Työt tehty, kohta syömään eilistä papu-jauheliha-makarooni-tomaattihässäkkäpataa. Söin kyl niin tuhdisti mutsilla ja faijalla, että ei taira maistuu kauheesti. Kahvia lisää, unta viime yönä taas vajaat 5 tuntia...huomenna vapaapäivä, pyykin ja siivouksen parissa toki. Vois myös raivata vähä noita nukkekoteja syksyn uutta innostusta varten.
Hah, lähdettiin aurinkoiseen ja kuumaa kesäsäähän lenkille ja loppumatkasta piti oikeen laittaa juoksuksi että ehdittiin ukkosen alta pois. Ehkä kaks minuuttia sisällä ja vettä tulee kun aisaa.
Sanonpa vaan että systerin tallentava digidigi on aivan paska! Pitäs kauheesti tallennella jotain sontaa, mutta eihän tää kälynen laatikko jaksa kaivaa pahimmillaan edes saman päivän ohjelmatietoja ajastusta varten. Jeesus mikä rakkine!
BettyB. kirjoitti:Sanonpa vaan että systerin tallentava digidigi on aivan paska! Pitäs kauheesti tallennella jotain sontaa, mutta eihän tää kälynen laatikko jaksa kaivaa pahimmillaan edes saman päivän ohjelmatietoja ajastusta varten. Jeesus mikä rakkine!
Yks hätäapukonsti on painaa EPG näkyviin siltä kanavalta, miltä haluut tallentaa. Jostain syystä jotkut boxit ei näytä kunnolla ohjelmatietoja, jos EPG on avattu eri taajuusnipun kanavalta.
Toinen suosittu hätävalhe on syyttää itse kanavaa ohjelmatietojen pihtaamisesta.
^^ Ehkä mä en tee mitään kun ei oo mun boxi, täällä on muutenkin niin monta teknistä härpäkettä etten kykene ymmärtämään mitä niillä kaikilla tehdään. Ja puhun nyt olohuoneen laitteista, tykki ja pelivehkeet on tuolla alakerran dungeonissa. Käskin piilottamaan kaikki ylimääräset kaukosäätimetkin, jättivät vaan boxin ja telkan säätimet