Kummallinen keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Theodore Taylor

Viesti Kirjoittaja Theodore Taylor »

masa kirjoitti:Hymyssä suin, mutta silmät kiinni?
Pitikö tossa kuvassa olla jotain vikaa?! En ainakaan löydä siitä sitä jättiahteria. Kiva tota olis läpsiä ja hytkyttää.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Sattupas sopivasti. Meinasin just tulla raportoimaan, että menen nyt farkkuostoksille, mutta nähtäväksi jää löytyykö kokoja niin isolle ahterille...

P.S. En siis ole menossa ostamaan farkkuja itselleni... :twisted:
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Bliss kirjoitti:^Onko tossa perceessä siis jotain vikaa?
Joo, se on jätti-iso.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

masa kirjoitti:
Bliss kirjoitti:^Onko tossa perceessä siis jotain vikaa?
Joo, se on jätti-iso.
Minkälaisessa ympäristössä sä oikein elät? :shock:
Et ole tainnut ikinä nähdä oikeasti ISOA persettä?
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Blissin allekirjoitus kävi juuri hupaisaksi. "Isoja perseitä! Kaikkialla! Ne hyökkää! Luodit vähissä!"
Viimeksi muokannut Tix, 17.09.2008 13:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Bliss kirjoitti:[
Et ole tainnut ikinä nähdä oikeasti ISOA persettä?
Jokapäivähän noita näkee vaikkapa ruokalassa.

Joka sano j-lo:n persettä pieneksi, on kyllä melko kuutamolla ja sokea.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Tix kirjoitti:Blissin allekirjoitus kävi juuri hupaisaksi.
Mikäs muu tarkoitus mulla on kuin olla hupaisa kaikin puolin, allekirjoitusta myöten :P
masa kirjoitti: Joka sano j-lo:n persettä pieneksi, on kyllä melko kuutamolla ja sokea.
No ei kai sitä kukaan pieneksi sano, mutta ei se mikään MEGAJÄTTI-isokaan ole. :D
Huomattavasti laajempia näkee päivittäin vaikka kuntosalilla.
ja hei, näytä kuinka täydellinen omasi on!!!
Theodore Taylor

Viesti Kirjoittaja Theodore Taylor »

Hetkinen nyt. Äijät heittää ensin ladyboy läppää ja sen päälle ilmoittavat tykkäävänsä poikamaisista pikkuahtereista?
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Theodore Taylor kirjoitti:Hetkinen nyt. Äijät heittää ensin ladyboy läppää ja sen päälle ilmoittavat tykkäävänsä poikamaisista pikkuahtereista?
Tuota noin. Loukkasit juuri 90% tämän palstan tytöistä. Ne joilla on pienempi perse kuin J-Lolla, tuskin haluavat sitä tituleerattavan poikamaiseksi?
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Tix kirjoitti:Ne joilla on pienempi perse kuin J-Lolla, tuskin haluavat sitä tituleerattavan poikamaiseksi?
Mun 'pikku' perse mahtuu sievästi 28" farkkuihin, mutta poikamaista siitä ei kyllä saa edes photoshopilla. Mutta toki jos joku on sitä mieltä, niin olen ihan happy :]
daddykillkill

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Theodore Taylor kirjoitti:En osaa oikein mieltää J-Lon persettä jättiperseeksi. Hymyssä suin ajelisin sitä ahteria takaapäin.
Sehän vaan on sellainen vakiintunut läppä, hjuumor jnou?
Ehkäpä J-Lou oli huono esimerkki isosta buutista. Olisiko tässä parempi?

