Tjeu, Sauna Open Air!isohaara kirjoitti:Mää oon ihan fani. Ei pysty lopettaan popitusta.
Sunnuntai
Eräs kaverini haluaisi, että lähtisin sen kanssa pitkän viikonlopun kaupunkimatkalle jonnekin. Se on kauhian kiva ihminen, mutta samalla kuitenkin aika rasittava, niin kuin me kaikki, ja erakkosieluni tuntee ahdistusta ajatuksesta kolmesta vuorokaudesta nonstoppina sen seuraa jossain krakovassa. Mitäs mä nyt keksisin tekosyyksi? 

Sä taidat olla niitä, joille soitan kun saan itseäni niskasta kiinni ja lähden kaupungille rymyään. Täytyy mun joku saada todistaan sitä taas kerran... Sille ryhmälle ei ole omaa nimeä. Ja sit sä kuulut niinq ryhmään kultaiset ihmiset. Ja Mimman Antti. Mut siihen ryhmään ei kuulu kun sinä. Et se on melkein ku arvonimi.1108 kirjoitti:Mä en tajua sun luokituksia kavereille. Niitä meinaan on, pelottaa tavallaan kysyä mihin gategoriaan mie tipahdan.saira kirjoitti:Eilen näin taas pitkästä aikaa muualla asuvan halikaverini.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
~Albert Einstein
- Stadinarska
- Kitisijä
Moi Sairasaira kirjoitti:Sä taidat olla niitä, joille soitan kun saan itseäni niskasta kiinni ja lähden kaupungille rymyään. Täytyy mun joku saada todistaan sitä taas kerran... Sille ryhmälle ei ole omaa nimeä. Ja sit sä kuulut niinq ryhmään kultaiset ihmiset. Ja Mimman Antti. Mut siihen ryhmään ei kuulu kun sinä. Et se on melkein ku arvonimi.1108 kirjoitti:Mä en tajua sun luokituksia kavereille. Niitä meinaan on, pelottaa tavallaan kysyä mihin gategoriaan mie tipahdan.saira kirjoitti:Eilen näin taas pitkästä aikaa muualla asuvan halikaverini.

Tässä Stadinarskan Arska!! Halusin vain sanoa sulle terveiset ja sellaiset lämpöiset, sulle, täältä saaresta!
MUISTA katsoa Australian avoimia Eurosportilta!
Oletko hankkinut mahdollisuuden katsoa sitä?
Vai onko niin että tennis E.V.V K ?
Oletko ollut Rosendahlin kentillä katsomassa kesällä tenniskisaa ikinä?
Sairalle lämpöterveisin ArskisNar tai vaihtoehtoisesti NarskisTur!!
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Ja sit yks mikä on kans ihan kiva juttu kuulema on rehellisyys. Että jos vaan sanot suoraan olevasi niin erakko ettet halua lähteä kenenkään kanssa useammaksi vuorokaudeksi samaan hotellihuoneeseen.Zeb kirjoitti:Sano ettei sulla ole rahaa, kun on niin kamalasti menoja ja lainanlyhennyksiä tjsp just nyt.Aito_Johanna kirjoitti:Mitäs mä nyt keksisin tekosyyksi?
Tai sit vaan sanot, ettet halua lähteä minnekään kaupunkilomalle just nyt, koska ei vaan tunnu siltä.
Hei Arska! Mukava kuulla susta! Valitettavati meillä ei näy Eurosport, enkä oikeastaan jaksa katsella urheilua. Mielummin sitten vaikka itse urheilen, saan siitä enemmän irti. Vaikka en tennistä osaakaan kunnolla pelata... Rosendahlissa olen käynyt välillä syömässä jäätelöä, juttelemassa kavereiden kanssa ja siinä sivussa seurannut tennistä.Stadinarska kirjoitti:
Moi Saira!!
Tässä Stadinarskan Arska!! Halusin vain sanoa sulle terveiset ja sellaiset lämpöiset, sulle, täältä saaresta!
~Albert Einstein
~Albert Einstein
Helikopteri olis nasta! Ihan bussikyyti kelpaaVaola kirjoitti:Sopii toki! Tosin millä ajattelit että sut vien? Bussilla..? Taksilla?Elppis kirjoitti:Vaola - sutkin pitää treffata, miten olis tämä suunnitelma: treffataan sellossa, , otat likat mukaan, syödään jotain ja saat viedä mut kotiin?

