Syksyinen sunnuntai
No joo, kaljuus on vain päivän tekosyy. Silloin kun oli vielä hiukset päässä, tekosyy oli joku muu.
Päivän ohjelmassa olisi pakkaamista ja pakkaamista. Pitäisi käydä ostamassa lisää jätesäkkejä ja palauttaa samalla pulloja kauppaan. Ja milloinkohan ja miten aion viedä tuon kirppikselle menevien tavaroiden säkin.
Päivän ohjelmassa olisi pakkaamista ja pakkaamista. Pitäisi käydä ostamassa lisää jätesäkkejä ja palauttaa samalla pulloja kauppaan. Ja milloinkohan ja miten aion viedä tuon kirppikselle menevien tavaroiden säkin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Kuvitelkaa klisheisin kaaos, joka voi YH-äidin kämpässä vallita. Löytyy täältä! Alan oikeasti harkita suukapuloiden ostamista, en vaan enää jaksa kuunnella noiden kahden kissatappeluja ja kiukuttelua. Tuntuu perverssiltä järjestellä kotona kuin viimeistä päivää juhlia varten, kun juhlakalulta saa vään kärttyisiä: "Mä en sit ainakaan... hyvä on, EI SIT! ...koskaan ikinä mitään... ihan tyhmää..."
Päivän vinkki: Älkää koskaan edes harkitko lasten hankkimista. Ja jos sellaiseen päädytte --> tulkaa ensin tänne kokeilemaan.

Päivän vinkki: Älkää koskaan edes harkitko lasten hankkimista. Ja jos sellaiseen päädytte --> tulkaa ensin tänne kokeilemaan.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Viinanjuonti ei innosta, mutta lautapelit voisivat tänä sunnuntaina kutsua. Onko sulla jokin tietty paikka mielessä?Edith kirjoitti:Mä harkitsen alkoholia iltasuunnitelmiksi. Haluisko joku lähteä tänään illalla vaiks johkin baariin, jossa vois sekä vetää viinaa (=juoda 2-4 olutta) että pelata lautapelejä?
Ainakin Annankadun William K:ssa on sekä pelejä, tilaa että monia kiinnostavia olutlaatuja. Ei tietysti olis ihan mahdotontakaan, että mä uhraisin puoli tuntia elämästäni imuroidakseni asuntoni ja tyhjentääkseni lattian kirja- ja paperipinoista, mutta mun tekis mieli kyllä poistua omista nurkista, kun nämä omat viime päivinä käyneet hyvinkin tutuiksi.Aito_Johanna kirjoitti:Viinanjuonti ei innosta, mutta lautapelit voisivat tänä sunnuntaina kutsua. Onko sulla jokin tietty paikka mielessä?Edith kirjoitti:Mä harkitsen alkoholia iltasuunnitelmiksi. Haluisko joku lähteä tänään illalla vaiks johkin baariin, jossa vois sekä vetää viinaa (=juoda 2-4 olutta) että pelata lautapelejä?
Annankadulla on kaksi William K:ta (tämä on sangen hämäävää). Ilmeisesti kuitenkin tarkoitat sitä Kampin puoleista etkä Punavuoren puoleista hotelli Annan alakerrassa olevaa?Edith kirjoitti:
Ainakin Annankadun William K:ssa on sekä pelejä, tilaa että monia kiinnostavia olutlaatuja. Ei tietysti olis ihan mahdotontakaan, että mä uhraisin puoli tuntia elämästäni imuroidakseni asuntoni ja tyhjentääkseni lattian kirja- ja paperipinoista, mutta mun tekis mieli kyllä poistua omista nurkista, kun nämä omat viime päivinä käyneet hyvinkin tutuiksi.
Niitäpä riittää! Mä tarkoitan sitä, mikä on iso ja tilava ja siinä aika lailla Iso-Roobertinkadun kulmassa. Pikkasen kulmasta sinne oisko Ratakadulle päin.Aito_Johanna kirjoitti: Annankadulla on kaksi William K:ta (tämä on sangen hämäävää). Ilmeisesti kuitenkin tarkoitat sitä Kampin puoleista etkä Punavuoren puoleista hotelli Annan alakerrassa olevaa?
Eli kuitenkin sitä Punavuoren puoleista! Aina parempi, sehän on ihan mun kotikulmilla. Jos saadaan peliporukka kokoon, tää tulis!Edith kirjoitti:Niitäpä riittää! Mä tarkoitan sitä, mikä on iso ja tilava ja siinä aika lailla Iso-Roobertinkadun kulmassa. Pikkasen kulmasta sinne oisko Ratakadulle päin.Aito_Johanna kirjoitti: Annankadulla on kaksi William K:ta (tämä on sangen hämäävää). Ilmeisesti kuitenkin tarkoitat sitä Kampin puoleista etkä Punavuoren puoleista hotelli Annan alakerrassa olevaa?
Laitoin tekstiviestin pertzille, mustaenkelille ja fawkesille. Nyt sitten vaan istun ja odottelen. Nymmä lähden hetkeksi Siwaan, mutta tulen tarkkailemaan porukan kertymistä ketjussa varsin pian.Aito_Johanna kirjoitti: Eli kuitenkin sitä Punavuoren puoleista! Aina parempi, sehän on ihan mun kotikulmilla. Jos saadaan peliporukka kokoon, tää tulis!
- mustaenkeli
- Kitisijä
- Viesti:
Voisin hyvin ajatella kokeilevani... Tosin, sillon ko oma äippä ei oo läsnä, osaa lapsukaiset yleensä olla äärimmäisen herttasia, eikä se yleensä ole paras lääke vauvvakuumeeseen...Vaola kirjoitti:Päivän vinkki: Älkää koskaan edes harkitko lasten hankkimista. Ja jos sellaiseen päädytte --> tulkaa ensin tänne kokeilemaan.

