Pätkiksellä oli normi aamusta noussut ulkoillessa kuume 39,77 asteeseen Noukin pois, sanoi esimies mitä vittua tahtoi (idiootti). Nyt nukkuu panadolin avulla
Jos saan tästä(kin) murinaa, toi lafka ei ole mulle. Lapsi on tärkeämpi kuin työ, helvetti.
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis kirjoitti:
Jos saan tästä(kin) murinaa, toi lafka ei ole mulle. Lapsi on tärkeämpi kuin työ, helvetti.
Nimenomaan, hyvä Elppa. Asiat tärkeysjärjestykseen. (Välillä duunipaikoilla kuvitellaan, että ihmisiä saa kohdella ihan miten sattuu.) Jaksamista teille!
Mua eilen lohdutti pelkkä chattikeskustelu hyvän ystävän kanssa niin paljon, että sain nukuttua hyvin ja jaksoin lampsia töihin. Olin todella lähellä saikunhakemiseen työuupumuksen takia.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Olen lomalla ja pomo soitti että "ootkos paikalla?". No todellakin olen paikallani. Ei sillä mitään tehtäviä ollut antaa, ilmoitti vaan palkankorotuksesta. Pienestä, mutta silti Tommosia puheluita saa töistä tulla lomallakin!
Me ei meinata kahestaan (+ nyt koira) mahtua kolmioon ja milli meinaa mahtua ukon ja kakaroiden kanssa No toivottavasti neliöitä on enemmän ko meillä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Zainkuin zainkin huomizex peccazen, no eiköhän sit tietty just huomenna jaa loput lakkoavustuksista, viddu pitää vapaapäivänäkin tulla tänne käymään.
Nyt olis taas semmoinen fiiwis että jos tuon romulootan(scodillac) sais myytyä ja ropan pidettyä kuosissa, niin tästä vois tulla ihan kivakin vuosi. Kohti uusi pettymyksiä
Viimeksi muokannut Dumis, 23.03.2010 14:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
bliss kirjoitti:^Mutta mitä jos naamakirjakavereissa ei juuri ole potentiaalisia poikaystäväehdokkaita?
Mites muuten se sun viestisi Cityssä? Tuliko tarjokkaita?
Joo. Lähetin täysijärkisimmille vastaukset, jossa kiitin asiallisesta vastauksesta ja kerroin, että ilmo ei ollut vallan tosissaan väsätty.
Enkä oo ihan varma olivatko nekään täysijärkisiä kun vastasivat siihen.
Dumis kirjoitti:
Nyt olis taas semmoinen fiiwis että jos tuon romulootan(scodillac) sais myytyä ja ropan pidettyä kuosissa, niin tästä vois tulla ihan kivakin vuosi. Kohti uusi pettymyksiä
Älä oo tollanen! Ainahan sä menestyt.
bliss kirjoitti:^Mutta mitä jos naamakirjakavereissa ei juuri ole potentiaalisia poikaystäväehdokkaita?
Joo. Lähetin täysijärkisimmille vastaukset, jossa kiitin asiallisesta vastauksesta ja kerroin, että ilmo ei ollut vallan tosissaan väsätty.
Nyt tarttis työmotivaatiota! Taas.
Mutta lähden nyt kuitenkin juttelemaan ryssän kanssa. Toivottavasti on ainakin ruma. Niin ei panetus pahentuisi.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
NuoriD kirjoitti:
No mikset olisi kokeillut hepillä jäätä?
Koska mä en jaksa treffailla uusia ihmisiä. Mulla ei ole lapselle hoitopaikkaa randomtreffailun ajaksi.
Ja kuten edellä sanoin, kotona on kivaa. Stressaa liikaa lähteä johonkin. VARSINKIN outojen ihmisten seuraan.
bliss kirjoitti:
No mikset olisi kokeillut hepillä jäätä?
Koska mä en jaksa treffailla uusia ihmisiä. Mulla ei ole lapselle hoitopaikkaa randomtreffailun ajaksi.
Ja kuten edellä sanoin, kotona on kivaa. Stressaa liikaa lähteä johonkin. VARSINKIN outojen ihmisten seuraan.
Jotenkin sellainen meh-fiilis päällä koko ajan. Ruoka ei maistu, koska mitään ei tee mieli, kaikki musiikki kuulostaa tylsältä ja niin poispäin. Sitten tajusin, että se johtuu oluen puuttesta! B-vitamiinivaje! Olutta en oo juonut ihan helvetin pitkään aikaan, koska mulle tulee siitä krapula... enkä kyllä aikoihin juuri mitään muutakaan lasillista enempää. Nyt olisin valmis ottamaan riskin sen darran kanssa.
Herra pelastaa epäilevätkin. Tytsä heräs taas ilmeisesti kasvaneen valon vuoksi jo ennen kuutta, enkä mä ollut palautunut vielä lauantain baarireissustakaan. Mutta nukkui juuri reilun kolmen timman päikkändeilit. Kuten minäkin ...kohta vois poiketa lenkillä, kunhan toi mammakin saapuu himaan.
Paskasta olosta huolimatta oli käytävä kaupassa hakemassa ruokaa. Matkalla huomasin oikein nätin nahkarotsin alan liikkeessä, joten piti käydä kokeilemassa. Takin koko oli XXXL mutta olkavarsi ei mahtunut hihaan.
Mikä helvetti noita vaatesuunnittelijoita oikein vaivaa?
Mulla olis käsittämättömän kova tarve päästä viikoksi (tai kahdeksi) Haikon kartanoon lojumaan ja rentoutumaan, hoidettavaksi.
Pankkitilini on eri mieltä.
bliss kirjoitti:Mulla olis käsittämättömän kova tarve päästä viikoksi (tai kahdeksi) Haikon kartanoon lojumaan ja rentoutumaan, hoidettavaksi.
Sielunsysteri.
Miten olis joku vkl sapuskat + lillumiset Haikossa?
bliss kirjoitti:Mulla olis käsittämättömän kova tarve päästä viikoksi (tai kahdeksi) Haikon kartanoon lojumaan ja rentoutumaan, hoidettavaksi.
Sielunsysteri.
Miten olis joku vkl sapuskat + lillumiset Haikossa?
Bluntly kirjoitti:
Mikä helvetti noita vaatesuunnittelijoita oikein vaivaa?
Joo, mä jouduin kans tänään tekeen tämmösen kestävän kehityksen ratkaisun, että ostin 129 euron takin, kun halvoissa Mangossa ja Vero Modassa oli L-koot just tänään vähän niukkoja. Oon nyt nyt lähempänä oikean ylipainon rajaa kuin vuosiin ja ens syksynä oon taatusti muutamia kiloja kevyempi, mutta ei kai toi takki nyt tommosesta korkeintaan viidestä kilosta liian isoks jää.
Aika tympeää käytöstä, kyl sä oot sitten erinomainen ihminen etkös ookki?