Perjantainen
En kaikkia. Mutta viittaus Tammertekniikan Kaavastoon oli tahallinen, tää menee takasin kouluun hommaan D:tä tittelin eteen. Ainoa asia mikä huolestuttaa että koulutuksen nimessä mainitaan sana "Aikuis", onko musta tullut vanha ja aikuinen? Pelottaa... Mitä seuraavaksi? Diesel farmari, kaksi lasta ja omakotitalo lähiöstä, muksut kasvaa ja Tapparan junnuihin, ajan kesäisin nurmikkoa ja heilutan kättä naapureille joiden kanssa viikonloppuisin grillaan ja heitän tikkaa. Vaimo virkkaa sukkia että jälkikasvun jalat ei palele hokkareissa. Iltaisin luen maitolasin ääressä Dostojevski:ä ja haaveilen nuoruudesta.prosessi kirjoitti:Siitä puuttuu sävelmä. Muistatko sanat ulkoa myös ilman musiikkia?
*paniikki*
Huh-huh. Minulle soitti joku lehtimyyjä. Aloitti tosi hunajaisesti makeillen, mutta kieltäytyessäni kohteliaasti myyntipuheesta se paiskasi luurin korvaan kesken lauseen. Koska oon tänään pikkumaisella vittumaisella tuulella, lähetin toimistopäällikölleen viestin, että kannattaisi kertoa sille ettei ole kohteliasta tuommoinen. Mukaan liitin numeron josta puhelu tuli, soittoajan ja toivotinpa mukavat keväänodotukset perään.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
1108 kirjoitti:En kaikkia. Mutta viittaus Tammertekniikan Kaavastoon oli tahallinen, tää menee takasin kouluun hommaan D:tä tittelin eteen. Ainoa asia mikä huolestuttaa että koulutuksen nimessä mainitaan sana "Aikuis", onko musta tullut vanha ja aikuinen? Pelottaa... Mitä seuraavaksi? Diesel farmari, kaksi lasta ja omakotitalo lähiöstä, muksut kasvaa ja Tapparan junnuihin, ajan kesäisin nurmikkoa ja heilutan kättä naapureille joiden kanssa viikonloppuisin grillaan ja heitän tikkaa. Vaimo virkkaa sukkia että jälkikasvun jalat ei palele hokkareissa. Iltaisin luen maitolasin ääressä Dostojevski:ä ja haaveilen nuoruudesta.prosessi kirjoitti:Siitä puuttuu sävelmä. Muistatko sanat ulkoa myös ilman musiikkia?
*paniikki*

Ei se vankilakuvaus ala, millään. Avuttomiksi pakotetut aikuiset ovat yhtä kammottavaa luettavaa kuin avuttomien lasten hyötykäyttö.1108 kirjoitti:Lue Children of the Flames: Dr Josef Mengele and the untold Story of the Twins of Auschwitz niin Dostojevski alkaa muistuttamaan lastenkirjaa.prosessi kirjoitti:Sen verran karua tekstiä, että maidonkin sekaan ehkä täytyy lorauttaa jotain alkomahoolia.
Dostojevskin vankilakuvaus? Melko lällyä kamaa. Avuttomiksi pakotettuja aikuisia löytyy myöhemmältä ajalta ihan eri mittakaavassa.prosessi kirjoitti:Ei se vankilakuvaus ala, millään. Avuttomiksi pakotetut aikuiset ovat yhtä kammottavaa luettavaa kuin avuttomien lasten hyötykäyttö.1108 kirjoitti:Lue Children of the Flames: Dr Josef Mengele and the untold Story of the Twins of Auschwitz niin Dostojevski alkaa muistuttamaan lastenkirjaa.prosessi kirjoitti:Sen verran karua tekstiä, että maidonkin sekaan ehkä täytyy lorauttaa jotain alkomahoolia.
Huoh. Sä olet kyllä nolo.Tix kirjoitti:
Dostojevskin vankilakuvaus? Melko lällyä kamaa.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Meillä ainakin toinen kani kuoli heti kun velipoikakin kupsahti.Pyry-Matias kirjoitti:Eikö kanit kuole siihen...tai yksinäisyyteen?prosessi kirjoitti:Voi. Se on nimittäin kuolemansynti, se yhdeksäs.ninnithequeen kirjoitti:Voiko tylsyyteen kuolla?
Huoh. Mä rupeen kohta tekee ristikoita ja se on jo huolestuttavaa...
Mulla olis hu vielä vapaa, su oon jo duunissa ja pidetään varmaan taas muutama työhaastis. En tiiä, pitäiskö sitä tälle iltaa vielä oulun yöelämään sitten lähteä, hmm. Mä kun en hallitse noita kalsarijuttuja.killkill kirjoitti:Täälläkin janoinen peto murisee kärsimättömänä, mutta joutuu kärsimään la-iltaan asti, jolloin toivottavasti olen palannut elävien kirjoissa päristelyreissultani.Georgina kirjoitti:ihan pikkasen kaljahammasta kutkuttaa.
Jenkeissä kuollut rebreather-sukeltaja.. oli soolosukeltamassa "vain" noin kilometrin verran kiven sisässä... Kohtuullisen pitkä uintimatka.
Kun sukeltajia kuolee niin rupeaako sua oma laji pelottaa? Viime vuosi oli kenttäratsastuksen saralla aika surullinen, mutta se ei silti syö yhtään omaa intoa lajiin. Toki oon tyytyväinen kun erilaiset komiteat miettii sääntöuudistuksia turvallisuuden lisäämiseksi, mutta itse olen nuo turvallisuusjutut huomioinut omalla kohdalla jo muutoinkin.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Ihan venäläisistäkin löytyy parempi kertoja, nimittäin Solzenizyn. Aivan eri tason tavaraa kaikessa suhteessa. Dostojevski on ihan iltasatua.prosessi kirjoitti:Tietenkin löytyy, mutta ihmisiä jotka osaavat kertoa moisista niin, että lukijakin tajuaa mistä siinä on ollut kyse, on harvassa.Tix kirjoitti:Dostojevskin vankilakuvaus? Melko lällyä kamaa. Avuttomiksi pakotettuja aikuisia löytyy myöhemmältä ajalta ihan eri mittakaavassa.
Ei vittu mikä saapas. Luetko sä duunissa sopimuksia yhtä hyvin kuin kirjoja? Noin niinku, että tajuatsä että auto tarkoittaa sitä vekotinta mikä sanoo vruuummm eikä aata, uuta, teetä ja oota. Noi sun jutut ei enää eroa prosessin pulkkamäkiläpistä mitenkään.Tix kirjoitti:Dostojevski on ihan iltasatua.
I was at the hospital laughing at cripples