Onneksi nämä mun ikäväkohtaukset ovat aika nopeasti hoidettavissa esimerkiksi standup-komiikan ja Studio Julmahuvin avulla.
Sitä paitsi havahduin tänään taas siihen, että kanssaihmisillä on ihan oikeitakin ongelmia ja vaikeuksia. Mun säädöt on pientä siihen verrattuna. Mitähän pitäisi ajatella siitäkin, kun eräs ihminen totesi masentuneen tuttavansa itsemurhasta: "No sehän nyt oli odotettavissa". Empaattisena ihmisenä äärimmäinen tunnevammaisuus ärsyttää.
Mutta kohta tarjoilemme päivällisen, itse omin pikku pikku kätösin askarreltuja lihapullia ruskean kastikkeen sekä Rosamunda-perunasta tehdyn perunamuusin kera. Täysi maha, parempi mieli. Sitten hetki Semmareiden kuuntelua ennen iltapäivän kahvittelua ytimessä.
Sitä paitsi havahduin tänään taas siihen, että kanssaihmisillä on ihan oikeitakin ongelmia ja vaikeuksia. Mun säädöt on pientä siihen verrattuna. Mitähän pitäisi ajatella siitäkin, kun eräs ihminen totesi masentuneen tuttavansa itsemurhasta: "No sehän nyt oli odotettavissa". Empaattisena ihmisenä äärimmäinen tunnevammaisuus ärsyttää.
Mutta kohta tarjoilemme päivällisen, itse omin pikku pikku kätösin askarreltuja lihapullia ruskean kastikkeen sekä Rosamunda-perunasta tehdyn perunamuusin kera. Täysi maha, parempi mieli. Sitten hetki Semmareiden kuuntelua ennen iltapäivän kahvittelua ytimessä.
Viimeksi muokannut aimohaiku, 23.10.2005 16:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Varataan sulle aika tänne meidän hullunmyllyyn.mustaenkeli kirjoitti:Voisin hyvin ajatella kokeilevani... Tosin, sillon ko oma äippä ei oo läsnä, osaa lapsukaiset yleensä olla äärimmäisen herttasia, eikä se yleensä ole paras lääke vauvvakuumeeseen...Vaola kirjoitti:Päivän vinkki: Älkää koskaan edes harkitko lasten hankkimista. Ja jos sellaiseen päädytte --> tulkaa ensin tänne kokeilemaan.

