Gattaca ja kitinämisut autiolla saarella

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

NegaDuck kirjoitti:Tunnustan että olen tulevalla viikolla menossa pikadeitteihin. :oops:
Onnea sinne. Voisit kokeilla pelimiesten tapaan negausta, esim. ensikommenttina jokaiselle naiselle "Anna yksikin syy miksi mun pitäisi antaa sulle plussa?". Jos sieltä tulee jotain sönkötystä ettei ole niin väliksikään, läpsäise tisseille ja hauku huoraksi, mutta ei silleen kovin törkeästi kuitenkaan etteivät hermostu.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Tää on ihan turha kysely. Yks galluppimies nussis ne epätoivoiset naiset (joille lesboilu ei riitä) helposti sieltä naapurisaarelta asti. Paitsi tietty jos ne olis hyvännäkösiä tyhjäpäitä.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

BrianW kirjoitti:
Gat kirjoitti: Pelkäänpä, että eroottisin kokemukseni tilanteessa olisi, että tirkistelisin kun Kitinän naiset peseytyisivät Sinisessä Laguunissa, vaahdottaen omaa ja toistensa alastomia vartaloita kookosöljystä ja villisian ihrasta valmistamallaan saippualla. Luultavasti silloin naiset huomaisivat minut rantaruovikon kummasta pienestä edestakaisesta liikkeestä ja oitis rankaisisivat minua mitä ankarimmin :cry:
Uskon, että tässä G paljastaa todellisen luonteensa. Tirkistelevä masonkisti. Ei kai muunlainen luonne nauttisi siitä, että voi ruikuttaa omaa surkeuttaan netissä ja vielä typerillä ja mauttomilla jutuillaan karkoittaa nekin, jotka jonkinlaista säpiä voisivat jakaa. Mahdollisuudet kun olisi vaikka mihin, mutta nauttii enemmän kun saa köniinsä ja valittaa.
Taidat olla oikeassa, valitettavasti.
Paitsi mahdollisuuksista tai edes säpin saannista "mauttomuuksia" vältellen. Tirkistelykin jää haaveeksi, mutta sellainen olisi enintä mitä voin toivoa sexuaalialalla. Tässä sitten yritän pusertaa onanistista nautintoa ruikutuksesta ja itsehäpäisystä. Ja mielikuvilla että ehkä joku Haluaisi seksiä kanssani, jos olisin ainoa mahdollinen "elimenluovuttaja" kyselyn tilanteessa. Surkeeta. Kärsin ja nautin, nautin ja kärsin.

Mutta masonauttisinko vielä enemmän jos tuottaisin itselleni kärsimystä kieltämällä itseltäni tämän masokistisen nautinnon.. hmm..
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BrianW »

NegaDuck kirjoitti:
BrianW kirjoitti: Toiminta on parasta terapiaa, suosittelen.
Tunnustan että olen tulevalla viikolla menossa pikadeitteihin. :oops: Ei ehkä ihan semmoista toimintaa kuin tarkoitit?
Juuri sellaistakin toimintaa tarkoitin. Kävin minäkin yhdessä vaiheessa yli 20 deittinetin ilmoitukseeni vastanneen naisen kanssa tapaamisessa ja totesin, ettei siinä joukossa ollut yhtään kiinnostavaa, mutta toisella yrityksellä, kun vähän muotoilin ja tarkensin uudelleen ilmoitustani, tapasin parikin oikein kivaa, jotka on sitten jääneet ystäviksi ja toisen kanssa seurustelinkin toista vuotta.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

Frederik Krueger kirjoitti:Onnea sinne. Voisit kokeilla pelimiesten tapaan negausta, esim. ensikommenttina jokaiselle naiselle "Anna yksikin syy miksi mun pitäisi antaa sulle plussa?". Jos sieltä tulee jotain sönkötystä ettei ole niin väliksikään, läpsäise tisseille ja hauku huoraksi, mutta ei silleen kovin törkeästi kuitenkaan etteivät hermostu.
Tuota parempaa patenttiratkaisua ei olekaan.

Mutta hyvä totuuden siemen tuossa on ettei pikadeiteissä kannata olla helposti unohdettava.

Asiaan mitenkään liittymättä, Brasilian Big Brotherin 24/7 saattaisi ollakin ihan kunnon viihdettä:

http://www.sakesex.com/hosted/848/big-b ... -orgy.html

Not Safe For Work!
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

BrianW kirjoitti:yli 20 deittinetin ilmoitukseeni vastanneen naisen
Kuulostaa lottovoitolta (nimimerkki hyvä jos tulee yksikin vastaus). Mitä oikein kirjoitit sinne?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

NegaDuck kirjoitti:
BrianW kirjoitti: Toiminta on parasta terapiaa, suosittelen.
Tunnustan että olen tulevalla viikolla menossa pikadeitteihin. :oops: Ei ehkä ihan semmoista toimintaa kuin tarkoitit?
Kirjoita ihmeessä palautetta. Millaiset ne ovat ja mihin meet?

