Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Yleinen lätinä jä kitinä

Minulla menee paremmin kuin koskaan aiemmin

Ei
8
16%
Määrittele "paremmin"
11
22%
Määrittele "paremmin"
11
22%
Et vain tunne itseäsi
3
6%
Kyllä
16
33%
 
Ääniä yhteensä: 49

Duckzilla

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Hermann Hoth kirjoitti:
Zeb kirjoitti:... Tosin tuli tuossa syksyn aikana koettua sellainenkin vaihe, jolloin ei voinut ees juoda mitään kun tuli vaan entistä kaameempi olo. ...
Voi hitsi. :( Hyvä jos parempi nyt.
Niinpä. Tais olla aikamoinen ahistus tosiaan, jos se tunki känninkin läpi. :?
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Hermann Hoth kirjoitti:Voi hitsi. :( Hyvä jos parempi nyt.
Aika kai parantaa kaiken mihin ei kuole? Ainakin melkein kaiken, luulisin.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Duckzilla kirjoitti:Niinpä. Tais olla aikamoinen ahistus tosiaan, jos se tunki känninkin läpi. :?
Totta. En ole ennen moista kokenut. Tai tiennyt olevan olemassa. Vaikken itse sitä testannutkaan niin aloin ekaa kertaa ymmärtää yhtä ystävääni, jolla oli tapana vetää tarkoituksellisia sammumiskännejä.
Pyry-Matias

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Elppis kirjoitti:Olipas sekavaa :oops:
Ihminen siis on sosiaalinen otus, joka keskimäärin viihtyy parisuhteessa, ihan tutkitusti. Ei tässä kannata väkisin purkaa perusasioita. Itse sanoisin vain, että jos ei ole yksin onnellinen (tai edes jotenkin tyytyväinen), ei ole sitä kyllä parisuhteessakaan terveellä tavalla. Pidemmän päälle suhteessa yksinolosta nauttimaan kykenemätön kerää itselleen ongelmia varmasti. Läheisriippuvaisuus yhtenä esimerkkinä.
Duckzilla

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Zeb kirjoitti: Vaikken itse sitä testannutkaan niin aloin ekaa kertaa ymmärtää yhtä ystävääni, jolla oli tapana vetää tarkoituksellisia sammumiskännejä.
Tuosta tulee eräs tuntemani henkilö mieleen. Nousuhumalassa hän oli maailman kuningatar, mutta lopputavoitteena tuntui olevan myrkytystila. Johtui varmaan ahdistuksesta sekin.
Hermann Hoth

Viesti Kirjoittaja Hermann Hoth »

Zeb kirjoitti: Aika kai parantaa kaiken mihin ei kuole? Ainakin melkein kaiken, luulisin.
Osin joo ... osin yritin kai tarkoittaa toisin, mutta tuo kuvaa hyvin.
Duckzilla

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Pyry-Matias kirjoitti: Itse sanoisin vain, että jos ei ole yksin onnellinen (tai edes jotenkin tyytyväinen), ei ole sitä kyllä parisuhteessakaan terveellä tavalla.
Sanon nyt ainakin sen että kun sain nukkua sylikkäin ja pusutella itseäni kaksi vuotta nuoremman ja kauniin naisen kanssa toissa viikonloppuna (emme menneet sen pidemmälle), se latasi akkujani uskomattoman paljon ja tulin siitä onnellisemmaksi. (Toki lisääkin tekis mieli.)

Siis kyllä minä yksin osaan olla, mutta se on mälsää.

Nytkin kelpais sylikumppani perjantai-illan iloksi, mutta taidan olla liian väsynyt ja vattuuntunut osatakseni nauttia siitä vaikka jostain sellainen yhtäkkiä tupsahtaisikin. Ikävä tilanne sekin. :?
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Duckzilla kirjoitti:Nytkin kelpais sylikumppani perjantai-illan iloksi, mutta taidan olla liian väsynyt ja vattuuntunut osatakseni nauttia siitä vaikka jostain sellainen yhtäkkiä tupsahtaisikin. Ikävä tilanne sekin. :?
Kannattaa kokeilla. Siihen tottuu yllättävän nopeasti. :wink:
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Duckzilla

