Kitinätytsien kuppikoko?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Kuppikoko?

75A
2
10%
75B
3
14%
75C
3
14%
75D
3
14%
80B
0
Ei ääniä
80C
1
5%
80D
2
10%
80DD
0
Ei ääniä
80E
2
10%
80F
0
Ei ääniä
80G
0
Ei ääniä
80H
5
24%

Ääniä yhteensä: 21

masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Monsieur Manala kirjoitti: Saattaa myös olla naisista ja naisten asioista kiinnostunut hetero. Koita joskus.
Öh. Siis mitä iloa miehelle oikeasti on siitä, miten tarkkaan tietää naisten tissiliiviluokitukset?

..ja en taatusti koita. Pakkomielteistä hommaa imo.
Monsieur Manala

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

masa kirjoitti: Öh. Siis mitä iloa miehelle oikeasti on siitä, miten tarkkaan tietää naisten tissiliiviluokitukset?

..ja en taatusti koita. Pakkomielteistä hommaa imo.
Tarkkaan? Eihän kyse nyt tainnut olla kuin siitä, että ymmärtää mitä mikäkin numero ja kirjain tuossa yhtälössä tarkoittaa. Ei se mitenkään vaikeaa tai monimutkaista ole. Samoitenhan sitä voisi sanoa että mitä iloa naiselle oikeasti on siitä, mitä tietää mistäkin mieheensä liittyvästä asiasta. Ei kai siitä nyt suoraa omakohtaista iloa tarvitse hakea, mutta kyllä mä ainakin olen huomannut että moni nainen osaa arvostaa sitä että mies on edes jollain tasolla kiinnostunut naisen fysiikasta, jutuista ja hommista.

Tiedän mä aika paljon erilaisista hormonaalisista raskaudenehkäisykeinoistakin, vaikka niiden käyttäjänä ovat poikkeuksetta naiset ja ne voidaan sitä kautta helposti laskea "naisten jutuiksi ja ongelmiksi". Minä sitä pillua kuitenkin olen eniten räpläämässä. Ja niitä tissejä.
Vastaa Viestiin