MasurkkaMaanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Lucy

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Esimieheni todisti tänään olevansa helmi. Tosin nostin eräästä asiasta sellaisen metelin etten oikeastaan jättänyt vaihtoehtoja. Tulipahan ainakin kertaheitolla selväksi ketkä seisovat takanani tiukan paikan tullen. Rispektiä! :h:
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Onpas ollut mukava päivä! Vaikka alku alkoikin tahmeasti ja oli vaikea päästä liikenteeseen, olen saanut paljon aikaseksi. Sali, terveyskeskuskäynti, imurointi, pihatyöt, kahvittelua Mustiksen ja pikkuvesselin kanssa sekä kerkesin tossa vielä naapurissa käydä turisemassa. Uudella innolla huomenna töihin. Nyt Black Label Society mankkaan ja häröilyä hetken ennen sohvalle ryytymistä.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Kehtaisko nyt jo mennä nukkumaan?
Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Joo, kuten eilen; paska päivä ja krapula jatkuu vieläkin. Toivottavasti huomenna nousen jo haudasta ja saan jotain aikaseksi, prkl!
daddykillkill

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Taas on lykätty vaunuja 1½ tuntia. Alkaa pikkuhiljaa kyllästyttämään..
Geep

Viesti Kirjoittaja Geep »

daddykillkill kirjoitti:Taas on lykätty vaunuja 1½ tuntia. Alkaa pikkuhiljaa kyllästyttämään..
Vapaaehtosesti neljättä vuotta, ei kyllästytä mut myönnän kyl liikkuvani aika usein autolla uusiin maisemiin...
Avatar
Madonna
Elämätön Kitisijä
Viestit: 276
Liittynyt: 11.09.2008 10:18

Viesti Kirjoittaja Madonna »

daddykillkill kirjoitti:Taas on lykätty vaunuja 1½ tuntia. Alkaa pikkuhiljaa kyllästyttämään..
Nukutatsä vaunuissa siis ?
Ulkonako työntelet vaunuja ?

Aikoinaan nukutin omiani vaunuihin mutta monesti sisälläkin.
Kurttasin räsymaton ja työntelin siinä päällä niin että vaunut kulki vähän ku kuoppaisella tiellä ees taas ees taas ees taas ....
Pystyin katella telkkaa ja joskus jopa luin ko opin työntelemään niitä vaunuja istuen itse nojatuolissa :roll:

Voi noita aikoja .. huoh.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Minä-revin-kohta-perseeni, 'nuff said.
Kirjoitan tätä alasti
Vastaa Viestiin