Missä tiistai?!!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tätä voisi joskus huvikseen kokeilla.

Noin 130% varmuudella ei kelpaa rotalle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

urpiainen kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:petata sänkyä
Mun mielestä on paljon romanttisempaa sanoa "pedata".
Sun korvaan olis varmaan tuskallista kuiskia tuhmia. Siinä ei muuta tehtäis Q nussittais pilkkua.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Pitää panostaa vähän enemmän ja lähteä johonkin vanhaan linna- tai kartanohotelliin kutemaan :P

Gotlannissa on kivoja. Eikä oo ees kaukana!!!1
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

RP kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:petata sänkyä
Mun mielestä on paljon romanttisempaa sanoa "pedata".
Sun korvaan olis varmaan tuskallista kuiskia tuhmia. Siinä ei muuta tehtäis Q nussittais pilkkua.
Olen aina pitänyt Bertrand Russellin määritelmästä (vaikka onhan se vähän sovinistinen): PEDANT – A man who likes his statements to be true.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Bluntly kirjoitti:Tätä voisi joskus huvikseen kokeilla.
"tyylikkäästi sisustettua"

Jos se etusivun kuva oli hotellihuoneesta niin sisustussuunnittelijan saa ampua kysymättä. Jessus sentään :shock:
Toimistorotta

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Bluntly kirjoitti:Tätä voisi joskus huvikseen kokeilla.

Noin 130% varmuudella ei kelpaa rotalle.
On toki kiva saada kutsu romanttiselle hotelliyölle, notta kiitos kutsusta, mutta olen kuitenkin ihan 130% edelleen.
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

bliss kirjoitti:Jessus sentään :shock:
Jep, tuolla ois helvetin vaikea kostua saatika nukahtaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Bluntly kirjoitti:Tätä voisi joskus huvikseen kokeilla.

Noin 130% varmuudella ei kelpaa rotalle.
Amerikkaa keskellä amerikkaa, olen aina sanonut että huono tuuri käy..
Romantiikka? jokainen kokee sen niin eri tavalla, romantiikkaa voisi olla ettei tarvi huolehtia tästäkään?
Pyyhin Netikettiin..
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Sä kyllä surffailet Nibsukka ihan jänskillä saiteilla.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

bliss kirjoitti:Pitää panostaa vähän enemmän ja lähteä johonkin vanhaan linna- tai kartanohotelliin kutemaan :P
Niinhän ne sanoo. Panostus kuulemma pitäis alottaa kutukumppanista. Tällee yksin voi kyl mennä vaik Leppävaaraan. Esim. kebabille.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

bliss kirjoitti:Pitää panostaa vähän enemmän ja lähteä johonkin vanhaan linna- tai kartanohotelliin kutemaan :P

Gotlannissa on kivoja. Eikä oo ees kaukana!!!1
Onx tää jotain ironiaa vai?
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Hmm..

Tunnelijuna Lontoosta Brysseliin 200 eur
Lautta Helsingistä Trävemundeen 450 eur
Hotellityöt Saksassa 200-300 eur
Safkat ja naftat 200-300 eur


Yhteensä 1150 eur.. Voi vatun Islantilaiset.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Ootko lähdössä hakemaan perhettä?
Toimistorotta

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

masa kirjoitti:Hmm..

Tunnelijuna Lontoosta Brysseliin 200 eur
Lautta Helsingistä Trävemundeen 450 eur
Hotellityöt Saksassa 200-300 eur
Safkat ja naftat 200-300 eur


Yhteensä 1150 eur.. Voi vatun Islantilaiset.
Ei kai ne islantilaiset niitä tulivuoria räjäytelleet, luontoäiti kai?

Eiköhän sieltä jossain välissä pääse lentämään jonnekin vähän lähemmäs.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Toimistorotta kirjoitti:
Ei kai ne islantilaiset niitä tulivuoria räjäytelleet.
No tottakai ne räjäytti. Eka pankin ja nyt tulivuoren. Hö, missä sun usko salaliittoteorioihin on?
NuoriD kirjoitti:Ootko lähdössä hakemaan perhettä?
Jos Katla pamahtaa niin voipi olla että on pakko. Sais samalla autolastillisen halpaa juomaa!
Viimeksi muokannut masa, 20.04.2010 12:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

NuoriD kirjoitti:
bliss kirjoitti:Pitää panostaa vähän enemmän ja lähteä johonkin vanhaan linna- tai kartanohotelliin kutemaan :P

