juurikin tuollaiset: pyydettiin aveciksi Vanajanlinnan itsenäisyyspäiväjuhliin.
Dumis

Hmm.. kyseessä on 5 kaverin 3-kymppisbileet ja epäilen että tunnen ainakin pari muuta juhlakalua sen mut pyytäneen lisäksi, eli paikalla olevista tunnen varmasti vähintään 20%. Epäilen että yks parhaista kavereistani tulee paikalle, joten "bestistä" ei tartte ottaa avecicksi. Mietin vaan että pyytäiskö jotain potentiaalista daamia messiin, mutta toisaalta sit olis pakko olla sen kanssa vain... Eikä semmoistakaan ole nyt oikein tiedossa, joten ehkä meen vaan ilman ja katon mitä paikan päältä löytyy.
masa

Dumis kirjoitti: mutta toisaalta sit olis pakko olla sen kanssa vain...
Juuri näin. Tuo seikka pilaa juhlat sinun osaltasi. Jos et sitten ole LööööV aveciisi.
Toimistorotta

Melkoinen aikaansaava tuo ranskan maajoukkueen turma, Zahia Dehar. Kohta on puolet maajoukkuepallisteista pulassa kun ei ole pallit pysynyt kurissa ja kaverille kierrätetty kans. Tosin veikkaan että Ranskassa ei yksikään tuomari laita maajoukkuepallistille ehdotonta sokerileipurin kakkua.
exPertti
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Toimistorotta kirjoitti:Melkoinen aikaansaava tuo ranskan maajoukkueen turma, Zahia Dehar. Kohta on puolet maajoukkuepallisteista pulassa kun ei ole pallit pysynyt kurissa ja kaverille kierrätetty kans. Tosin veikkaan että Ranskassa ei yksikään tuomari laita maajoukkuepallistille ehdotonta sokerileipurin kakkua.
http://soccer-portal.org/cat/wags/1781- ... itute.html

On tuo ainakin paremman näköinen kuin tämä avatartätisi.
Came here for school, graduated to the high life
Toimistorotta

exPertti kirjoitti:On tuo ainakin paremman näköinen kuin tämä avatartätisi.
J-TUK on ilmiö. Toi on vaan joku tusinatisulunttu. Panisitko?
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Toimistorotta kirjoitti:Melkoinen aikaansaava tuo ranskan maajoukkueen turma, Zahia Dehar. Kohta on puolet maajoukkuepallisteista pulassa kun ei ole pallit pysynyt kurissa ja kaverille kierrätetty kans. Tosin veikkaan että Ranskassa ei yksikään tuomari laita maajoukkuepallistille ehdotonta sokerileipurin kakkua.
En oo asiaa seurannut, mutta miksi prostituoidun palveluiden käyttämisesti pitäisi kakkua laittaa? Mitä lakia siinä rikotaan (ellei olla Ruotsissa tai joissain Yhdysvaltojen osavaltiossa ehkä myös)?
Toimistorotta

NuoriD kirjoitti:En oo asiaa seurannut, mutta miksi prostituoidun palveluiden käyttämisesti pitäisi kakkua laittaa? Mitä lakia siinä rikotaan (ellei olla Ruotsissa tai joissain Yhdysvaltojen osavaltiossa ehkä myös)?
Kun se oli alle 18 kun pojat kierrättivät sitä keskenään. Ranskassa alaikäisen prostituutin käyttämisestä voi seurata 3 v kakkua.
NuoriD

Toimistorotta kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:En oo asiaa seurannut, mutta miksi prostituoidun palveluiden käyttämisesti pitäisi kakkua laittaa? Mitä lakia siinä rikotaan (ellei olla Ruotsissa tai joissain Yhdysvaltojen osavaltiossa ehkä myös)?
Kun se oli alle 18 kun pojat kierrättivät sitä keskenään. Ranskassa alaikäisen prostituutin käyttämisestä voi seurata 3 v kakkua.
OK.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Toimistorotta kirjoitti:...voi seurata 3 v kakkua.
Taitaa olla samanlaista journalismia kuin että Suomessa lakupatukan näpistelijää uhkaa 6kk vankeutta.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Vihdoin töissä alkuviikon flunssailun jälkeen! Työtä on kasaantunut mukavasti ja kerrankin huvittaa jopa tehdä töitä. Mua ei masentanut (ainakaan paljoa) edes se, että työkaveri kertoi olevansa raskaana, ja toinenkin työkaveri. Yksi onkin jo äitiyslomalla :roll:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
exPertti
Kitisijä

Toimistorotta kirjoitti:Panisitko?
Jaa niin kumpaa? :)

