maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ Awww... Citylempeä ;)
Pyry-Matias

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Dieselin slimwear paljasti karun totuuden - mulla on pikku paskamaha. Tekemätön paikka.
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Aygo on nyt koeajettu. Kävin sen kanssa lounastamassa Ikeassa. Sehän on varsin hauska pikkupirssi. :D Minimalistinen, mutta hyvin suunniteltu. Sujahtaa parkkipaikalle naurettavan helposti. Alusta on napakka eikä heijaa mutkissa, muttei säikähdä töyssyjäkään. Kolmisylinterinen pikkukone kuulostaa hauskalta, ja saa tämän köykäisen auton ampaisemaan yllättävän pirteästi liikkeelle liikennevaloista, eikä huuda leipää moottoriteilläkään (mutta bemarimaiset maantieohitukset saa toki unohtaa). Ajamani malli oli neliovinen, ja näinkin pieneen autoon mahtuu taaksekin ihan mukavasti istumaan. Tavaratila on aivan hikisen pieni, mutta sitä saa tarvittaessa lisää kaatamalla penkit. Ajamassani autossa oli myös robottivaihteisto, mikä tekee ajamisesta leppoisan vaivatonta. Halutessaan sen saa manuaaliseksi jolloin kipakammat kiihdytykset ja moottorijarrutus onnistuu.

Miinuksia:
- Peltinen ja muovinen olemus (tämähän on tehty halvalla)
- Matkustajan puoleista ikkunalasia ei saa auki kuskin puolelta sähköikkunoissakaan
- Rengasmelu kuuluu läpi aika lailla isommilla nopeuksilla

Hintaisekseen varsin hyvä kaupunkiauto, taloudellinen ja helppo parkkeerata. Olisi aivan riittävä tarpeisiini tuokin. Jos alkaa tehdä tiukkaa, voin ottaa rahat irti Civicistäni ja vaihtaa tohon. :) (tai Pösö sataseiskaan, tai Citroën C1:een, sama auto käytännössä)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

BettyB. kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Lähde stadiin ja tee samalla meikäläisen duunit, että pääsen kotiin nukkumaan.
Sori, en taida osata sun duuneja. Teeskentele olevas kipeä ja painu kotiin nukkumaan ;)
Melkein kuka tahansa osaa juoda kahvia, mutustella kuivattua ananasta ja lueskella käsittämättömiä dokkareita.

Kipeyttä ei edes tarvitsisi teeskennellä, mutten viitsisi lähteä lekurille pienen kurkkukivun takia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Bluntly kirjoitti:Kipeyttä ei edes tarvitsisi teeskennellä, mutten viitsisi lähteä lekurille pienen kurkkukivun takia.
Uskomatonta mutta totta, mulla ei ole oikeastaan mikään paikka täysin rikki, pieniä ruhjeita siellä täällä, mutta väsymystä&krapulaa lukuunottamatta oon aika siedettävässä kuosissa. Virvoitusjuomia tuli ehkä vähemmän nautittua kuin aikaisemmin, siinä varmaan syy.
Reilu tunti vielä niin pääsis kotiapäin köröttelee...
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Viesti Kirjoittaja sipsi »

SikaMikalle lämpimiä terveisiä, se on juurikin niin, että ne helmimmät ihmiset asuu aina toisissa kaupungeissa. Oon itseasiassa kelaillu viime aikoina vähän samankaltaisia juttuja.

Kotiin tahtois hän..siivoaminenkin on melkein siistimpää ku täällä hengaaminen toimettomana. Plop.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

NegaDuck kirjoitti:Jos alkaa tehdä tiukkaa, voin ottaa rahat irti Civicistäni ja vaihtaa tohon. :) (tai Pösö sataseiskaan, tai Citroën C1:een, sama auto käytännössä)
Jos alkaa tehdä tiukkaa? Onko hankaluuksia?

BTW oletko koskaan ajanut Citroen C2:ta? Jos robottivaihteisista pikkuautoista pidät.
Came here for school, graduated to the high life
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Menin sitten mainoksen uhriksi ja testasin Hellcity 13 poppoota Soundin arvostelen valossa, nyt olen surullinen.

