Allergiasi?

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Elppis kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Tämän suhteen olen törmännyt suurimpiin hihhuleihin, jos vauvoista puhutaan.
:rofl:
Mitäh!!??+ Etkö sä aiokaan vaipattomaksi vauvan kanssa? Vähän niinq sulle vinkiks ton laitoin...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lolita kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Tämän suhteen olen törmännyt suurimpiin hihhuleihin, jos vauvoista puhutaan.
:rofl:
Mitäh!!??+ Etkö sä aiokaan vaipattomaksi vauvan kanssa? Vähän niinq sulle vinkiks ton laitoin...
Meillähän katetroidaan, duh.
The great club outshines the individual, always and forever.
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Lolita kirjoitti:Tämän suhteen olen törmännyt suurimpiin hihhuleihin, jos vauvoista puhutaan.
"Toimittajan kysyessä eskimoäidiltä..."

Jossain näillä kohdin tuli sellainen fiilis että lopun on pakko olla pelkkää rautaa.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Herra Manala kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Tämän suhteen olen törmännyt suurimpiin hihhuleihin, jos vauvoista puhutaan.
"Toimittajan kysyessä eskimoäidiltä..."

Jossain näillä kohdin tuli sellainen fiilis että lopun on pakko olla pelkkää rautaa.
Olikohan laittomasti maassa tekemässä haastattelua...
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Lolita kirjoitti:Tämän suhteen olen törmännyt suurimpiin hihhuleihin, jos vauvoista puhutaan.
Mites sitten kun tulee paskat, pitääkö silloin sanoa kak-kak koko toimituksen ajan? Vauvalle voi viittoilla milloin on aika kakata.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Nää on niitä äitejä joihin törmää pissattamassa vauvaansa käsienpesualtaaseen, siis siihen altaaseen jossa toiset pesevät kätensä vesassakäynnin jälkeen.
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Lolita kirjoitti:Nää on niitä äitejä joihin törmää pissattamassa vauvaansa käsienpesualtaaseen, siis siihen altaaseen jossa toiset pesevät kätensä vesassakäynnin jälkeen.
No mutta kun sehän on vaan vauvan pissaa. Ja ennen kaikkea sehän on vaan meidän vauvan pissaa.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Herra Manala kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Nää on niitä äitejä joihin törmää pissattamassa vauvaansa käsienpesualtaaseen, siis siihen altaaseen jossa toiset pesevät kätensä vesassakäynnin jälkeen.
No mutta kun sehän on vaan vauvan pissaa. Ja ennen kaikkea sehän on vaan meidän vauvan pissaa.
No, juovathan jotkut ihmiset Lapin Kultaakin oluena, tunturiporojen raikkaus kontra vauvan pissi... Noh, eipä siitä sen enempää.
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Silloin kun itse odotin/lapset olivat vauvoja, olivat rytmittäminen ja perhepeti niitä polttavimpia keskustelun aiheita. On kyllä mennyt touhu suhteellisen villiksi tässä välillä.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
killkill

Viesti Kirjoittaja killkill »

Nuo kestovaippaintoilijat tuntuvat kyllä olevan jokseenkin tärähtäneitä.
Asiaan varovasti perehtyneenä en voi ihmetellä tätä: nämä ekohihhulit kauppaavat käytettyjä vaippoja suu vaahdossa pyytäen niistä lähes uusien vastaavien hintaa. Vittu haloo! Samoja kapaloita, joihin on paskottu ja kustu kolmen vuoden ajan joka jumalan päivä!

Käytetty on aina käytetty, eikä siitä kannata uuden hintaa pyytää. Vai onko vauvelien jätöksissä jotain kantasolu-entsyymejä, joka entisöi käytetyn uudenveroiseksi? Jos näin, meidän muksu saa paskoa auton takalokasuojalle, josko se lommo oikenisi. Pispis ja paskpask nyt siihen vaan, Mika-Markus-Fonzie-Petteri!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Johtunee varmaan tästä siunatustakin tilasta, mutta viimeiset 3 viikkoa flunssan jälkeen olen joka ikinen päivä sumutellut nenää kun tukkeutuu. Tavaraa täynnä, niisk niisk, ja limakalvot ihan turvonneet. Terkkari sanoi ettei välttämättä ole allergia puhjennut, vaan koivu ja pihlaja on niin voimakkaita, että voi aiheuttaa ei-allergisillekin oireita. Toivotaan etten nyt sit saanu jotain helvetin siitepöly-koivu-leppä- allergiaa kiusimaan koko kesäksi :(
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin