Syntymäkotikuntanne?

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Terveiset ja virtuaalihalauksin. Jokos sinä matkustat nyt kun lomamatkaretostelussa kerroit?? Ihanaa siellä on!

Onko allekirjoitukseni hyvä mielestäsi?

S t a d i n a r s k a
Lähdössä ollaan toivon mukaan maanantaina, vielä muutama päivä pitäisi rimpuilla tartunnatta! Viileähkö kesäsää näyttäisi olevan paikan päällä tällä hetkellä.

Allekirjoituksesi on melko lailla persoonaasi kuvaava, sanoisinko näin nätisti.
Hei Mussukkainen-keskisuomen tärkeä makea murunen!

Kiva, että vastasit noin mukavasti taasen. Tiedätkö, Mussukka, minä olen tähän ikään huomannut että kannattaa olla kohtelias ja mukava ja samalla jämäkkä ja sinä muuten tulisit erinomaiseksi TUOMARIKSI, koska Stadinarska ei KERTAAKAAN ole saanut sinua "kiinni" epäasiallisesta kohtelusta vaan aina olet sellainen oikeudenmukainen! Siitä erillinen halaus sinulle koska Kitinä tarvitsee tällaisia kaltaisiasi oikeinajattelijoita. TOKI OLEN YLPEÄ ja iloinen kun samalla ollet Arskan tukija. Et oikeastaan ikinä ole pettänyt ja se on yleensä nykymaailmassa harvinaista.

No, tarkoitukseni ei ollut tehdä ROMAANIA tästä asiasta vaan toivottaa sulle mitä RATTOISINTA lomaa eteläänpäin. Kyllä USKOISIN että Kyproksella nyt on silti antoisat säät. Onhan sielläkin alkamassa heidän talvensa, mut kuitenkiii. Loma on aina loma...

Voi hitsi mä tulisin sin laukkuusi NIIN mielelläni mukaan mutta miehesi minut kuitenkin äkkäisi!

Niin, et siis ole saanut possuflunssarokotetta? En minäkään, sillä en kuulu riskiin ryhmiin. Tohtori sanoi ettei riitä että on riski mies! NO TÄMÄ OLI ARSKAN kevyt vitsi. Minä en ole itseasiassa riski vaan aikas hoikka Stadinpoika...

Voi oikein hyvin ja ihanasti ja saat kuin saatkin hellän matkapusun näin hiukan salaa! :h: (se oli sillee kitinäystävyydelle, you know)

Niin, ehkä se on pärssoonaani. Tiivistän nyt tätä allekirjoitusta jos se parantaisi asiaa...hehheh.

Stadinarska
M1kk0
Kitisijä
Viestit: 13
Liittynyt: 17.11.2009 23:50

Viesti Kirjoittaja M1kk0 »

Hyvinkäähän se on, nykysin asustellaan pohjosempana :)
tuulenpuiska

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

En oo syntynyt Suomessa, joten en voi vastata tähän ketjuun :P
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

tuulenpuiska kirjoitti:En oo syntynyt Suomessa, joten en voi vastata tähän ketjuun :P
C'moon, turkulaisetkin kirjoitti jo tähän.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3301
Liittynyt: 23.12.2005 23:36

Viesti Kirjoittaja Georgina »

tuulenpuiska kirjoitti:En oo syntynyt Suomessa, joten en voi vastata tähän ketjuun :P
Ai mä en tajunnu että ulkomaanelävät on poissuljettuja, mokasin.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
tuulenpuiska

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Dumis kirjoitti:
tuulenpuiska kirjoitti:En oo syntynyt Suomessa, joten en voi vastata tähän ketjuun :P
C'moon, turkulaisetkin kirjoitti jo tähän.
Pihtaan yksitystietojani näyttääkseni mystisemmältä naisten silmissä. Vonkutulvaa ei voi estää!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

Georgina kirjoitti:
tuulenpuiska kirjoitti:En oo syntynyt Suomessa, joten en voi vastata tähän ketjuun :P
Ai mä en tajunnu että ulkomaanelävät on poissuljettuja, mokasin.
En aloituksessa rajannut ulkomaita pois.

Mutta luulin, että olet New Zealandin tyttöjä.
Kun kumminkin Londonissa syntynyt, niin onko sinulla British Commonwealthin (onko sellaista enää?) yleiskansalaisuus?

Miten saisin sellaisen? Jos menisin kanssasi naimisiin? Vieläkö nukut alasti?
nokkaelain

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Dumis kirjoitti:
tuulenpuiska kirjoitti:En oo syntynyt Suomessa, joten en voi vastata tähän ketjuun :P
C'moon, turkulaisetkin kirjoitti jo tähän.
Olen jossain mielessä ollut olemassa jo Turussa, mutta olen syntynyt jossain käsittämättömässä suossa n. 70 km Oulusta etelään.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2872
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Ylitornio.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Niba kirjoitti:Kättäri, 7,5v HS ja 13 KSNK back to capitol until now..
Tarkoitat varmaan capital. Sori, oli pakko nusauttaa leppistä.

Itse synnyin myös Helsingissä. Ja joo, Hesaa käyttävät vain muualta/mualta tulleet.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kreitsu kirjoitti:
Niba kirjoitti:Kättäri, 7,5v HS ja 13 KSNK back to capitol until now..
Tarkoitat varmaan capital. Sori, oli pakko nusauttaa leppistä.

Itse synnyin myös Helsingissä. Ja joo, Hesaa käyttävät vain muualta/mualta tulleet.
Taitavasti nusautettu, en tuntenut yhtään vaikeaa..
Juu en syntynyt Kaupungintalossa enkä eduskunnassakaan, vaikka minulla pääomaa joskus olisikin.
Vastaa Viestiin