Jos pohditaan tätä unohtaen perusrealiteetit perheineen ynnä muineen niin panisin varmaankin tyyliin kondomi-villasukka-toinen kondomi viritelmällä. :)
NuoriD

exPertti kirjoitti:
Toimistorotta kirjoitti:Panisitko?
Jaa niin kumpaa? :)

Jos pohditaan tätä unohtaen perusrealiteetit perheineen ynnä muineen niin panisin varmaankin tyyliin kondomi-villasukka-toinen kondomi viritelmällä. :)
Kyl määkin, mutta toivoisin kuitenkin asuvalinnaksi jakkupukua.
Dumis

exPertti kirjoitti:Jaa niin kumpaa? :)
No arvaa 3 kertaa! Eikait botoxilehmää kukaan selväjärkinen panis.
exPertti kirjoitti: Jos pohditaan tätä unohtaen perusrealiteetit perheineen ynnä muineen niin panisin varmaankin tyyliin kondomi-villasukka-toinen kondomi viritelmällä. :)
Kuulostaa erittäin jännälle. Mikä spontaanius!
NuoriD

Dumis kirjoitti:
exPertti kirjoitti: Jos pohditaan tätä unohtaen perusrealiteetit perheineen ynnä muineen niin panisin varmaankin tyyliin kondomi-villasukka-toinen kondomi viritelmällä. :)
Tässä tapauksessa spontaanius ei kyllä olisi hyväksi.
NuoriD

Miksi pitää näyttää noin lutcalta? Minä maksaisin mielummin jakkupukunaisesta. Mutta tietysti, jos nainen tienaa 20 000 kuussa, niin ehkä mun ei pidä mennä neuvomaan.
masa

:cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer:

Kunta nöyrtyy!!!!!!! ahhahahahahahah!
Dumis

NuoriD kirjoitti:
Dumis kirjoitti:
Tässä tapauksessa spontaanius ei kyllä olisi hyväksi.
Niin, no sitten ehkä itse katsoisin että kannattaako sitä seksiä harrastella ollenkaan. Mulla ainakin laskee fiiwikset jos pitää kauheasti varmistella kaikkea ennenkuin pääsee panee.
exPertti
Kitisijä

^ Äh, kuulin vaan tuon kondomi-villasukka-kondomi jutun jostakin aiemmin ja ajettelin jopa olevani hauska ja nokkela kertoessani sen tässä yhteydessä.

En tietenkään voinut tajuta, että dumiksen perseessä olevalla rautakangella on rautakanki perseessä. :D
Toimistorotta

NuoriD kirjoitti:Miksi pitää näyttää noin lutcalta? Minä maksaisin mielummin jakkupukunaisesta. Mutta tietysti, jos nainen tienaa 20 000 kuussa, niin ehkä mun ei pidä mennä neuvomaan.
Kyllä mä uskon että se 20.000 euroa vastaan pukeutuu lääkärisetää varten vaikka opettajatareksi.
Dumis

exPertti kirjoitti:^ Äh, kuulin vaan tuon kondomi-villasukka-kondomi jutun jostakin aiemmin ja ajettelin jopa olevani hauska ja nokkela kertoessani sen tässä yhteydessä.

En tietenkään voinut tajuta, että dumiksen perseessä olevalla rautakangella on rautakanki perseessä. :D
Niin on jossä vitsailet omalle ajatustyylillesi ominaisella toimintatavalla(=pelataan varman päälle), niin mistä mä voin tietää vitsailetko vai et?

Rautakanki perseessä voi hyvin, kommentoin vain koska särähti corvaan.

edit: ja ne hymiöt perään niin tiedät ettei ole hernettä nenukissa :cheer: :perse: :perse:
Viimeksi muokannut Dumis, 22.04.2010 14:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NuoriD

Toimistorotta kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Miksi pitää näyttää noin lutcalta? Minä maksaisin mielummin jakkupukunaisesta. Mutta tietysti, jos nainen tienaa 20 000 kuussa, niin ehkä mun ei pidä mennä neuvomaan.
Kyllä mä uskon että se 20.000 euroa vastaan pukeutuu lääkärisetää varten vaikka opettajatareksi.
Se oli 2000 yö. Eli kyllä varmaankin 2000:lla saisi esittää asutoiveen.

Edit: Daily Mail sanoo 2000 puntaa, Ilta-sanomat 2000 euroa. Veikkaan, että 2000 juuroa, koska kaupat on tehty Ranskassa. Brittitabloidi vaan käänsi suoraan punniksi.
Vastaa Viestiin