Pari(nvaihto)talo..masa kirjoitti:omakotitaloasuja vai?
Keskiviikko
RYHMÄorgiat? Ai niinku samojen sukupuolten homoliitto?ninnithequeen kirjoitti:Ei jeesus mitkä ryhmäorgiat1108 kirjoitti:Mainosten teko ei ole aina helppoa, kiinteistömaailman pupumainoksen pieleen menneet otokset olkaa hyvät:
http://www.youtube.com/watch?v=All_S7zAOYI

The great club outshines the individual, always and forever.
Nussihan meinki puput nuorempina toisiaan, kun olivat keskenään vielä. Paljastuivat homoiksi (onneksi).Elppis kirjoitti:RYHMÄorgiat? Ai niinku samojen sukupuolten homoliitto?ninnithequeen kirjoitti:Ei jeesus mitkä ryhmäorgiat1108 kirjoitti:Mainosten teko ei ole aina helppoa, kiinteistömaailman pupumainoksen pieleen menneet otokset olkaa hyvät:
http://www.youtube.com/watch?v=All_S7zAOYI
Tuo missä niitä oli varmaan kymmenen ja kaikki nussivat toisiaan oli kyllä oikeesti koominen.
sitten kun Auto lähtee alta niin sitten se on soromnoo! kun olet ominaisuutesi loppuun käyttänyt!masa kirjoitti:Kyyyyllä niitä kieli-keskellä-suuta ajavia siinä oikealla kaistalla ryömi koko 55 kilsan matkan, kun vetelin vasenta kaistaa ohi leuhkasti.BettyB. kirjoitti:Ei mulla ollut mitään ongelmia tänään mun pikku sportilla
Se hyvä puoli isossa ja painavassa autossa on, ettei kaistojen välissä olevat lumivallit haittaa pätkääkään. Ihan kuin kiskoilla ois mennyt. LISÄÄ LUNTA!

Pyyhin Netikettiin..
Ihmetyttää vaan, kukaan muu ei vingu noin voimallisesti yhdestä merkistä. Mutta toisaalta sä kyllä vingut aina paljon kun arkkus aukaiset, viiiiiiiiiingh!masa kirjoitti:auauauauauaua kun sattuu volkkarimorkkausVihtahousu kirjoitti: On tainnut olla pienenä liian hurjia kyytejä kun tuosta asiasta jaksat jatkuvasti vinkua.
volkkari on paska auto.
Jos ymmärsin oikein, yrität editoida PDF-dokkaria?
IMX (in my experience) ei onnistu. Yksi tai kaksi sanaa... joo, ehkä. Pisemmät tekstinpätkät tai rivien lisääminen... unohda koko juttu.
Näin ainakin 6-versiossa. Uudemmista ei ole kokemusta, kun eivät osta tuoreempaa, mokomat.
Tekisin muutokset alkuperäiseen dokuun, josta vääntäisin uuden PDF:n.
IMX (in my experience) ei onnistu. Yksi tai kaksi sanaa... joo, ehkä. Pisemmät tekstinpätkät tai rivien lisääminen... unohda koko juttu.
Näin ainakin 6-versiossa. Uudemmista ei ole kokemusta, kun eivät osta tuoreempaa, mokomat.
Tekisin muutokset alkuperäiseen dokuun, josta vääntäisin uuden PDF:n.
No näinpä. Ja sekös tässä vituttaakin!!!killkill kirjoitti:Jos ymmärsin oikein, yrität editoida PDF-dokkaria?
No, ajan kanssa muokkaan nää kaikki Wordeiksi, mutta just nyt mulla ei oo siihen aikaa...
^ Vinkki: netissä on tarjolla useampikin "back-converter", joka kääntää PDF:n takaisin Office-dokuksi. Tekee paljon parempaa jälkeä kuin Acron SAVE AS...
... mutta jos ajasta on pulaa eikä tahdo toimia, muista vanha hyvä neuvo: "jalat pöydälle ja älä tee mitään sellaista tänään, jonka voit huomenna delegoida muille"
EDIT: nii ja näytä tissit!
... mutta jos ajasta on pulaa eikä tahdo toimia, muista vanha hyvä neuvo: "jalat pöydälle ja älä tee mitään sellaista tänään, jonka voit huomenna delegoida muille"
EDIT: nii ja näytä tissit!

Tää 8-versio tekee sen myös ihan ok, mutta kun teksti on palstoitettu 4-5 palstaan ja seassa on kuvia, voinet kuvitella mitä jälkeä siitä syntyy...killkill kirjoitti:^ Vinkki: netissä on tarjolla useampikin "back-converter", joka kääntää PDF:n takaisin Office-dokuksi. Tekee paljon parempaa jälkeä kuin Acron SAVE AS...
Ja kun alkuperäinen tuote ei ole Officea vaan tehty Quarkilla...
Eka lomapäivä töiden päälle, koeta ymmärtääBettyB. kirjoitti:Joko TAAS??

Mä olen luullut, että XPress sekä Pagemaker olisivat molemmat jo menneen talven lumia ja InDesign kahminut markkinat...BettyB. kirjoitti:tehty Quarkilla...
Eipä sillä, käytän itse vielä Freehandia sitkeästi, vaikka sitä ei enää tueta tai kehitetä ollenkaan..
Kerro se Briteille.killkill kirjoitti:Mä olen luullut, että XPress sekä Pagemaker olisivat molemmat jo menneen talven lumia ja InDesign kahminut markkinat...
Samalla voit toki vihjata ettei kokolattiamatto ole paras lattiamateriaali kylppärissä ja että sopivaa vettä voi saada yhdestä hanasta kahdella pelaamisen sijaan...