Stinky kirjoitti:
Kulta, mä en ollut tymä. Vaan sä. Eikä mulle mikään mäkki kelpaa, mä tahdon kurmeeta! Ja toi parkkis sitten. Ei onnistu. Mä haluun jonnekkin missä on myös kauniit näköalat. Kato silmänruokaa samalla.
Joten kehitteles vähän kivempi mesta. Lait tekstari, mä lähen nyt himaan valmistautumaan mein tälleille.
Hani, sulta meni nyt ohi. Sä olet vielä ihan tymä ja mä hirmu viksu.
Solet niin kovin vaativa. Mies koittaa kaikessa viksuudessaan hoitaa bloukkarit alta pois niin, että se olisi logistisesti mahdollisismman kätevää, mutta ei. Nainen vain loputtomassa tymyydessään heittää kapuloita rattaisiin.
Selvä on! Voitit! Koodailen sitten illemmalla mihin sopii tulla ja monelta. Nyt salille ja *pus pus*
irmelianneli kirjoitti: Oli pakko tehdä myönnytys ja pyytää appivanhemmat uuden KOIRANSA (lehmän kokoinen schäfer) kans tänne, ku onnistuin sitte suututtamaan appiukon kieltämällä koiralta tännetulon.
-Toim. huom. -
Normaalit ihmiset osaavat jättää koiransa kotia/hoitoon kun lähtevät kyläilemään.
-Toim. huom. -
Komppaan Vihtistä. Mäkin tein anopille myönnytyksen, enkä käskenyt sitä haistamaan pitkää vittua. Teki kyllä tiukkaa. Tai no se myönnytys oli lähinnä miehelle tehty, mutta kuitenkin. Saatanan noita-akka.
Ihanaa kun ootte mun puolella tässä asiassa! ♥ Mä oon niiiin saanu tuntee olevani joku pahantekijä ja outolintu kun mä en halua MUN kotiin eläimiä! Ja nimenomaan niin tosiaankin että miks sitä eläintä ei voi jättää kotiin vierailun ajaksi??!! Kyllä me sitä voitais tulla niitten omaankin kotiin katsomaan! Mut ei, se on just se pointti ett se pitää saada mukaan, ja ihan väenvängällä saada raahata meille ku se on niin vtun ihku ja uus. Että aikuinen mies voikin olla niin teatraalinen ja temperamenttinen ja suuttua joka pikku asiasta!
Laitan pyörän renkaisiin ilmaa, siistin naamani ja lopulta koko kehon ja istun vahtaamaan kuinka Paska Maa teurastaa pienen ja sitkeän Suomen pallonpotkijaisissa. Toivon Suomelle edes sitä pistettä, mutten millään jaksa uskoa moiseen. Kannustaa kuitenkin jaksan. Taidan ottaa lasin viskiä while I am at it...