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Vaola kirjoitti:Kannattaa kokeilla. Siihen tottuu yllättävän nopeasti. :wink:
Jaa.. ketäs mä ny tähän hätään... kaikilla on liian kiire tai pikkujoulut tai jotain.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vaola kirjoitti:
Duckzilla kirjoitti:Nytkin kelpais sylikumppani perjantai-illan iloksi, mutta taidan olla liian väsynyt ja vattuuntunut osatakseni nauttia siitä vaikka jostain sellainen yhtäkkiä tupsahtaisikin. Ikävä tilanne sekin. :?
Kannattaa kokeilla. Siihen tottuu yllättävän nopeasti. :wink:
Se on itse asiassa auttanut minua tässä tilanteessa paljon, että on mukelo jota halia. Ei ole ollenkaan epätoivoinen olo, vaikkei ole halannut ketään muuta yli kuukauteen.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Duckzilla kirjoitti:
Vaola kirjoitti:Kannattaa kokeilla. Siihen tottuu yllättävän nopeasti. :wink:
Jaa.. ketäs mä ny tähän hätään... kaikilla on liian kiire tai pikkujoulut tai jotain.
Tolonen kyllä varmaan tykkäisi, jos ottaisin sut tänne meidän väliin "harjoittelemaan", mutta lapset voisivat olla kummissaan... Ja kaikilla mun sinkkuilevilla tyttökavereillakin on pienet rinnat. Damn. :D
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Duckzilla

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Vaola kirjoitti:Ja kaikilla mun sinkkuilevilla tyttökavereillakin on pienet rinnat. Damn. :D
Niin on silläkin neitokaisella jonka pyysin huomiseksi treffeille. Ja hän ilahtuen suostui. :ohyeah:
Pyry-Matias

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Duckzilla kirjoitti: Siis kyllä minä yksin osaan olla, mutta se on mälsää.
Lisäisin vielä, että onnistuneeseen parisuhteeseen mennessä EI tarvitse osata olla yksin, mutta se helpottaa aika pirusti.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Pyry-Matias kirjoitti:Lisäisin vielä, että onnistuneeseen parisuhteeseen mennessä EI tarvitse osata olla yksin, mutta se helpottaa aika pirusti.
Minun mielestäni tarvitsee osata olla yksin, sillä täytyyhän siihen pystyä välillä parisuhteen aikanakin. Jos ei pysty, huomaa pian olevansa kokonaan yksin, koska se toinen ahdistui ja lähti karkuun.
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

Duckzilla kirjoitti:
Vaola kirjoitti:Ja kaikilla mun sinkkuilevilla tyttökavereillakin on pienet rinnat. Damn. :D
Niin on silläkin neitokaisella jonka pyysin huomiseksi treffeille. Ja hän ilahtuen suostui. :ohyeah:
Nonni. :D
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kymmenen vuotta jatkunut epävarmuus talon kanssa on ohi, taloudellisesti olen riippumaton sossun ja työkkärin byrokraateista, jopa kokoomuksen siat itse asiassa tukevat materiaalisia hyötyjäni, mutta silti ahistaa niin vitusti ja vittuukaan ei oo.

Onnellisempi olen ollut... hmmmm... joo, ihan lapsena ja nuoruudessa, jolloin uskoin unelmiini. Juu, kipulääkkeeksi auttaisi ilmaispillu nyt alkuun.. anyone?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Zeb kirjoitti:Olen juuri tajunnut olevani lepakko tai vähintään bi?
No ei! Kun mä laskin yhteen 1+1+1 ja arvelin tuloksen olevan yleistynyt palstailmiö, mutta
Zeb kirjoitti:*siideripäissään*
epäilen sittenkin laskeneeni väärin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

En usko, että mulla koskaan mitenkään älyttömän hyvin menee. Oikein hyvin menee nukkumaan käydessä ja töistä kotio tullessa, kun kehräävää ja rakasta karvapalleroa väsyneenä läjähtää lattialle rapsuttamaan. Elämäni kohokohdat ovat ne unelmat ja tavoitteet, jotka todeksi muuttuessaan tekisivät itsestään arkea ja pakottaisivat hakemaan tilalleen taas jotain muita itsensäylittämiskohteita. Kuolinvuoteellani luultavimmin harmittelen saamattomuuttani.