Gotlannissa on kivoja. Eikä oo ees kaukana!!!1
Onx tää jotain ironiaa vai?
Kuinniin? :o
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Manaaja kirjoitti:
bliss kirjoitti:Pitää panostaa vähän enemmän ja lähteä johonkin vanhaan linna- tai kartanohotelliin kutemaan :P
Niinhän ne sanoo. Panostus kuulemma pitäis alottaa kutukumppanista. Tällee yksin voi kyl mennä vaik Leppävaaraan.
Eikä voi. Just ja just voi käydä yksin Sellossa shoppailemassa mutta jo kahvilla käymiseen tarvii laadukkaan kaverin.
Toimistorotta

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

bliss kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
bliss kirjoitti:Pitää panostaa vähän enemmän ja lähteä johonkin vanhaan linna- tai kartanohotelliin kutemaan :P

Gotlannissa on kivoja. Eikä oo ees kaukana!!!1
Onx tää jotain ironiaa vai?
Kuinniin? :o
Dave unohtaa säännöllisesti, että sulla on fyysinen todistekin siitä, että olet osa nussivaa maailmaa.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

bliss kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
bliss kirjoitti:Pitää panostaa vähän enemmän ja lähteä johonkin vanhaan linna- tai kartanohotelliin kutemaan :P
Niinhän ne sanoo. Panostus kuulemma pitäis alottaa kutukumppanista. Tällee yksin voi kyl mennä vaik Leppävaaraan.
Eikä voi. Just ja just voi käydä yksin Sellossa shoppailemassa mutta jo kahvilla käymiseen tarvii laadukkaan kaverin.
Diilaan sulle ton Tixin. Meette suoraan Gotlantiin! T: Napakybä-Kartsa
Toimistorotta

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Manaaja kirjoitti:
bliss kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Niinhän ne sanoo. Panostus kuulemma pitäis alottaa kutukumppanista. Tällee yksin voi kyl mennä vaik Leppävaaraan.
Eikä voi. Just ja just voi käydä yksin Sellossa shoppailemassa mutta jo kahvilla käymiseen tarvii laadukkaan kaverin.
Diilaan sulle ton Tixin. Meette suoraan Gotlantiin! T: Napakybä-Kartsa
Ok! Mä diilaan sulle ton Ninnin. Meette suoraan naimisiin. Kyllä siinä rekkikset ja ukkokullit unhoittuu, kun pipari jauhelihana pestää lakanapyykkiä päivät pitkät. Kaikki voittaa.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Manaaja kirjoitti:
bliss kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Niinhän ne sanoo. Panostus kuulemma pitäis alottaa kutukumppanista. Tällee yksin voi kyl mennä vaik Leppävaaraan.
Eikä voi. Just ja just voi käydä yksin Sellossa shoppailemassa mutta jo kahvilla käymiseen tarvii laadukkaan kaverin.
Diilaan sulle ton Tixin. Meette suoraan Gotlantiin! T: Napakybä-Kartsa
Joo. Kiitos. Mä lupaan että meillä on Gotlannissa oikein kivaa. Onx hotelli buukattu jo?
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

bliss kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
bliss kirjoitti:Pitää panostaa vähän enemmän ja lähteä johonkin vanhaan linna- tai kartanohotelliin kutemaan :P

Gotlannissa on kivoja. Eikä oo ees kaukana!!!1
Onx tää jotain ironiaa vai?
Kuinniin? :o
No siten niin, että kun useampikin todistaa, että pikkulapsen vanhempien on hankala irrottautua, ja luksukseksi riittää se, että saa nukkua rauhassa, niin sinä ehdotat ulkomaille vanhaan linnaan lähtöä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Sä kyllä surffailet Nibsukka ihan jänskillä saiteilla.
Eikun tuolla puhuttiin jossain jostain Dekoltee alueesta, kuulosti niin karmivalta että pakko käydä tarkistamassa että mitä helvettiä. Veikkaan lähteeksi ranskankieltä mutta voihan sen wikittää..

KuvaKuva
Pyyhin Netikettiin..
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Viesti Kirjoittaja sipsi »

MUR myös täältä. Ehkä jopa vittu ja saatana. Mua kiukuttaa. Kaiken muun ärsyttävyyden lisäksi joutuu vielä pohtimaan moraalikysymyksiä keskellä kirkasta päivää.. Oon sitä mieltä noin niinku periaattessa, että lupaus on lupaus ja sitä EI peruta. Nyt jouduin kuitenki tehdä niin ja harmittaa. Siis ei se että tein niin vaan se että miksi ylipäänsä meen lupaamaan yhtään mitään. Tyhmä minä.
Virkistääkseni itseäni kävin asuntosivuilla tutkailemassa tilannetta, ja nyt tekee ihan hirveästi mieli muuttaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Joku voisi diilata tuon Toimistorotan ja Manaajan yhteen. Voisivat sitten siellä kotona räksyttää toisilleen.
Vastaa Viestiin