SA
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

NegaDuck kirjoitti:pikadeitteihin.
Mikä on pikadeitti? Sellanen, josta tietää poistuvansa nopeasti?
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

bedlam kirjoitti:Mikä on pikadeitti? Sellanen, josta tietää poistuvansa nopeasti?
Jep, aikaa viisi minuuttia per naama. Sitten siirrytään seuraavaan. Yhtä intohimot herättävää kuin liukuhihnatyö. Mutta myös yhtä tehokasta. Ja kappas, tämän mukaan se on juutalaisten keksimä.

Pikadeiteistä irtoava tilastotieto on aika raadollista luettavaa.
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Gat kirjoitti:Taidat olla oikeassa, valitettavasti. Tässä sitten yritän pusertaa onanistista nautintoa ruikutuksesta ja itsehäpäisystä.
Minulle taas tuli sellainen hylkimisreaktio tuolle ajatukselle, tiätsä. Että se on sellainen kiero henkinen torpedo joka pistää pään vain pahemmin solmuun. Siis masokistista nautintoa, oikeesti? En minä ainakaan saa kurjasta olotilasta ja ruikutuksesta mitään nautintoa. Saattaahan sillä saada huomiota, mutta se on yleensä negatiivista ja silloin tulee vieläkin kurjempi olo.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

NegaDuck kirjoitti:
BrianW kirjoitti: Toiminta on parasta terapiaa, suosittelen.
Tunnustan että olen tulevalla viikolla menossa pikadeitteihin. :oops: Ei ehkä ihan semmoista toimintaa kuin tarkoitit?
Ihmeissuhde draamaa:
Katselin juuri aamulla tvstä uutta kakkosen.
Siinä oli hemaisevia"" tyttöjä matkatoimistosta, jos siellä esim. on -30 vuotiaita lentoemoja niin hyvä mutta luulen(tiedän tapauksen) ja koska se on alle 35 vuotiaille ei minulla eikä gattagalla ole mahiksia.. ellei stinky siellä käy.Toivossa on hyvä elää, sano... Tiedän yhteisön ja sen perustajan..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

NegaDuck kirjoitti:Jep, aikaa viisi minuuttia per naama.
Mä voisin hieman soveltaen käyttää Maick:n deitti-ilmoitusta.

"Tässä tämmönen spurttinen komistus. Harrastan pikadeittaamista, spurttaamista, skimbaamista ja budo-lajeja vai mitäköhän-ne-nyt-oli. Kiai! Kivat mimmit, antakee plussa."
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 13.10.2008 12:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Gattaca ja kitinämisut autiolla saarella

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Gat kirjoitti:Homeboy jossain väitti, että olen parantanut nettikäytöstäni. :shock:

Käsitys täytyy oikaista.
Valitettavasti ei enää irtoo niin hyvin vihaa, loukkauksia, vonkuuta ja sossupokespekulaatiota. Se vanhuus.
Kuinka niin oikaista?
Sehän nyt on aika epäolennaista johtuuko parantunut nettikäytöksesi vanhuudesta vai aidosta pyrkimyksestä käyttäytyä täällä paremmin vai mistä tahansa. Olennaista on seuraus, ei syy.
Huomauttaisin vielä että kun käyttäydyt paremmin co-kirjoittajia kohtaan, hekin ovat mukavampia sinua kohtaan. Everybody wins. :wink:

Minä olen taas löytänyt netistä parikin "eukkoa" joita aion tavata.

Homeboy
pelimiäs :jouden:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Niba kirjoitti:ja koska se on alle 35 vuotiaille ei minulla eikä gattagalla ole mahiksia.. ellei stinky siellä käy.
Kai niitä järjestetään eri ikäisille.
Tiedän yhteisön ja sen perustajan..
Tuota kannattaa käyttää iskurepliikkinä. Tai sitten ei.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Gat kirjoitti:Prosessi
Tosin sosiobiologisesti minun ei kannattaisi elättää Saarella Mukeloaan, vaan syödä se.
Ihmettelin hieman, miksen ärsyyntynyt jouduttuani taas tällaiselle listalle. Sitten tajusin, että ärsyyntymiseni peitti mielihyvä joka syntyi siitä, että Gattaca piti itsestäänselvänä etten minä voisi olla saarella ilman mukeloa. Olisin tietenkin itsekin kuollut yrittäessäni pelastaa sitä. Siitä tietenkin voisi vetää senkin johtopäätöksen ettei mukelon syöminen olisi edes sosiobiologisesti kannattavaa, koska olisin myös valmis tappamaan lastani suojellakseni, ja jostain syystä olen uhkaavissa tilanteissa aina kylmän rauhallinen ja nopea keksimään ratkaisuja.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

prosessi kirjoitti:
Gat kirjoitti:Prosessi
Tosin sosiobiologisesti minun ei kannattaisi elättää Saarella Mukeloaan, vaan syödä se.
Ihmettelin hieman, miksen ärsyyntynyt jouduttuani taas tällaiselle listalle. Sitten tajusin, että ärsyyntymiseni peitti mielihyvä joka syntyi siitä, että Gattaca piti itsestäänselvänä etten minä voisi olla saarella ilman mukeloa. Olisin tietenkin itsekin kuollut yrittäessäni pelastaa sitä. Siitä tietenkin voisi vetää senkin johtopäätöksen ettei mukelon syöminen olisi edes sosiobiologisesti kannattavaa, koska olisin myös valmis tappamaan lastani suojellakseni, ja jostain syystä olen uhkaavissa tilanteissa aina kylmän rauhallinen ja nopea keksimään ratkaisuja.
Toimisiko ihmisnaaraissa noissa olosuhteissa leijonien malli: Leijonanaaraat kyllä suojelevat pentujaan vierailta uroksilta (jotka haluavat tappaa muiden siittämät pennut). Mutta pentujen tultua tapetuiksi samat leijonanaaraat hetikohta tulevat kiimaan ja alkavat toikkaroida häntä pystyssä juuri niille pennuntappajauroksille.