Syksy on mulle kyllä näin positiivista aikaa. Fyysinen väsymys aiheuttaa henkisen masennuksen. Noh, toivon taas huomenna ottavani pieniä uusia askeleita rakkaan harrastuksen parista kohti niitä unelmia.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2349
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Vaola kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Määrittele "paremmin."
Sinun kohdallasi se voisi tarkoittaa vaikkapa sitä, ettet enää nyyhki joka yö Kitinään epätoivoista rakkauttasi.
No, siinä tapauksessa menee paremmin kuin vuosi sitten, mutta ei niin hyvin kuin kymmenen vuotta sitten.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Duckzilla kirjoitti: Miksi ensimmäisessä tapauksessa näitä nuhdesaarnoja ei saa niskoilleen, vaikka käytännössä kysymys on samasta asiasta, eli parisuhteen tuomasta onnesta?
Parisuhteilu ei tuo onnea. Parisuhteilun suhteellinen määrän nousu kertoo ainoastaan parisuhteen suhteellisestä määrän noususta.

Onnellinen olen ollut myös sinkkuilemalla.

Olen pahastunut kommentistasi, lopeta.
Edith kirjoitti: Sunkaan mielestä firman insinöörit ei oo tarpeeksi pantavia? Mutta mua kiinnostaa, mättääkö työssäsi jokin muukin?
Ei ole ei. Ei edes runkata jaksa kun ei nappaa.

Lyhyesti ja karrikoiden, pattiin ottaa se, että teen töitä joihin minua ei ole palkattu. Nysvääminen on saatanasta, mutta rakentamisella nousee muna pystyyn.
Viimeksi muokannut McJanne, 01.12.2007 10:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kirjoitan tätä alasti
Duckzilla

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

McJanne kirjoitti:Olen pahastunut kommentistasi, lopeta.
Lopetin jo ennen kuin aelaehdit, mutta mikä siinä nyt noin kaiveli? :? Anteeksi!
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2349
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

McJanne kirjoitti:Parisuhteilu ei tuo onnea. Parisuhteilun suhteellinen määrän nousu kertoo ainoastaan parisuhteen suhteellisestä määrän noususta.
Ja sitten jotkut vielä sanovat, että ihminen on sosiaalinen eläin, jonka sosiaalinen hyvinvointi vaikuttaa kokonaishyvinvointiin (tietenkin voin olla väärässä, ja hyvinvoinnilla - kuten, niinkuin jo aikaisemmin totesimme, tyytyväisyydellä - ei ole mitään tekemistä onnellisuuden kanssa) ja että joillakin ihmisillä on tarve läheisiin ihmissuhteisiin (kuten hyvät kaverit, ystävät, sukulaiset, parisuhde) tai edes yhteen läheiseen ihmissuhteeseen.

Näiden kahden ryhmittymän välille syntyisi varmasti mielenkiintoinen keskustelu, toisten puolustaessa sosiaalisuuden tarvetta ja toisten huomauttaessa näille, ettei kenelläkään ole sosiaalisuustarvetta.

Aloittaisitteko jo, mulla on popcornit valmiina.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Duckzilla

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

Jää hedelmättömäksi kahinoinniksi, jos koko keskustelun lähtökohtana on se että kommunikointi on epäonnistunut. :doh:
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2349
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Duckzilla kirjoitti:Jää hedelmättömäksi kahinoinniksi, jos koko keskustelun lähtökohtana on se että kommunikointi on epäonnistunut. :doh:
Hauskempaa luettavaa se kuitenkin olisi.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Duckzilla

Viesti Kirjoittaja Duckzilla »

RolloTomasi kirjoitti:tyytyväisyydellä ei ole mitään tekemistä onnellisuuden kanssa
Jaa tästäkö se kränä johtuukin? No selittäiskö joku maallikolle, mulle, mitä eroa on tyytyväisyydellä ja onnellisuudella?
Vastaa Viestiin