Rumimmat autot

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mullapa on ollu tämmönen joskus -88 loppuvuodesta:
Kuva

Rumempaa saa hakea! Tosin mun skootterissa oli mattamustalla tummennetut takaikkunat ja sivupeilit myös takaovissa... :roll:
(ei kukaan tommosella ihan tosissaan pipo kireällä voi ajaa)
Geep

Viesti Kirjoittaja Geep »

masa kirjoitti:Entä mikä on rumin omistamasi auto?
Kuva

:roll:
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

masa kirjoitti:Entä mikä on rumin omistamasi auto?

Kuva
Huh, tuota ei ilman sheidejä katsele. 8)
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

ninnithequeen kirjoitti:Hah, meil on ollu sekä Blissin että Pertin vaihtoehdot. Ei ne oo rumia!!! :leuhka:
Mitkä siis? On tullut pariakin ehdotettua. Olen hämmästellen odottanut miksei kukaan ole maininnut omaa käyttöautoani. :)
Came here for school, graduated to the high life
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Fiat 127 -79 on rumin mutta samalla sympaattisin omistamani auto. Se oli niin mahdottoman surkea rutku, että siitä ei voinut olla pitämättä. Ilmaiseksi sain ja kaljakorista möin, joten myös ainoa autoni jonka arvo on noussut omistusaikana! (Tässä Fiat vertautuu Ferrareihin, joista jonotetuimpien arvo nousee heti kun sen saa kaupasta ulos.)
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

BMW Z8 on lähellä voittoa eniten rumuutta kalliilla. Z4 on ruma pikkuveikka.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Mulla oli tommonenkin, mut myin vuoden vaihteessa pois. Se ehti seisoon jo mullakin 8 vuotta ladossa, kun ei ollut paikkaa misssä fiksata. Asiallinen rassi :P

Kuva
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

masa kirjoitti: Asiallinen rassi :P
No just hieno! :P
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

masa kirjoitti:Entä mikä on rumin omistamasi auto?
Skoda Favorit '88

Kuva

(tosin valkoinen [ainakin osittain, pääväri ruosteenruskea])
Kirjoitan tätä alasti
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

exPertti kirjoitti:Kuva
Täähän on helevetin hyvännäkönen ainakin tässä kuvassa.
Bliss kirjoitti:Kuva
Mää diggailin tosta Corollan nokkamallista silloin kun se tuli. Ei se tohon väriin ja malliin kieltämättä istu, mutta vaikka mustassa mun mielestä toimi lisäten sellasta pientä räyhäkkyyttä ja persoonaa.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

bedlam kirjoitti: Mää diggailin tosta Corollan nokkamallista silloin kun se tuli.
Eiku nimenomaan toi Wagon on kauhee. Se on suunnattoman ruma myös sillä uudemmalla keulalla.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Bliss kirjoitti:
bedlam kirjoitti: Mää diggailin tosta Corollan nokkamallista silloin kun se tuli.
Eiku nimenomaan toi Wagon on kauhee. Se on suunnattoman ruma myös sillä uudemmalla keulalla.
Okei, no sit. Yhdistin heti tuohon nokkaan, kun yksi kaverini oli silloin joskus suorastaan järkyttynyt nimenomaan siitä.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Bliss kirjoitti: Kuva
Siis täähän on ihan mahtava! Jonkun tollasen haluaisin kesäautoks, ihan ehdottomasti!

Omista entisistä voisin erikoismainita Fiat Unon, ensimmäisen autoni, joka kohtasi vahvempansa eräässä liikenteenjakajassa. Ruma kun mikä ja sammui kaikkiin vähänkin isompiin vesilätäköihin. Oi niitä aikoja!
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

bedlam kirjoitti: Täähän on helevetin hyvännäkönen ainakin tässä kuvassa.

...

Mää diggailin tosta Corollan nokkamallista silloin kun se tuli. Ei se tohon väriin ja malliin kieltämättä istu, mutta vaikka mustassa mun mielestä toimi lisäten sellasta pientä räyhäkkyyttä ja persoonaa.
Eli pidät sekä C30 Volvosta, että tuosta corollasta. Luulen ettei minun tarvitse enempää perustella. :)
Came here for school, graduated to the high life
Lucas Jackson

Viesti Kirjoittaja Lucas Jackson »

BettyB. kirjoitti:Oi niitä aikoja!
Uh! Mulla oli tämä kirkkaan keltaisena, vain tippa bensaa tarralla ja limousine varustelulla ensimmäinen oma auto:

Kuva

Hän palaa vieläkin uniini. Oli se kaunis ja ihana auto!
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Eka oma oli tämä:

Kuva

Sain tuon sedältäni pohojanmaalla ollessani joku 8v, siinä meni useampikin pelto ruvelle.
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NegaDuck kirjoitti:Meinasi melkein unohtua Kanakoppi Yaris Verso:
Äläs nyt. Yaris Verso 1.5 VVTi:nä on ainoa auto jonka olen saanut sutimaan kuivalla asvaltilla useita metrejä vielä kolmosvaihteellakin. Siinä oli menemisen makua jo sen verran, ettei voi kuin nostaa hattua Hojotan-insinööreille siitä, miten ovat onnistuneet saamaan niin surkeasti vetopitoa eturenkaille.

Bliss kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: Kuva
Mikä saatana se tuo on? :shock:
Kiinalainen irvistyskostaja!

(Älykäs mallimerkintä näkyy rekisterikilvestä, se on Chery QQ)
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

exPertti kirjoitti:Eli pidät sekä C30 Volvosta, että tuosta corollasta. Luulen ettei minun tarvitse enempää perustella. :)
Perustella ...siis mitä?
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Ainiin. Olihan meillä tommonenkin :D

Kuva
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Bliss kirjoitti:Mullapa on ollu tämmönen joskus -88 loppuvuodesta:

Rumempaa saa hakea! Tosin mun skootterissa oli mattamustalla tummennetut takaikkunat ja sivupeilit myös takaovissa...
Höpö höpö. Helvetin tyylikäs vehje. Sivupeilit takaovissa? Siinä jää kyllä tämän päivän normilisävarusteet kevyesti kakkoseksi.

Ja Datsun 100A on myös helvetin hieno auto.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

masa kirjoitti:Ainiin. Olihan meillä tommonenkin :D

http://www.aamulehti.fi/teema/autot/jut ... 84-big.jpg
Ensimmäinen ja ainut auto millä olen kolaroinut :)

Peruutin puuhun vaikka katsoin että takana ei ole mitään :C Ikää oli rennonnahkeet 8v!

edit: se kiinteä koukku olisi pelastanut *nakertaa*
Viimeksi muokannut McJanne, 16.05.2008 15:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

masa kirjoitti:Mulla opiskeluaikana Suzuki Alto, vm 85. Oli malkoinen rassi :D
Opiskeluaikana käytiin hakeen mäkistä yhden rahan hamppareita säkillinen tuollaisella. Viisi kaljua yli satakiloista kun oli sisällä niin saatiin huomiota.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Herra Manala kirjoitti:mallimerkintä näkyy rekisterikilvestä, se on Chery QQ
No mutta, olinpas kömpelö. Vaiko ainoastaan lukutaidoton?
Herra Manala kirjoitti:Sivupeilit takaovissa? Siinä jää kyllä tämän päivän normilisävarusteet kevyesti kakkoseksi.
Siihen maailmanaikaan oli hyvin kelvollisia varaosakauppoja, joita myös romuttamomyymälöiksi kutsuttiin. Sai valkata juuri sopivat peilit oviin :]
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

masa kirjoitti:Entä mikä on rumin omistamasi auto?
Kai se oli Toyota Terceli. Helppo valita koska nykyisin minulla on käytössä vasta toinen autoni, joka toki sekään ei ole kovin kaunis.

Myönnän ettei ulkonäkö ole minulle kovin merkittävä valintaperuste, mutta edelläesitellyn Multiplan kohdalla joutuisin tekemään poikkeuksen.

Alla siis Tercel, omani oli punertavan ruismarjapuuron värinen. Tuosta kuvasta ei erotu tarpeeksi hyvin porrasperä, joka näytti oudosti lyttyynlyödyltä.

KuvaKuva
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Nykyiseni on tämännäköinen sämpylä. Ehkä kuitenkin aavistus parannusta Terceliin, mutta ei paljoa.

Kuva
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Vastaa Viestiin