Maanatai
vanhanmallisista sopi tämä..
http://www.kastor.fi/sahko.php?m_id=4
Minulla ainakin on vuolukiveä, siinä on tietynlainen kompositio mineraaleja..
http://www.kastor.fi/sahko.php?m_id=4
Minulla ainakin on vuolukiveä, siinä on tietynlainen kompositio mineraaleja..
Viimeksi muokannut Niba, 07.01.2008 14:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Pal mahollista. En ole ite testannut kuin tota sileäpintaista ja se on kyl ihan hanurista..1108 kirjoitti: Kerron salaisuuden, sen pitää olla lohkottu vuolukivinen. Sileäpintainen on aivan hanurista. Testattu juttu!
Mutta silti. Vuolukivinen? Ei vittu sentään. Vuolukivitakat ja kiukaat sopii ainoastaan tyylitajuttomille mänteille, jotka selaa vuoden 1998 avotakkaa mökin paskahuusissa.
Huh, onneks mulle tulee uus Avotakka.masa kirjoitti:Vuolukivitakat ja kiukaat sopii ainoastaan tyylitajuttomille mänteille, jotka selaa vuoden 1998 avotakkaa mökin paskahuusissa.
Jos tulikin mieleeni että pitäs vähän tuunata kylppäriä seuraavaks. Eihän siinä mitään vikaa ole, uudessa kylppärissä, mutta on se kyllä mun makuun ehkä pikkasen boooooring...
Tai ihmisille, joille takassa olennaista on sen tuottama sekä varastoima lämpö. Eikä se mitä joku hyppyritukka trendipelle tuumii.masa kirjoitti:Mutta silti. Vuolukivinen? Ei vittu sentään. Vuolukivitakat ja kiukaat sopii ainoastaan tyylitajuttomille mänteille, jotka selaa vuoden 1998 avotakkaa mökin paskahuusissa.
Jahas, tälläinen kortti tällä kertaa. Minun puolesta voit rakentaa vaikka omasta ulosteestasi kiukaan mutta kanaverkkoon sovitellut kivet eivät miellytä silmääni missään muodossa.masa kirjoitti:Vuolukivitakat ja kiukaat sopii ainoastaan tyylitajuttomille mänteille, jotka selaa vuoden 1998 avotakkaa mökin paskahuusissa.
Ei vaan ihmisille, joilla ei ole minkäänlaista tyylitajua,PerttiMakimaa kirjoitti: Tai ihmisille, joille takassa olennaista on sen tuottama sekä varastoima lämpö. Eikä se mitä joku hyppyritukka trendipelle tuumii.
En vittu käsitä, miksi joku laittaa kalliiseen ja hienoon omakotitaloon jotain niin mauttoman rumaa kuin vuolukivitakan, kun oikeita ja kauniita takkojakin on saatavilla.
Siinä esimerkkejä:
http://www.auliskoponen.net/fb.php/image/archives/
Sitä paitsi, vuolukivi jos joku on trendipellen must have juttu.
En ole alan asiantuntija (tai minkään muunkaan), mutta eikäs sama varastointiominaisuus saavuteta jos vuolukivi verhoillaan jollain muulla kivellä?PerttiMakimaa kirjoitti:Tai ihmisille, joille takassa olennaista on sen tuottama sekä varastoima lämpö.
Vaikka vuolukivi onkin nättiä monessa jutussa niin takkaan se ei meikäläisen makuunj sovi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Miten vuolukivi voi olla trendipellen must have juttu, jos malleja löytää vain vuoden 1998 Avotakasta?masa kirjoitti:Ei vaan ihmisille, joilla ei ole minkäänlaista tyylitajua,
En vittu käsitä, miksi joku laittaa kalliiseen ja hienoon omakotitaloon jotain niin mauttoman rumaa kuin vuolukivitakan, kun oikeita ja kauniita takkojakin on saatavilla.
Siinä esimerkkejä:
http://www.auliskoponen.net/fb.php/image/archives/
Sitä paitsi, vuolukivi jos joku on trendipellen must have juttu.

Meillä on muuten valkea antiikkilaastattu takka. Jotain samantyylistä löytyy kuvista.
Puhuin vuolukivestä materiaalina. Ehkä itse tekisin vuolukivisydämellä olevan takan kiiltäväpintaisilla valkeilla laatoilla. Takkamestareilla oli joku malli hetki sitten, jossa pinnassa(kin) oli hieman vuolukiveä koristeena.
Unohtui sanoa edellisessä kommentissa tuosta laittamastasi linkistä, joten sanon tähän. Tiilipintaiseksi jätetyt takat ovat uskomattoman rumia. Ihan sama minkä värinen se on.masa kirjoitti:No pitäähän kaikkien saada crockseja, katumaastureita, ipodeja ja toppyjakin. Trendimenoahan sellainen on.PerttiMakimaa kirjoitti: Miten vuolukivi voi olla trendipellen must have juttu, jos malleja löytää vain vuoden 1998 Avotakasta? .
Tuossa on muuten kohtuullisen hyviä vuolukiviuuneja jos niistä tykkää. Omanlaisten tuotteitten suunnittelu onnistuu kokemusperäisesti ko. yrityksen kanssa aika hyvin. Kaikkea ne suostuvatkin rakentamaan..masa kirjoitti:Tästä sentään samaa mieltä. Valkopintainen takka on kaunis.PerttiMakimaa kirjoitti: Tiilipintaiseksi jätetyt takat ovat uskomattoman rumia. Ihan sama minkä värinen se on.

http://www.nunnauuni.com/suomi/tuotteet ... ttele.html
Noi lohkopintaiset on kieltämättä ihan ok-näköisiä.PerttiMakimaa kirjoitti: Tuossa

Sileäpintaiset taasen kuin siniharmaita 91 vuosimallin tojototacorollia. Niitä näkee jokaisessa kulmauksessa.
Tossa on muuten kaverin kämppä kotokylällä myynnissä. Kuvassa sen itse muuraama takka, ilman mitään muurarin kokemusta. Aikamoinen masuuni.
www.etuovi.com/kohde/372632

Viimeksi muokannut masa, 07.01.2008 15:57. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- mustaenkeli
- Kitisijä
- Viesti:
Remppaaminen kannattaa aina!1108 kirjoitti: pää täynnä hienoja suunnitelmia
Mihin te oikein ootte muuttanu sitte viimenäkemän? Nyt ei kuulosta ihan samalta kämpältä, ku missä oon visiteerannu...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
-muumimamma
Olen pahoillani, kultaseni! Vuoden lopussa on ollut kiireistä ja alussa apeaa. En tosin voi luvata, että vaisuus katoaa mihinkään. Olen pitkästynyt, enkä vain kitisemiseen.Zeb kirjoitti:Elämä ilman ND:tä ei vaan tunnu samaltaLisäksi Vadim ja Chapkin ovat olleet kovin vaisuja
![]()
![]()
Tuleeko ND enää koskaan takaisin? Tietääkö kukaan?