Eikös se mennyt niin, että miehes petti sua?Vesper kirjoitti:Enhän mä oo koskaan ketään pyöritellyt! (tähän joku sädekehähymiö)Dumis kirjoitti:Ajattelin että kuitenkin vielä pyörittelet könsikkäitä!
Ja siis mun elämäni ainoa ikäkriisi oli alle kolmekymppisenä, paskassa avoliitossa ja päässä ajatus, että pitäis mennä naimisiin ja perustaa perhettä ja kaikkee, mutku tää mieshän on ihan väärä. Mutta että pakkopakko kun oon jo niin vanha ja muut sitä jo odottaa ja oon väärässä maassakin ja virkavapaalla ja ja ja..... Sitten tulin järkiini.
Torstai
Eipä tullut lopputyön tähän astinen kirjoitusvaihe valmiiksi eilisiltaan mennessä. Arvioin työn määrän rajusti alakanttiin, kyllä tässä loppuviikko hujahtaa heittämällä kun tuli näitä työkuvioitakin taas mukaan. Hyvänä puolena on se, että työstä on melko paljon jo kasassa ja kun sen saa vielä dokumentoitua, helpottuu projekti loppuaan kohti merkittävästi.
Mä meen nuq, huomenna leikin opettajaa englanniksi.
Mä meen nuq, huomenna leikin opettajaa englanniksi.
Ja nyt me eletään epäonnellisina elämämme loppuun saakka, yksin. Ahhahaha!Vesper kirjoitti:Ja siis mun elämäni ainoa ikäkriisi oli alle kolmekymppisenä, paskassa avoliitossa ja päässä ajatus, että pitäis mennä naimisiin ja perustaa perhettä ja kaikkee, mutku tää mieshän on ihan väärä. Mutta että pakkopakko kun oon jo niin vanha ja muut sitä jo odottaa ja oon väärässä maassakin ja virkavapaalla ja ja ja..... Sitten tulin järkiini.
No jos et koe asiaa liian intiimiksi, niin mielellään.Vesper kirjoitti:Henkisesti kyllä. Ja koska olin niistä mukamas-ympäristön-paineista niin sekaisin, ajattelin että voinen antaa senkin anteeksi.NuoriD kirjoitti:Eikös se mennyt niin, että miehes petti sua?
Haluatko vielä tarkemman analyysin pieneen mustaan kirjaasi?
Noh, tilanteet ehtii vielä muuttua ennen kirjan julkaisua. Lenitamaisesti ajattelin paljastella vasta melko kypsässä iässä... Että syöhän vitamiinisi, pappa!NuoriD kirjoitti:Ilmeisesti kirjan kansikuva on jo päätetty (viittaan avattareesi)?Vesper kirjoitti:Voit lukea sen mun elämänkerrasta.NuoriD kirjoitti:No jos et koe asiaa liian intiimiksi, niin mielellään.
Work like a captain, play like a pirate.
Ajattelin kypsemmällä iällä kääntyä maton nuolijaksi?Vesper kirjoitti:Noh, tilanteet ehtii vielä muuttua ennen kirjan julkaisua. Lenitamaisesti ajattelin paljastella vasta melko kypsässä iässä... Että syöhän vitamiinisi, pappa!NuoriD kirjoitti:Ilmeisesti kirjan kansikuva on jo päätetty (viittaan avattareesi)?Vesper kirjoitti: Voit lukea sen mun elämänkerrasta.
*avaa vitamiinipurkkia vapisevin käsin*
No älä nyt jaksa pelotella. Sehän tarkottaisi sitä että mun pitäisi nousta täältä sohvan lämmöstä ja toteuttaa pieni vallankumous pois päiväjärjestyksestä. Ja tässä kun olisi muutakin tekemistä.elco kirjoitti:Odotas vaan kun Suvinen ja Satu Hassi kaappaavat vallan!RP kirjoitti:En kyl alkais jos suklaa kiellettäis. Mansikkasuklaa. Tässä fasistisessa maassa kaikki on mahdollista. Korjaan, maassa missä on fasistiset päättäjät.