Mites muuten Saaren olosuhteissa onnistuisi se DNAmainoksenkin ehdottama moniavioisuus? Sopeutuisivatko Kitinän naiset siihen, että joutuvat jakamaan minut? Valitsenko minä yksinoikeudella Kikkelini Saajat vai sopivatko naiset keskenään vuoroista? Täytyykö arpoa tasamahdollisuuksin? Syrjivätkö naiset toisiaan siinä kuka minua saa? Syntyykö naisten keskuudessa mustasukkaisuutta minusta ja kenties kissatappeluitakin?
Yksinäisen runkkarin on elo pitkä tie
Ilman naisen syliä se hautaan asti vie
Toiiiset oon luotuja nussiiimaan
Toiset o-ohoon tuomittu runkkaamaaan
Näin yksin yyyyksiin vaiiiiin....
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Gat kirjoitti:Mites muuten Saaren olosuhteissa onnistuisi se DNAmainoksenkin ehdottama moniavioisuus? Sopeutuisivatko Kitinän naiset siihen, että joutuvat jakamaan minut?
He soittaisivat taksin.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

NegaDuck kirjoitti:
Gat kirjoitti:Mites muuten Saaren olosuhteissa onnistuisi se DNAmainoksenkin ehdottama moniavioisuus? Sopeutuisivatko Kitinän naiset siihen, että joutuvat jakamaan minut?
He soittaisivat taksin.
Soittomahdollisuuden puuttuessa epäilisin, että rakentaisivat itselleen pelastuslautan vaikka hiekasta ja pikkukivistä jos ei muuta olisi tarjolla.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Frederik Krueger kirjoitti:
Niba kirjoitti:ja koska se on alle 35 vuotiaille ei minulla eikä gattagalla ole mahiksia.. ellei stinky siellä käy.
Kai niitä järjestetään eri ikäisille.

.
Mutta minä en haluaisi deittailla yli nelikynppisten kanssa? :cry:
Hehän ovat vain pikapanoja ravintoloissa vaanien eivätkä halua mitään pidempää..sitoutumista vain hetken hurmaa?
Pyyhin Netikettiin..
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Gat kirjoitti:Toimisiko ihmisnaaraissa noissa olosuhteissa leijonien malli: Leijonanaaraat kyllä suojelevat pentujaan vierailta uroksilta (jotka haluavat tappaa muiden siittämät pennut). Mutta pentujen tultua tapetuiksi samat leijonanaaraat hetikohta tulevat kiimaan ja alkavat toikkaroida häntä pystyssä juuri niille pennuntappajauroksille.
Vahva leijonanaaras tappaisi pentujaan uhkaavan ruipelon leijonakääkän ennen kuin se on ehtinyt tappaa ensimmäistäkään pentua.
Monsieur Manala

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Tää arpominen tuntuu kestävän sen verran kauan, että mun on kohta ihan pakko panna kaikkia noita naisia ettei niistä tule kärttysiä ja kiukkusia.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Gat kirjoitti: Kreitsu
Hassusöpö. Huumorilla saattaisi heltyäkin
No en mä nyt ihan niin huumorintajuinen ole kuitenkaan.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Monsieur Manala kirjoitti:Tää arpominen tuntuu kestävän sen verran kauan, että mun on kohta ihan pakko panna kaikkia noita naisia ettei niistä tule kärttysiä ja kiukkusia.
Mutta kun on riski, että osan kanssa et löydä henkistä yhteyttä. :)
Came here for school, graduated to the high life
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1233
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

exPertti kirjoitti:
Monsieur Manala kirjoitti:Tää arpominen tuntuu kestävän sen verran kauan, että mun on kohta ihan pakko panna kaikkia noita naisia ettei niistä tule kärttysiä ja kiukkusia.
Mutta kun on riski, että osan kanssa et löydä henkistä yhteyttä. :)
Esim. mun! Terkkuja vaan silti Monsieurille. :)

Pakko vielä mainita, että teksi mieli nussia J.R.:ia. Ihan pakko katsoa tänään taas muutama jakso Dallasia! :h:
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja aasi »

-Superior- kirjoitti: Pakko vielä mainita, että teksi mieli nussia J.R.:ia. Ihan pakko katsoa tänään taas muutama jakso Dallasia! :h:
Taidan siirrättää J.R.:n Siperiaan ja sosialisoida sen kalsarit.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Vastaa Viestiin