Miksi naiset tsekkailevat miesten perseitä?
Itse kyllä toisinaan katselen miesten peppuja ja kavereiden kanssa ollaan kommentoitukin. Onhan sillä nyt väliä onko miehellä perse vai eikö sitä ole ollenkaan ja jos onkin, niin pepuissakin on eroja.
Kultani peppuun kiinnitin aikanaan huomiota ja kieltämättä koen sen yhdeksi erittäin seksikkääksi osaksi häntä yhä. Noi tiukat bokserit, joista joku mainitsi, yeah! Kiva kyllä katsella boksereissa kultaani iltaisin.... alkaa haluttaa, jo pelkkä ajatuskin. Ja sitä peppua on kiva kosketellakin.
Ymmärrän kyllä senkin, ettei kaikki naiset katsele miesten peppuja. Ei kaikki voi olla samaa mieltä asioista.
Tuli muuten mieleen... Miksi miehet katselevat naisten tissejä? Niiden tarkoitushan on imettää (lapsia, ei miehiä). Vai mikä niiden funktio miesten mielestä on?
Kultani peppuun kiinnitin aikanaan huomiota ja kieltämättä koen sen yhdeksi erittäin seksikkääksi osaksi häntä yhä. Noi tiukat bokserit, joista joku mainitsi, yeah! Kiva kyllä katsella boksereissa kultaani iltaisin.... alkaa haluttaa, jo pelkkä ajatuskin. Ja sitä peppua on kiva kosketellakin.
Ymmärrän kyllä senkin, ettei kaikki naiset katsele miesten peppuja. Ei kaikki voi olla samaa mieltä asioista.
Tuli muuten mieleen... Miksi miehet katselevat naisten tissejä? Niiden tarkoitushan on imettää (lapsia, ei miehiä). Vai mikä niiden funktio miesten mielestä on?
Käyttikö mies anaboleja?Zeb kirjoitti:Kyllä, olen nähnyt miehen selluliittiperseen. Mutta totta ND, samalla äijällä oli pikkuiset manboobsit myös.Chap kirjoitti:Ei kiitos mitään tuollaisia kuvia tänne. Mulla on kyllä aavistukseni mitä Zebin miehen pepusta pursui Zebin sormien läpi, eikä se kyllä ole selluliittia.ninnithequeen kirjoitti:
- Frederik Krueger
- Kitisijä