"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
- irmelianneli
- Kitisijä
Totta! Minä puolestani laitoin juuri uuniin omin pikku räpylöin valmistamani puolukkapaistoksen. Ja onneksi ikäväni on positiivislaatuista ikävää. Ja siihen saattaa tulla muutos huomenna jopa.aimohaiku kirjoitti:Onneksi nämä mun ikäväkohtaukset ovat aika nopeasti hoidettavissa esimerkiksi standup-komiikan ja Studio Julmahuvin avulla. Kohta tarjoilemme päivällisen, itse omin pikku pikku kätösin askarreltuja lihapullia ruskean kastikkeen sekä Rosamunda-perunasta tehdyn perunamuusin kera. Sitten hetki Semmareiden kuuntelua ennen iltapäivän kahvittelua ytimessä.
Elämä on liian lyhyt käytettäväksi murehtimiseen.
- irmelianneli
- Kitisijä
Minun kokemukseni mukaan ihan paras vauvakuumeen karkoittaja on juuri vauvat lähipiirissä. Oma rakas kummityttöni, pikkusiskon lapsi, on tietenkin maailman paras lapsi, mutta luoja kuinka ihanaa on aina, kun lähtevät kotiinsa. Täti pääsee lepäämään. Ja aina saa tehdä suursiivouksenkin niiden jälkeen. Täytyy nostaa hattua kyllä noille ihmisille, minä en käsitä kuinka jaksavat sellaista hullunmyllyä ja meteliä ja sotkua ja unettomuutta.mustaenkeli kirjoitti:Voisin hyvin ajatella kokeilevani... Tosin, sillon ko oma äippä ei oo läsnä, osaa lapsukaiset yleensä olla äärimmäisen herttasia, eikä se yleensä ole paras lääke vauvvakuumeeseen...Vaola kirjoitti:Päivän vinkki: Älkää koskaan edes harkitko lasten hankkimista. Ja jos sellaiseen päädytte --> tulkaa ensin tänne kokeilemaan.
Ei se oo oikeeta vauvakuumetta jos se tollasella lähtee. Oikee vauvakuume on sellanen joka liittyy siihen omaan(tulevaan) vauvaan, fyysinen tyhjyys kun lähtee minkä tahansa vauvan luota, muistuttaa ettei ole omaa tuhisevaa pikku kääröä jota saa puunata ja pukea ja pusuttaa. Voi ei, onks mullakin jo se taas??irmelianneli kirjoitti: Minun kokemukseni mukaan ihan paras vauvakuumeen karkoittaja on juuri vauvat lähipiirissä. Oma rakas kummityttöni, pikkusiskon lapsi, on tietenkin maailman paras lapsi, mutta luoja kuinka ihanaa on aina, kun lähtevät kotiinsa.

Äh, ei vaiskaan, ei oikeesti. Ei mulla oo. (Nauttii vapaapäivästä

Harjoitus tekee mestarin. Milloin lähdetään treeneihin? Ottaen huomioon, että olin eilen selvänä, mulla oli aamulla kanuuna. Ei kiva, ei ollenkaan. Olikohan siinä dipissäkin jotain seassa...Gina kirjoitti: AAAAaaaRgGhHHH (huutomerkkejä)
Mua ei oikein vielä hymyilytä... ehkä ihan varovasti...Mä en ymmärrä miten sitä on niin pönttö että vetää itsensä tuohon kuntoon. Eikä ollu edes eka kerta. Viime juomalakon jälkeen kävi sama homma. Sitä luulisi että oppii virheistään? Mutta ei.
perkele....
Hyvä kuitenkin, ettet jäänyt sinne parvekkeelle pötköttään. Siellä olis tullu vilu.

- irmelianneli
- Kitisijä
Niin. Kyllä mä tiiän, ei mulla olekaan ollu oikeesti sellasta kuumetta, kun joskus parikymppisenä. Oikeammin olisikin voinut sanoa, että o r a s t a v a a n vauvakuumeeseen, ennaltaehkäisevää toimintaaNowaysis kirjoitti:Ei se oo oikeeta vauvakuumetta jos se tollasella lähtee. Oikee vauvakuume on sellanen joka liittyy siihen omaan(tulevaan) vauvaan, fyysinen tyhjyys kun lähtee minkä tahansa vauvan luota, muistuttaa ettei ole omaa tuhisevaa pikku kääröä jota saa puunata ja pukea ja pusuttaa. Voi ei, onks mullakin jo se taas??irmelianneli kirjoitti: Minun kokemukseni mukaan ihan paras vauvakuumeen karkoittaja on juuri vauvat lähipiirissä. Oma rakas kummityttöni, pikkusiskon lapsi, on tietenkin maailman paras lapsi, mutta luoja kuinka ihanaa on aina, kun lähtevät kotiinsa.![]()
Äh, ei vaiskaan, ei oikeesti. Ei mulla oo. (Nauttii vapaapäivästä

- irmelianneli
- Kitisijä
Olihan hän päiväpeitteellä nätisti peiteltyPikku-Akka kirjoitti:Harjoitus tekee mestarin. Milloin lähdetään treeneihin? Ottaen huomioon, että olin eilen selvänä, mulla oli aamulla kanuuna. Ei kiva, ei ollenkaan. Olikohan siinä dipissäkin jotain seassa...Gina kirjoitti: AAAAaaaRgGhHHH (huutomerkkejä)
Mua ei oikein vielä hymyilytä... ehkä ihan varovasti...Mä en ymmärrä miten sitä on niin pönttö että vetää itsensä tuohon kuntoon. Eikä ollu edes eka kerta. Viime juomalakon jälkeen kävi sama homma. Sitä luulisi että oppii virheistään? Mutta ei.
perkele....
Hyvä kuitenkin, ettet jäänyt sinne parvekkeelle pötköttään. Siellä olis tullu vilu.

