Miss Suomi 2010

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset

Miss Suomi 2010 on mielestäni...

1. Anne-Marie Nurminen
2
9%
2. Viivi Suominen
1
4%
3. Essi Hellstén
2
9%
4. Heidi Myllylä
1
4%
5. Susanna Turja
3
13%
6. Viivi Pumpanen
7
30%
7. Riina Seise
0
Ei ääniä
8. Viktoria Sinjakova
1
4%
9. Ghia Granlund
0
Ei ääniä
10. Oona Kare
3
13%
11. Bonussektori
3
13%
 
Ääniä yhteensä: 23

Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Stadinarska kirjoitti:Ja onhan se minun, jo tässä maailmassa aikas monta vuotta eläneenä, kokemus että jos olet tehnyt rikoksia, josko nuoruudessakin tyhmiä, niin kyllä se näkyy vanhempana käytöksessä ja olemuksessa. Toisista näkyy että kaikki jauhot ei oo valkoisia. Se tyyli vain säilyy läpi iän jos on nuoruudessaankin vain esim. varastanut. Jos ei muuten niin levottomuutena ja epävarmuutena
Älä arska viitsi olla näin tyhmä.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vesper kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Ja onhan se minun, jo tässä maailmassa aikas monta vuotta eläneenä, kokemus että jos olet tehnyt rikoksia, josko nuoruudessakin tyhmiä, niin kyllä se näkyy vanhempana käytöksessä ja olemuksessa. Toisista näkyy että kaikki jauhot ei oo valkoisia. Se tyyli vain säilyy läpi iän jos on nuoruudessaankin vain esim. varastanut. Jos ei muuten niin levottomuutena ja epävarmuutena
Älä arska viitsi olla näin tyhmä.
Olen pahoillani jos tämä koski. Kyllä hirmu useasti sen vanhempana voisi henkilöstä uskoa kun ja jos hän kertoo nuoruuden töpin.
Tyhmää tämä ei ole, mutta voin lohduttaa Vespa hyvä sinua sillä, että aina voidaan suhteuttaa asioita! Jos nyt on käynyt niin, kuten valtaosalla, että nuorena tai lapsena on täysin tyhmyyksissään ikäänkuin jännityksenhakuna näpistänyt jotain niin onhan se ihan pientä ja valtaosa sinänsä viisastuu lainkuuliaaksi ja eroa täysin puhtaaseen vanhempaan on vaikea huomata. Ja tulevat elinolosuhteet vaikuttaa, jos on rakastava ympäristö jatkossa yms. Tottahan toki.

Se oli lievennys. Mutta jos näpistelyjä tai varkauksia on enemmänkin ja jatkunut jopa tietyn ajan enemmän niin kyllä sellaisen näkee jo vanhempana. Ainakin vähän. Heitä on silti vain aikas paljon niin ikäänkuin tyyppi on täysin "tavallinen". Nyt en löytänyt oikeaa sanaa, koska tavallisiahan me olemme.

Nyt voi olla niin, että putipuhdas tyyppi on todella harvinainen. Minä olen tavannut sellaisia. Heillä on lähes poikkeuksetta tietynlaista hauskaa naiviutta enemmän ja poikkeuksellisen kaunista käytöstä kylläkin.

Vespa hyvä. Tosiaan, jos pidit ajatuksiani tyhmänä, en tiedä miksi ajattelit niin. Ei nämä ole tyhmiä, ja sen verran itsetuntoa minulla on etten minä ole tyhmä, mutta sinun kirjoituksiani hiukan jo seuranneena sanon, että sinä olet hauska monin tavoin ja sinulla on ajatuksia ja tyyliä.

NÄMÄ OVAT sellaisia aikalailla hienosäätöasioita vain! Ei pidä loukkaantua. Ihminen ei ole sen huonompi tai parempi silti, onko hän tehnyt jotain typerää joskus, ellei se ole hyvin typerää. Kehittymisen halu ja senjälkeinen oppi ja tyyli on se tärkein! Tietysti!

SA
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

En toki loukkaantunut, mutta ehkä naiiviuttani ajattelen, että ihmiset oppivat virheistään eikä heitä sen vuoksi tarvitse koko ikäänsä kivittää. Tosta sinun kommentistasi kun haiskahti melko kauas ajatus, että jos kerran on erehtynyt, on loppuikänsä vähintäänkin epäilyttävää sakkia. Eikö sitä varten anneta rangaistuksia, että niillä voi tekonsa sovittaa?

Minä en oikein ymmärrä, että Oonan piti jättää missileikki kesken, kun kerran oli jo ennen osallistumistaan organisaatiolta varmistanut, ettei tuomio ole este osallistumiselle. Vasta sitten kun asiasta tuli julkinen meni organisaatiolla vetelät housuun.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Manaaja kirjoitti:Jos toi ysi heräisi aamulla vierestä meikeittä, niin mä juoksisin huutaen ja munat vilkkuen karkuun, ja se on aika karua näinkin ruman äijän sanomana.
Taitaisit kuitenkin vaan heittää peiton päänupin päälle ja tutustua uudelleen varpaan väliin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vesper kirjoitti:En toki loukkaantunut, mutta ehkä naiiviuttani ajattelen, että ihmiset oppivat virheistään eikä heitä sen vuoksi tarvitse koko ikäänsä kivittää. Tosta sinun kommentistasi kun haiskahti melko kauas ajatus, että jos kerran on erehtynyt, on loppuikänsä vähintäänkin epäilyttävää sakkia. Eikö sitä varten anneta rangaistuksia, että niillä voi tekonsa sovittaa?

Minä en oikein ymmärrä, että Oonan piti jättää missileikki kesken, kun kerran oli jo ennen osallistumistaan organisaatiolta varmistanut, ettei tuomio ole este osallistumiselle. Vasta sitten kun asiasta tuli julkinen meni organisaatiolla vetelät housuun.
Kyllä se on jo nimenomaa viisautta ja kehitystä jos on lopettanut rangaistuksen ts. pelästyksen jälkeen virheensä. Sillä niin moni ei lopeta.
Olet oikeassa siinä.
Kuten sanottu, nämä ovat hienosäätöasioita ja lapsuudessa koetut kaikki traumat ja tyhmyydet ovat niin tuiki tavallisia, että niitä kokeneet ovat valtaväestö. Ihmiset sekoittuvat ja sellaisesta asiasta jonka ei pitäisi olla tavallista, tulee aivan tavallista!
Tämä on hiuksenhienoa asiaa tämä ihmisen kasvu ja kehitys joskus. Sitten kun ja jos lapsuus pilataan täysin niin sitten ei enää olla hienosäädössä. Pitää muistaa 95% ja 5% laki. 95% todellisista TÄYSIN NÄKYVISTÄ ongelmista aiheuttaa 5% väestöstä.
Minä puhuinkin sitten aivan näistä enemmän näkymättömistä, jotka ovat myös siis ainakin vähän aina näkyvissä jos on kiinnostunut ihmisistä ja miettii käytöstä yms.

OONAN tapaus on vakava periaattellisesti, todella. Pahinta kasvatuksessa tai ylipäänsä elämässä on luottamuksen menetys ja lupausten pitämättä jättäminen. Sympatiseeraan Oonaa sikäli. Tämä menetelmä kokonaisuutena on väärin.
Ainoa oikea on sanoa heti koko asia ja salaaminen olisi mahdottomuus sitten.
Mutta maailmahan on tällainen. Ei mukavaa.

SA
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Pulkannaru kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Jos toi ysi heräisi aamulla vierestä meikeittä, niin mä juoksisin huutaen ja munat vilkkuen karkuun, ja se on aika karua näinkin ruman äijän sanomana.
Taitaisit kuitenkin vaan heittää peiton päänupin päälle ja tutustua uudelleen varpaan väliin.
Ei hivele silmää. Riinalla on maukas kroppa, kuvan perusteella.
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Kyllä Viivi Pumpanen on noista se, joka saisi välittömästi istua naamani päälle.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^^
Tarkoitin. Jos naama kauhistuttaa, niin kyllä tota voi höykyttää. Tietysti on hotimpia, niinqu melkein aina muulloinkin.

ja ^
Kyllä Ghiakin sais istua mun naaman(kin) päälle. Ei silloin neidin meikkejä (tai kovin montaa muutakaan juttua) ajattele. Tai sit mä oon vaan vähemmän ronkeli :roll:
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

Niin siis oliko tämä konsepti mennyt jotenkin uusiksi?
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

elco kirjoitti:Niin siis oliko tämä konsepti mennyt jotenkin uusiksi?
Ei, sama vanha se on: lavalle tepastelemaan, kruunu päähän ja Aussie-baariin alastonkuvauksiin.
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

SikaMika kirjoitti:
Ei, sama vanha se on: lavalle tepastelemaan, kruunu päähän ja Aussie-baariin alastonkuvauksiin.
Oletko jo aussibaarissa odottamassa villissä kauneudessasi?
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Voi hirmustus lettu. Ryhti, ihme hilavitkuttimia liian moni. Ainoa hyvä juttu että hokasin taas shoppailla tytsälle Baby Phatia <3 Panisin silti, en ole ronkkeli.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Äh. Vappu Pimiä on tossa finaalissa parhaimman näköinen.
Kympillä on sentään reisilihakset, muut on ihan riNpuloita.

