Moikkelis koikkelis -maanantai
- Pulkannaru
- Kitisijä
On se vaan hyvä juttu. Kortonki. Ei taudit tartu, paitsi..
Oma rektumini on kyl ihan exitonly.
Että olisiko tässä osaltasi se koira älähtänyt johon kalikka kalahti (=sinä)?
Oma rektumini on kyl ihan exitonly.
Että olisiko tässä osaltasi se koira älähtänyt johon kalikka kalahti (=sinä)?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
- Pulkannaru
- Kitisijä
Toki nainen saa mut ottaa. Välillä hyvä niinkin.
Mutta ei saa ottaa rektumin kautta. Ja sitten ihan ilman sträppärin kosketusta, kiitos.
Mutta ei saa ottaa rektumin kautta. Ja sitten ihan ilman sträppärin kosketusta, kiitos.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
- Pulkannaru
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Tääl oon viel melkeen miinuksen puoliskossa lämpötila..elco kirjoitti:Viimeinen ilta Australiassa.
Ajatus paluustasi lämmittää sitä enemmän mitä enemmän ympäristösi lämpötila laskee, huipussaan varmaan lentomatkojen aikana, ellet ole sukeltamssa takaisin.
Nyt te toteutatte Riemukielen ja RitvaPekan toiveet ainaisestaTooslow, Kandhi, Elkko, Pulkkinen kirjoitti: länkäti lynkyti löps!
anaaliorgasmista!

Pyris on nyt yhtä syytön kuin piikkimatto.
Pyyhin Netikettiin..
Huoh. Nussuseni on ollut kotoa poissa vajaan viikon ja sen kyllä huomaa. Kämppä on kuin amerikkaan lähdössä. Tyhjiä kaljapulloja on siellä täällä, keittiö kuin pommin jäljiltä, koira lenkittämättä, isännällä kaamea olo, ulkomuoto kuin puliukolla ja lorvikatarri vaivaa pahasti.
En oisi uskonut sanovani tätä, mutta tule nussu jo juniorin kanssa kotiin. Pliiis!
En oisi uskonut sanovani tätä, mutta tule nussu jo juniorin kanssa kotiin. Pliiis!
-
- Kitisijä
Ok, kuka ymmärsi? Minä en.Niba kirjoitti:Tääl oon viel melkeen miinuksen puoliskossa lämpötila..elco kirjoitti:Viimeinen ilta Australiassa.
Ajatus paluustasi lämmittää sitä enemmän mitä enemmän ympäristösi lämpötila laskee, huipussaan varmaan lentomatkojen aikana, ellet ole sukeltamssa takaisin.
Nyt te toteutatte Riemukielen ja RitvaPekan toiveet ainaisestaTooslow, Kandhi, Elkko, Pulkkinen kirjoitti: länkäti lynkyti löps!
anaaliorgasmista! :rofl: :matsi:
Pyris on nyt yhtä syytön kuin piikkimatto.
Mitähän niille tapahtuu, jotka ei ole raavaita..?Onslow kirjoitti:Poikamieselämä on rankkaa sano. Siinä raavas mieskin herkistyy.

No, minäkin sitten päätin pakata muksut ja ottaa ja lähteä viikonlopuksi hankkimaan hottismamaöögaa, hottismama-seurassa.

Veikkaan että sunnuntaina ei ole satamassa ketään vastassa.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Älä whinetä, vaan MAXIMOI se. Kiittämätön! Kyllä keittiönpöydälle vielä muutama kaljaflinda mahtuu ja olen varma ettei jääkaapissa ole vielä tarpeeksi käytettyjä sukkia. Sohvatyynyjen väliin mahtuu vielä yksi pizzaslice, jos oikein yrität!Onslow kirjoitti:Poikamieselämä on rankkaa sano. Siinä raavas mieskin herkistyy.
Pyyvä gasua nii ei hirvitä. Typpioksiduuli on ystävistä parhain!
Täällä tuli taas koettua, mitä yksi varomaton KYLLÄ / EI -napin klikkaaminen voi aiheuttaa. ephpod2 tuhosi podista kannan. En olisi muuten antanut kolmannen osapuolen softan koskeakaan siihen (taannoisesta Winamp-sekoilusta viisastuneena), mutta kun iTunes ei suostu bäkkäämään biisejä soittimesta kovalevylle (musiikkikirjaston sisältävän kovon tuhouduttua)
Nyt on uudella teratavun WD:lle varmuuskopioitu biisejä vasta kolmisen tuntia. Savun hälvettyä uskaltaa kajota ehkä itse tietokantaankin. Vddu tää on helppoa tämä sähköisen musiikin kanssa pelaaminen. Tahdon vinyylit ja walkmanin takaisin!!!111
Täällä tuli taas koettua, mitä yksi varomaton KYLLÄ / EI -napin klikkaaminen voi aiheuttaa. ephpod2 tuhosi podista kannan. En olisi muuten antanut kolmannen osapuolen softan koskeakaan siihen (taannoisesta Winamp-sekoilusta viisastuneena), mutta kun iTunes ei suostu bäkkäämään biisejä soittimesta kovalevylle (musiikkikirjaston sisältävän kovon tuhouduttua)
Nyt on uudella teratavun WD:lle varmuuskopioitu biisejä vasta kolmisen tuntia. Savun hälvettyä uskaltaa kajota ehkä itse tietokantaankin. Vddu tää on helppoa tämä sähköisen musiikin kanssa pelaaminen. Tahdon vinyylit ja walkmanin takaisin!!!111
Viimeksi muokannut daddykillkill, 09.03.2009 21:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ok. No toivomma sitten että saat jonkun saman muksan ja myötätuntoisen lekurin mikä mullakin on ollut.bliss kirjoitti:Kyllä mä yritän kunnalliselle hakeutua.
Mikään maailmassa ei ole niin kamalaa kuin hammaslääkäri.

"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw