Kuulostaa plääniltä. Luotan suhun.Stinky kirjoitti:Jatketaanko?
10 vuotta ja sikana, varsinkin PERJANTAIsin!
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Eip hätiä. Hieman sitä välillä hämmentyy ja pettyy, kun vastaan tulee näitä tilanteita, joita ei oikein ennalta osaa edes ajatella. Siinä olet oikeassa, että ei jää epäselväksi babybion asiakasprofiili. Kaiken maailman ehostearpajaisia ja meikkiständejä on kuin messuilla konsanaan. Ja se leffa todellakin on ~aina romanttinen komedia. Toisaalta hyvä niin, koska intensiivistä roinaa olisi haastava seurata.nowaysis kirjoitti:Sorppa ylermi, en missään mielessä tarkoittanut loukata, ajattelin vaan että imo nuo babybiot on jotenkin vaan enemmän äideille suunnattuja. Voin laittaa niille viestiä, että varaavat isejä varten sinne muutaman miehekkään tuoteboxin ettei kenenkään enää tarvi pahoittaa mieltään.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
No melkeen ainakin olin ihan ilman ruokaa koko päivän. Ei mennyt kuin:
- 2 leipäviipaletta joiden molempien päällä 4 siivua palvikinkkua, cheddarviipale ja yksi kananmuna per leipä
- 350g annos jauheliha-kaalipataa
- hampurilainen 188g täyslihapihvillä, cheddarviipaleella, jalapenonviipaleilla, kurkkuviipaleilla ja "kuitusämpylällä"
- 300g kanaa cordon bleu, 400g kukkakaali-parsakaali-porkkanasekoitusta, 50g bearnaisekastiketta
- 100g suklaata
Eli olen syönyt vain vajaat kaksi kiloa ruokaa. Ja silti on hirveä nälkä. Taidan olla raskaana tai jotain.
- 2 leipäviipaletta joiden molempien päällä 4 siivua palvikinkkua, cheddarviipale ja yksi kananmuna per leipä
- 350g annos jauheliha-kaalipataa
- hampurilainen 188g täyslihapihvillä, cheddarviipaleella, jalapenonviipaleilla, kurkkuviipaleilla ja "kuitusämpylällä"
- 300g kanaa cordon bleu, 400g kukkakaali-parsakaali-porkkanasekoitusta, 50g bearnaisekastiketta
- 100g suklaata
Eli olen syönyt vain vajaat kaksi kiloa ruokaa. Ja silti on hirveä nälkä. Taidan olla raskaana tai jotain.
Oli Nuutin-kestit, ruoka oli ilmaista(alkuvarrassalaatti+paisti) ja vaan oluet maksoi(23€)..
Oli espanjalainen trupaduuri jne. ihan bueno ilta!
Kanta-asiakkuus kannattaa joskus!

Oli espanjalainen trupaduuri jne. ihan bueno ilta!
Kanta-asiakkuus kannattaa joskus!

Viimeksi muokannut Niba, 16.01.2010 14:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- RolloTomasi
- Kitisijä
-
- Kitisijä
- RolloTomasi
- Kitisijä
Se on pohjoisin.Bhven kirjoitti:Utsjoella ei ole yhtään mitään. Miksi vitussa sinne?RolloTomasi kirjoitti:Jos muuttaisin Lappiin, niin Utsjoki olisi varmaan ensimmäinen vaihtoehto. Sodankylä on varmaan vähän liian etelässä.
Mitä itse suosittelisit?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
- RolloTomasi
- Kitisijä
Siellä on turisteja, joten erakkoelämä ei onnistu toivomallani tavalla.Bhven kirjoitti:No Leville tietysti. Siellä on turisteja joita voi muiluttaa.RolloTomasi kirjoitti: Se on pohjoisin.
Mitä itse suosittelisit?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Kilpisjärvi.RolloTomasi kirjoitti:Siellä on turisteja, joten erakkoelämä ei onnistu toivomallani tavalla.Bhven kirjoitti:No Leville tietysti. Siellä on turisteja joita voi muiluttaa.RolloTomasi kirjoitti: Se on pohjoisin.
Mitä itse suosittelisit?
Maisemat alkavat olla jo toista kuin muualla Suomen Lapissa. Lisäksi rajan yli Norjaan mennessä alkaa jo oikeakin vuoristo. Kilpisjärvellä on monipuolisesti vaikka mitä. Yliopiston tutkijoita, turistinperkeleitä (jotka onneksi eivät ole tekstiiliskimbaajia, kun hiihtohissejä ei ole), oldschool vaeltajia, saamelaisia, oikein hyviä isoja kauppoja joiden tarkoitus on ottaa rahat pois norskeilta, jotka ajavat sinne Osloa myöten. Mutta joo.. ei sovi erakkoelämääsi. Mökki Norjan puolelta sitten?
- RolloTomasi
- Kitisijä
Kilpisjärvellä olen käynyt useammankin kerran. Tykkään paikasta.Gat kirjoitti:Kilpisjärvi.RolloTomasi kirjoitti:Siellä on turisteja, joten erakkoelämä ei onnistu toivomallani tavalla.Bhven kirjoitti: No Leville tietysti. Siellä on turisteja joita voi muiluttaa.
Maisemat alkavat olla jo toista kuin muualla Suomen Lapissa. Lisäksi rajan yli Norjaan mennessä alkaa jo oikeakin vuoristo. Kilpisjärvellä on monipuolisesti vaikka mitä. Yliopiston tutkijoita, turistinperkeleitä (jotka onneksi eivät ole tekstiiliskimbaajia, kun hiihtohissejä ei ole), oldschool vaeltajia, saamelaisia, oikein hyviä isoja kauppoja joiden tarkoitus on ottaa rahat pois norskeilta, jotka ajavat sinne Osloa myöten. Mutta joo.. ei sovi erakkoelämääsi. Mökki Norjan puolelta sitten?
Mökkiin Norjan puolelta ymmärtääkseni tarvitsisin norjalaisen aviopuolison, itse kun en ole. Siksi olenkin miettinyt, että jos naimisiin joskus menen, niin norjattaren kanssa.