Kanuunaa löytyy täältäkin, vaikka en baarissa juonut mitään.
No ei tämä mun nyt jo helpottanut ikävä niin negatiivista ole. Harmittaa vain sanomatta jättämiset. Sitä pitäisi sanoa mitä miettii eikä miettiä mitä sanoo, voi juna mennä ohitse ja jättää Aimon asemalle palelemaan.irmelianneli kirjoitti:Ja onneksi ikäväni on positiivislaatuista ikävää. Ja siihen saattaa tulla muutos huomenna jopa.aimohaiku kirjoitti:Onneksi nämä mun ikäväkohtaukset ovat aika nopeasti hoidettavissa esimerkiksi standup-komiikan ja Studio Julmahuvin avulla.
- irmelianneli
- Kitisijä
Puhuminen se on vaikeeta mullekin. Kiertelen ja kaartelen, ja kuvittelen ilmeisesti toisen lukevan ajatuksiani. Se on helvetti vissiin niin, että suomalainen tuppisuunainen tarvii pullon kossua ennenku vakavamielinen juttu luistaa.aimohaiku kirjoitti:No ei tämä mun nyt jo helpottanut ikävä niin negatiivista ole. Harmittaa vain sanomatta jättämiset. Sitä pitäisi sanoa mitä miettii eikä miettiä mitä sanoo, voi juna mennä ohitse ja jättää Aimon asemalle palelemaan.irmelianneli kirjoitti:Ja onneksi ikäväni on positiivislaatuista ikävää. Ja siihen saattaa tulla muutos huomenna jopa.aimohaiku kirjoitti:Onneksi nämä mun ikäväkohtaukset ovat aika nopeasti hoidettavissa esimerkiksi standup-komiikan ja Studio Julmahuvin avulla.
Kateellisena (ehdin tämän sanan kirjoittaa, kun jo taas: "AIII-IIIK-nokutoi-nokusä-nokumä-äiiiitiiiiii") lueskelin teidän päiväohjelmia. Ainut hetki, milloin mulla on esim. aikaa kuunnella musaa, on silloin kun siivoan. Ja nyt luovuin siitäkin, koska kakarat huutaa musan päälle. Hetkisen sain siivousrauhaa kun nuo olivat reilun tunnin pihalla leikkimässä.
Olisikin ihana aikatauluttaa päivä siihen että käy rauhassa kaupassa, tekee kunnolla ruokaa, juo kahvit itsekseen mietiskellen...
No vali vali... Ensi vuonna sit.
Olisikin ihana aikatauluttaa päivä siihen että käy rauhassa kaupassa, tekee kunnolla ruokaa, juo kahvit itsekseen mietiskellen...

No vali vali... Ensi vuonna sit.
Tulen mielelläni kokeilemaan lapsen hankkimista kanssasi ihan milloin vain, kiitos tarjouksesta!!Vaola kirjoitti:

Päätin eilen lähteä nollaamaan kolmen vuorokauden aikana suoritetut 38 työtuntia baarin puolelle. Muutama viime baarireissu ovat menneet liian alkoholi-orientoidusti, nyt päätin ottaa hieman iisimmän taktiikan. Toimi. Suosittelen.
Tuli sitten taas vaihteeksi nukuttuakin kunnolla, heräsin tunti sitten. Karpulamenyyssä on tänään itse tekemiäni, vitullisen hyvänmakuisia, lämpimiä voileipiä. Hyvin maistuvat, edellisestä ruokailusta onkin vierähtänyt jo lähes vuorokausi...
Loppuilta mennee elokuvia katsellen, joko kotosalla tai kylässä. Ugh!
SikaMika kirjoitti:Tulen mielelläni kokeilemaan lapsen hankkimista kanssasi ihan milloin vain, kiitos tarjouksesta!!Vaola kirjoitti:

Ei hitto, repesin.
(Hyvä että nauruhermot sentäs vielä toimivat)
Noita Vaolan mietteitä lukiessa tulee taas mieleen, että pitäisi aina muistaa viidakon vanha sanonta: KANNATTAA NAUTTIA SINKKUELÄMÄSTÄÄN NIIN KAUAN KUIN SITÄ KESTÄÄ eikä synkistellä sitä, kuinka mikseimullaketään ja onniinyksinäistäbyäääh *viittaa moneenkin KITY-ketjuun takavasemmalla*. Omat hyvät puolensa siinäkin...