Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Bliss
Viesti
Kirjoittaja Bliss » 10.01.2008 22:18
Mä vihjasin jo tonne Mammailuun
ninnithequeen
Viesti
Kirjoittaja ninnithequeen » 10.01.2008 22:19
Elppis kirjoitti:
Sukupuoli - paino - pituus? Kiitos!
Kertokoon itse nuo mittaset jahka ehtii, mutta sanotaanko että Nitskun mekot jää nyt vielä toistaseks pölyttymään kaappiin.
BettyB.
Viesti
Kirjoittaja BettyB. » 10.01.2008 22:23
Oli pakko tulla tänne hihkumaan kun mua ihan tosissaan yrittää pokaa sellanen 21-vuotia toooosi söpö poju
Bliss
Viesti
Kirjoittaja Bliss » 10.01.2008 22:24
BettyB. kirjoitti: Oli pakko tulla tänne hihkumaan kun mua ihan tosissaan yrittää pokaa sellanen 21-vuotia toooosi söpö poju
Ota ja käytä!
ninnithequeen
Viesti
Kirjoittaja ninnithequeen » 10.01.2008 22:25
Bliss kirjoitti: BettyB. kirjoitti: Oli pakko tulla tänne hihkumaan kun mua ihan tosissaan yrittää pokaa sellanen 21-vuotia toooosi söpö poju
Ota ja käytä!
Eiks just tässä ketjussa puhuttu pikkupoikia kuolaavista tädeistä pahaan sävyyn
BettyB.
Viesti
Kirjoittaja BettyB. » 10.01.2008 22:25
Bliss kirjoitti:
Ota ja käytä!
Menee pikkasen turhan kehdonryöstelyks
Mut mitäs sille sun sinisilmäselle frendille kuuluu? *vink vink*
killkill
Viesti
Kirjoittaja killkill » 10.01.2008 22:29
Jäähallissa viihtymisen määrä on näemmä vakio. Jos aitiotarjoilu on erinomainen, peli on paska.
Eipä sillä, näillä muuttujilla yhtälö on varsin siedettävä
Bliss
Viesti
Kirjoittaja Bliss » 10.01.2008 22:31
BettyB. kirjoitti:
Mut mitäs sille sun sinisilmäselle frendille kuuluu? *vink vink*
Mä oon menossa huomenna alkuillasta sen kanssa kahville, voin udella tarkemmat kuulumiset siinä samalla
Vadim
Kitisijä
Viesti
Kirjoittaja Vadim » 10.01.2008 22:33
milli kirjoitti: Vihtahousu kirjoitti: Mitä häh? Mun serkun skidi saa nimen sillon, tai ainakin sitä juhlitaan silloin, ootko tulossa samoihin pileisiin?
No ei.. poikaystävä täytti eilen vuosia, ja lauantaiksi olen järjestänyt hänelle jotain tosi spesiaalia.
Saako nyt tunnustaa olevansa kateudesta ikivihreä, ja vieläpä turvautumatta edes likaiseen mielikuvitukseeni? Buuhuu!
BettyB.
Viesti
Kirjoittaja BettyB. » 10.01.2008 22:34
Bliss kirjoitti: Mä oon menossa huomenna alkuillasta sen kanssa kahville, voin udella tarkemmat kuulumiset siinä samalla
Voit kertoo samalla sille mun puhelinnumeron
Vadim
Kitisijä
Viesti
Kirjoittaja Vadim » 10.01.2008 22:35
BettyB. kirjoitti: Bliss kirjoitti:
Ota ja käytä!
Menee pikkasen turhan kehdonryöstelyks
Toisaalta anteliaisuus on hyve.
killkill
Viesti
Kirjoittaja killkill » 10.01.2008 22:41
Voi voi.
Jos mä olisin hihkunut, että "jee, mullapa on tosi siisti 19-vuotias tiukkaperse kierroksessa", mut olis e-Kivitetty hengiltä. Sama yhtälö toisin päin onkin "nastaa" ja "siistiä".
En yritäkään ymmärtää.
ninnithequeen
Viesti
Kirjoittaja ninnithequeen » 10.01.2008 22:41
killkill kirjoitti: Voi voi.
Jos mä olisin hihkunut, että "jee, mullapa on tosi siisti 19-vuotias tiukkaperse kierroksessa", mut olis e-Kivitetty hengiltä. Sama yhtälö toisin päin onkin "nastaa" ja "siistiä".
Ja sekös sua harmittaa
Stadinarska
Kitisijä
Viesti
Kirjoittaja Stadinarska » 10.01.2008 22:42
ninnithequeen kirjoitti: Elppis kirjoitti:
Sukupuoli - paino - pituus? Kiitos!
Kertokoon itse nuo mittaset jahka ehtii, mutta sanotaanko että Nitskun mekot jää nyt vielä toistaseks pölyttymään kaappiin.
Joo, niin tuli miullekin! Mut pystyin jaakobinpainilla olemaan hiljaa, mut Ninni pelasti mut, hih! Upee juttu Mustixel!
CHEER!!
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
killkill
Viesti
Kirjoittaja killkill » 10.01.2008 22:43
^ Juuri tällä hetkellä... noup.
Kotiviinille ja XO-konjakille on oma aikansa ja paikkansa. Elämäni tässä vaiheessa nautiskelen mieluummin jälkimmäistä
Kunhan marmatin - ihan vain periaatteesta.
BettyB.
Viesti
Kirjoittaja BettyB. » 10.01.2008 22:44
killkill kirjoitti: Voi voi.
No tässä se ero tulikin. Mulla EI ole pikkulapsi kierroksessa, eikä tule olemaankaan. Mutta aika huvittavaa että joku näinkin vanha rusto herättää kiinnostusta parikymppisessä liikunnanohjaajassa.
killkill
Viesti
Kirjoittaja killkill » 10.01.2008 22:47
BettyB. kirjoitti: että joku näinkin vanha ( o Y o ) herättää kiinnostusta parikymppisessä liikunnanohjaajassa.
Korjasin vähän
BettyB.
Viesti
Kirjoittaja BettyB. » 10.01.2008 22:51
killkill kirjoitti: BettyB. kirjoitti: että joku näinkin vanha ( o Y o ) herättää kiinnostusta parikymppisessä liikunnanohjaajassa.
Korjasin vähän
Sama asia, nekin on jo vanhat roikot
Vadim
Kitisijä
Viesti
Kirjoittaja Vadim » 11.01.2008 0:03
BettyB. kirjoitti: killkill kirjoitti: Voi voi.
No tässä se ero tulikin. Mulla EI ole pikkulapsi kierroksessa, eikä tule olemaankaan. Mutta aika huvittavaa että joku näinkin vanha rusto herättää kiinnostusta parikymppisessä liikunnanohjaajassa.
Minusta tämä on hiukan epäreilu puheenvuoro.