Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

elco kirjoitti:Täysin surrealistista olla takaisin Suomessa: Ravintolassa kaikki puhuivat suomea!

Työttömyys on tilanne, mikä pitää ratkaista kahdessa viikossa.
Vitun työtävieroksuvat ja ravintoloissa vetelehtivät mamut. Perusta edes kebab-baari.
Sitten voi hankkia asunnon, auton, pari sviddullista telkkaria, äänentoistolaitteiston, Wiin, Pleikan ja pari kissaa.
Älä valehtele, kuitenkin sait nuo kaikki jo turvapaikkahakemuksesi jättämisen yhteydessä, ja satelliittilautanen kaupan päälle.

Minulla oli tänään kovin kiirettä töissä, mikä valitettavasti heijastui Kitinöintiin. Ehkä minun pitäisi ruveta työttömäksi jotta ehtisin kirjoittaa tänne enemmän painavaa asiaa. Onneksi kesäloma on enää n viikon päässä.
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 25.03.2009 23:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Täytynee katsoa mallia (?) Metsien miehista. Ja ajella huomenna maalle panemaan kuusta ja petäjää nurin ja pinoon. Tartee korjausmetskua navetan (lue: ison säilytystilan) remppaan ensi ja seuraavalle kesälle.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Pulkannaru kirjoitti:Täytynee katsoa mallia (?) Metsien miehista.
Eikannata.Ihanliianpunaniskaistapuuhaa.Munspacenäppäinjumittui;(
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Joo. En ihan noin viitti pomppia lumisilla rinteillä. Enkä viritellä moisia vaijerisysteemejä. Tyydyn kiskomaan lihasvoimilla kasoihin ja mäkisissä kohdissa sinne rinteen alapuolelle. Selkä tykkäsi tänä vuonna edellisillä kerroilla, ainakin taitaa aineenvaihdunta selässä(kin) kohentua.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

[quote="Frederik Krueger"][/quote]

--> Ignore.
Vastaa Viestiin