The great club outshines the individual, always and forever.
Tää on Tonin lemppari! Kuulemma rumputunneilla välillä tuntuu tältä...
http://uk.youtube.com/watch?v=Zt7AW_GHnVw
~Albert Einstein
~Albert Einstein
Mä olisin kanssa kiinnostunutBettyB. kirjoitti:Täytyy laittaa tonne miittipuolelle tai Naamakirjaan ketjuLolita kirjoitti:Joo! Tosin olen kuljetusrajoitteinen, toivottavasti joku muukin tulee tältä suunnalta tai bussit kulkee hyvin.

Ja jos tää mun syrjäinen sijainti tuottaa päänvaivaa, on mulla yks kiva pikkunen paikka Helsingissäkin, missä moiset voi järjestää...Elppis kirjoitti:Mä olisin kanssa kiinnostunutLolita kirjoitti:Joo! Tosin olen kuljetusrajoitteinen, toivottavasti joku muukin tulee tältä suunnalta tai bussit kulkee hyvin.(Don't tell the husband)
Saa meillekin tulla, tosin istumapaikkoja rajoitetusti.BettyB. kirjoitti:Ja jos tää mun syrjäinen sijainti tuottaa päänvaivaa, on mulla yks kiva pikkunen paikka Helsingissäkin, missä moiset voi järjestää...Elppis kirjoitti:Mä olisin kanssa kiinnostunutLolita kirjoitti:Joo! Tosin olen kuljetusrajoitteinen, toivottavasti joku muukin tulee tältä suunnalta tai bussit kulkee hyvin.(Don't tell the husband)
Njoo, voidaan jatkaa tätä YV:nä niin ei tule herneitä kohti pärstää

- Stadinarska
- Kitisijä
Kiitos kaunis! Samoin!saira kirjoitti:Hei Arska! Mukava kuulla susta! Valitettavati meillä ei näy Eurosport, enkä oikeastaan jaksa katsella urheilua. Mielummin sitten vaikka itse urheilen, saan siitä enemmän irti. Vaikka en tennistä osaakaan kunnolla pelata... Rosendahlissa olen käynyt välillä syömässä jäätelöä, juttelemassa kavereiden kanssa ja siinä sivussa seurannut tennistä.Stadinarska kirjoitti:
Moi Saira!!
Oma liikunta on tietysti tärkeämpää kuin katselu, jos vaihtoehtona on pelkkä katselu! Ja liikunnassa varsinkin jokainen on oman onnensa seppä!
Tennis on siitä vaikea laji, että se on tietysti hyvin vaikea aloittelijoille ja siitä nauttii vain silloin kun pystyy saamaan pallottelua aikaan. Lisäksi liikunnallinen rasittavuus ja hyöty tulee vain silloin kun pallo liikkuu (lue: pelaaja liikkuu) Ennen sitä tähän osaamiseen pitää vain uskoa lujasti ja se odotus- ja treeniaika saattaa olla tosi turhauttavaakin välillä! Mutta sitä kaikki kehittyy, tietenkin oman liikunnallisen lahjakkuutensa mukaan. Liikunnallinen lahjakkuus on valtavan yksilöllistä! Ikävä puoli on tietysti myös monille tuo kenttävuokran suuruus. Se rajoittaa upean lajin harrastajia tietenkin. Ja köyhässä kansassa varmasti lymyilee tietämättäänkin moni oikea lahjakkuus, joka tulisi vain nyppiä kentälle!
Helsingissä ja seudullaan on nämä tennisasiatkin aivan omaa luokkansa (harrastemahdollisuudet).
OUTS. Kesä. Iso tötterö, hyvää ihanaa seuraa! Vau mikä odotettava yhdistelmä!!!
Villitset minua, Saira kivatyttö

Äs Aa
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Rupes just tekemään mieli tonnikalaa kun luin Ninnin ruokapäiväkirjaa. Äiti just tänään sanoi että mun pitäis juoksuttaa miestä enemmän, olen kuulemma päästänyt sen liian helpolla. Pitäisköhän nyt sanoa että "tonnikalaa, ja heti!"
Ei viitti... Valencia - Real Madrid menossa, eikä ole autoa. Tyydyn teehen ja paahdan palan raskanleipää.

Ei viitti... Valencia - Real Madrid menossa, eikä ole autoa. Tyydyn teehen ja paahdan palan raskanleipää.