[youtube]http://youtube.com/watch?v=QzmPabVWQ3M[/youtube]

Voiko niiQ kliseisempää soppaa olla?
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Onks muillaki Iltalehden sivut nurin? Vai onks se tää mun paska kone taas vaa ku pelleilee...
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti:Onks muillaki Iltalehden sivut nurin? Vai onks se tää mun paska kone taas vaa ku pelleilee...
Ei pääse lueskelee, ei. Tosin nää duunirakkineetkin saattaa pelleillä ihan miten sattuu. 50 min enää.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

ninnithequeen kirjoitti:Onks muillaki Iltalehden sivut nurin?
Mtv3:n/luukun sivut eivät myöskään vastaa. Paskaa.
Mulli75

Re: maanantai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Bliss kirjoitti:Vittu mikä loma muka? Kysyn vaan...
Neljän viikon kesäloma josta olen ehtinyt nauttia vasta n. 16 tuntia ja 20 minuuttia.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

VIHDOINKIN!!!!!11 :cheer:


:yo:


Pitäkäähän paikka pystyssä.
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

exPertti kirjoitti:BTW oletko koskaan ajanut Citroen C2:ta? Jos robottivaihteisista pikkuautoista pidät.
En ole kokeillut, mutta nähnyt ja tsiigaillut. Nätti auto, hyvin muotoiltu.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Nyt voisi olla hyvä hetki kaivella kuumemittaria esiin. Kippasin likapyykin vessanpönttöön pesukoneen sijaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Bluntly kirjoitti:Kippasin likapyykin vessanpönttöön pesukoneen sijaan.
Anteeks. Nyt on pakko nauraa :D
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

^^Oliko alkuperäinen suunnitelma tosiaan kipata pesukone vessanpyttyyn?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

1108 kirjoitti:^^Oliko alkuperäinen suunnitelma tosiaan kipata pesukone vessanpyttyyn?
Se näytti paskaiselta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Alexandra

Viesti Kirjoittaja Alexandra »

Elppis kirjoitti:
Meidän pikkugigolo on hirmuinen kukkuja.. Ei normaalit vastasyntyneet valvo aamuisin 3-5h, nuku samanpituisia päikkäreitä, ja valvo taas illalla saman verran ennen yöunia? Ugh - seurustelu käy voimille!

Eikö? Ei meidänkään junnu sit ole normaali. :lol: Valvonut 8 tuntiakin putkeen!! Onneksi nyt ruvennut enemmän nukkumaan päikkäreitäkin. Alusta asti nukkunut kaikki yöt hyvin, mut valvonut päivisin ihan mielettömästi. Nukkuu välillä yhtä paljon (siis vähän) kun minä, koska ei oo oikein nukkunut ilman mua. Nyt onneksi ei enää heti herää kun poistun vierestä. Vauva on siis lähes alusta asti täytynyt nukuttaa. Onneksi isäntä hoitaa esikoisen nukutuksen, päikkäreille mennään niin et toinen lapsi on toisella puolella, toinen toisella. Silloin on aikamoinen emo-fiilis. Ei paha. :dream:
Alexandra

Viesti Kirjoittaja Alexandra »

Bluntly kirjoitti:Nyt voisi olla hyvä hetki kaivella kuumemittaria esiin. Kippasin likapyykin vessanpönttöön pesukoneen sijaan.
:lol: Kuulostaa väsyneen kotiäidin touhulta.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mitä voi liikkua päässä semmosella tyypillä, joka on mennyt kiinnittämään PALAPEILIT seinään vittu TIIVISTESILIKONILLA? :evil:
*tapantapantapantapan*
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Onpas Diablo II:ssa paljon pelattavaa. Puuh. Täähän käy jo melkein työstä. Pitäis varmaan keksiä tuottoisampaa ja tähdellisempää teemistä. Tai no, mähän oon nyt lomalla....! :kontrolli:
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Bliss kirjoitti:Mitä voi liikkua päässä semmosella tyypillä, joka on mennyt kiinnittämään PALAPEILIT seinään vittu TIIVISTESILIKONILLA? :evil:
*tapantapantapantapan*
Pysyypähän ainakin kiinni... eikä irtoa edes lekalla. Ootko muuttanut uuteen osoitteeseen vai missä tuohon tilanteeseen törmäsit?
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

NegaDuck kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Mitä voi liikkua päässä semmosella tyypillä, joka on mennyt kiinnittämään PALAPEILIT seinään vittu TIIVISTESILIKONILLA? :evil:
*tapantapantapantapan*
Pysyypähän ainakin kiinni... eikä irtoa edes lekalla. Ootko muuttanut uuteen osoitteeseen vai missä tuohon tilanteeseen törmäsit?
Halusin ottaa eteisen kammottavat tapetit pois maalatakseni seinät, ja alta palastui ylläreitä.
Peilit on irrotettu joskus aikoja sitten, mutta silokonit ovat tallella :evil:
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

^ Kyllähän se periaatteessa irtoaa nyhtämällä, mutta .... siinäpähän sitten nyhtää pari viikkoa. Kaapimella ronskisti pois ja tasoitetta päälle? Silikoni on kyllä sen verran sitkasta tavaraa että kaavinkin taitaa vain jönksähtää siihen kiinni.
Vastaa Viestiin