edit. Mistä on löydetty noin suunnattoman rumia iltapukuja? :shock:
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Varmaan sieltä samasta mestasta mistä nää täysin mitäänsanomattomat tulevat lätkävaimotkin...
Work like a captain, play like a pirate.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Pulkannaru kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Jos toi ysi heräisi aamulla vierestä meikeittä, niin mä juoksisin huutaen ja munat vilkkuen karkuun, ja se on aika karua näinkin ruman äijän sanomana.
Taitaisit kuitenkin vaan heittää peiton päänupin päälle ja tutustua uudelleen varpaan väliin.
Tykkäsin enemmän Pumpasen, (kuva 11) varvasmallista. Oli jotenkin lihaisamman ja juurille asti ulottuvamman oloinen.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Taas mun lemppari tuli kakkoseksi. Niin on käynyt melkein aina Nina Autiosta lähtien.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Kärkikolmikko suunnilleen oikein, järjestys vaan ihan väärä. Kamalia, halvan näköisiä vaatteita olivat keränneet missien päälle. Etenkin ne Baby Phat-vaatteet oli ihan ku jotain white trash-kamaa, niistä silittämättömistä iltapuvuista puhumattakaan. :roll:
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

Vaola kirjoitti:Kärkikolmikko suunnilleen oikein, järjestys vaan ihan väärä. Kamalia, halvan näköisiä vaatteita olivat keränneet missien päälle. Etenkin ne Baby Phat-vaatteet oli ihan ku jotain white trash-kamaa, niistä silittämättömistä iltapuvuista puhumattakaan. :roll:
Sain kuunnella ihan samaa kritiikkiä kotona.

Tuotantoarvot ja glamour kisassa kohdillaan kyllä.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

huima kirjoitti:Tuotantoarvot ja glamour kisassa kohdillaan kyllä.
Joo, toki.

No joo, on ainakin enemmän kuin viime vuonna. Ne vanhainkodissa kuvatut pyhimys-teeskentelyt, kalanmaksaöljymainokset ja juontajien totaalinen ammattitaido puute taisivat kyllä lunastaa peräpään koko vuosikymmenelle...

Ainahan noita kisoja on ollut mukava haukkua, mutta mun mielestä tänä vuonna oli oikeasti nättejä tyttöjä todella monta. Harmi vaan että ne oli stailattu niin halpoihin retkuihin.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Vaola kirjoitti: Etenkin ne Baby Phat-vaatteet oli ihan ku jotain white trash-kamaa
Baby Phat on *bling*, kysy vaikka Kimoralta.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Venaas, mitkäs ne miss suomen mitat olikaan?!

167 cm ja kiloja? Hmm. Voisko sitä kerrankin sanoa olevansa missin mitoissa.

EDIT: DOh! 57kg. Sentin lyhkäsempi ja 2kg kepeenki ko mä, rinnanympäryksestä puhumattakaan. Naamasta ette saa kommentoida.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

RP kirjoitti:Baby Phat on *bling*, kysy vaikka Kimoralta.
Kuka se on? :D Tai... mikä se on? :oops:

Mä taidan olla vähän "out"? Mutta en ole toisaalta noista blinkuttimista koskaan oikein innostunut, johtunee ehkä siitä etten taitaisi osata sellaista lookkia kantaa kovinkaan hyvin.

Mutta joo, jos nyt miettii niitä muutamien vuosien takaisia casual-vaatteita; mummomekkoja ja jakkupukuja, niin parempi kai tuokin. Sellainen casual-kierros olisi mielenkiintoinen, jossa jokainen missi valkkaisi omista vaatteistaan sille kierrokselle vaatteet. Itse laitettu tukka ja meikki vielä kruunaisivat kokonaisuuden. Mites olisi?
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vaola kirjoitti:Mites olisi?
Stand Up komiikkaa x 10? :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

^ NOOOOO!!!!1 :x
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Vaola kirjoitti:
RP kirjoitti:Baby Phat on *bling*, kysy vaikka Kimoralta.
Kuka se on? :D Tai... mikä se on? :oops:

Mä taidan olla vähän "out"? Mutta en ole toisaalta noista blinkuttimista koskaan oikein innostunut, johtunee ehkä siitä etten taitaisi osata sellaista lookkia kantaa kovinkaan hyvin.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kimora_Lee_Simmons

Kohtuullisen suosittu merkki jenkeissä sekä edullinen. Suomeen pikkuhiljaa rantautumassa enemmältiki. Täällä kovissa hinnoissa. Tosiaan *bling bling*, itse omistan muutaman laukun, vaatteet ei ihan mun tyyliä. Lasten vaatteista pidän, niiden malleina ja inspiraationa toimii Kimoran omat lapset.
Vastaa Viestiin