Kuva
Theodore Taylor kirjoitti:Hetkinen nyt. Äijät heittää ensin ladyboy läppää ja sen päälle ilmoittavat tykkäävänsä poikamaisista pikkuahtereista?
Missä kohtaa olen tällaista väittänyt?
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Bliss kirjoitti:Mun 'pikku' perse mahtuu sievästi 28" farkkuihin, mutta poikamaista siitä ei kyllä saa edes photoshopilla. Mutta toki jos joku on sitä mieltä, niin olen ihan happy :]
:asspicstogalleryandnooptiontostfuinstead-hymiö:
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Tässä teille iso perse:
(en halua tietää kuinka kuhmuinen tuo on ilman LePhotoshopia)
Kuva
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Tix kirjoitti: :asspicstogalleryandnooptiontostfuinstead-hymiö:
Kuvaatko? Kovin hankalaa itse yrittää :?
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Bliss kirjoitti:Kuvaatko? Kovin hankalaa itse yrittää :?
Mielelläni, kunhan tiedostat vain sen että kamerani linssi ei kestä päällysvaatteita. 8)
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Tix kirjoitti:kunhan tiedostat vain sen että kamerani linssi ei kestä päällysvaatteita
Ja kuvaajan verkkokalvot eivät kestä päällysvaatteettomuutta... Hmm... We have a problem here.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3029
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Tix kirjoitti:
Tuota noin. Loukkasit juuri 90% tämän palstan tytöistä. Ne joilla on pienempi perse kuin J-Lolla, tuskin haluavat sitä tituleerattavan poikamaiseksi?
Byhyy! America und Canada ei ehkä ikinä toivu tästä!

Taitaa palstan könsikkäillä olla tän päivän jutuista päätellen sellanen jono naisia oven takana panoa vonkumassa että käy jo stressaavaks potkia pois rumimpia...
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Bliss kirjoitti:
Tix kirjoitti:kunhan tiedostat vain sen että kamerani linssi ei kestä päällysvaatteita
Ja kuvaajan verkkokalvot eivät kestä päällysvaatteettomuutta... Hmm... We have a problem here.
Minulla on kaukolaukaisin. Se ei tosin suostu toimimaan alusvaatteiden kanssa, joten..
Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Vihtahousu kirjoitti:Taidan laittaa s-postilaatikot kuumiksi.
Tuli jo soitto :D Perjantaina kattomaan Roihikasta luukkua.
daddykillkill

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Lilo: Taitaa tämän palstan neideillä olla lavallinen hernemaissipaprikaa nenässä, kun ei minkäänlaista kevyttä ajanvietekeskustelua sallita niskoja nakkelematta. Teidän perseistänne taas(kaan) kukaan ole puhunut..
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Lilo kirjoitti:Byhyy! America und Canada ei ehkä ikinä toivu tästä!
Ensin hurrikaanit, sitten talousmyrsky ja nyt vielä Kitinä. Ei hyvin mene.
Theodore Taylor

Viesti Kirjoittaja Theodore Taylor »

Tix kirjoitti:Ne joilla on pienempi perse kuin J-Lolla, tuskin haluavat sitä tituleerattavan poikamaiseksi?
Eivät varmaankaan. Ja sanottakoon myös se, että 99% palstan ahtereista on näkemättä, joten AHTEREITA galtsuun, kiitos!!

KK:n uusin veto alkaa olla jo luistelukenttien sankaritar!
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Tix kirjoitti: Minulla on kaukolaukaisin. Se ei tosin suostu toimimaan alusvaatteiden kanssa, joten..
Pitääkö mun säätää sitä kameraa? 8)
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

daddykillkill kirjoitti:lavallinen hernemaissipaprikaa
Eipä tuo nyt niin haittaa. Uusiokäytössä Manala tekee tosta sitten ens viikon vihannesriisit.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Bliss kirjoitti:
Tix kirjoitti: Minulla on kaukolaukaisin. Se ei tosin suostu toimimaan alusvaatteiden kanssa, joten..
Pitääkö mun säätää sitä kameraa? 8)
Ei, sen toiminnallisuus on hyvin tarkasti säädetty kohdalleen :P Siinä on lämpöön hakeutuva kumparelukitus feminiinisyystunnistimella automatiikassa. Mallihan on Canon SExilim-69.
Vastaa Viestiin