WTF?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Midvit?

Raha
5
24%
Valta
5
24%
Iso muna ja kova panee
11
52%
 
Ääniä yhteensä: 21

Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Viesti Kirjoittaja swirl »

Rouva Pupu kirjoitti:Niin no, minä en ainakaan yhdistä miehen kuolaamista nenän edessä/nenän takana housuihin uimiseksi.
Taisin ilmaista itseäni huonosti. Joitakin naisia ei estä yrittämästä edes se, että miehen vaimo on paikalla.
Googlebot

Re: WTF?

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Pyry-Matias kirjoitti:Kysyn kaikesta huolimatta tai ehkä juuri siksi, mikä on Kukkiksen valinnan peruste?
Äijän ominaistuoksu.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Tai sitten sillä on samanlainen ääni kuin Jack Nicholsonilla. Instant pöksyjen kastelija :D
Googlebot

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Pyry-Matias kirjoitti:Jäin kiinni hauskan miehen valintaan. Voiko hyvännäköinen olla hauska?
Olivatko Steve Martin (nuoruudessaan) tai Jim Carrey sekä hauskoja että komeita? Naiset, sekä kyseiset näyttelijät lähemmin tuntevat vastatkoon.
ninnithebitchqueenoftheuniverse kirjoitti: Ootteko koskaan miettineet, miksi julkkikset pariutuu keskenään?
E!-julkkisohjelma väitti ainakin Hollywood-tähtien ja tähtilaulajien kohdalla sen johtuvan siitä että kahden kuuluisan ihmisen on helpompi ymmärtää toisiaan ja sopeutua toistensa elämään + median julkisuuspyöritykseen.

Taviksilla voi siis olla sopeutumisvaikeuksia, ja lisäksi filmitähdille eniten tyrkyllä olevat tavikset lienevät yleensä jotain lahopäitä joilla on kotonaan kuolleilla kissanpennuilla koristeltu, kyseiselle filmitähdelle omistettu palvontapyhättö. On helpompi pariutua toisen samanlaisen ihmisen kanssa jolle kuuluisuus ja maine ovat jo ennestään jokapäiväistä leipää.

Ei sovi tietenkään unohtaa että julkisuuden henkilöt myös monesti törmäävät toisiinsa jatkuvasti samoissa pippaloissa jne., joten sinänsäkin on ymmärrettävää jos he pariutuvat keskenään.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

http://www.iltalehti.fi/viihde/200709216619734_vi.shtml

Jos ei oo tullut esiin vielä..

Kumma juttu päässy yhestä tollosta eroon niin heti häärii jonkun toisen tontun kans?? Eikä oo ees nuori enää! FCK!
Pyyhin Netikettiin..
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vadim kirjoitti:
sivustahuutaja kirjoitti:Tyypillisesti riittävän hyvännäköisen ei tarvitse panostaa hauskuuteen, joten he harvoin kuulu hauskimpaan joukkoon.
Naiset eivät ole hauskoja!

http://www.vanityfair.com/culture/featu ... hens200701
Pelottava teksti tuon linkin takana. Jos vauvan pukeminen puutarhatontuksi ei olekaan oikeasti hauskaa, saatan ehkä olla ihan kelvollinen äiti, mutta jos taas pilanteko omasta lapsesta onkin ihan aitoa, en mitä ilmeisimmin ole vaikeasta synnytyksestäkään huolimatta tajunnut alkaa ottaa elämää vakavasti, vaikka kaikki kunnon äidit niin tekevätkin. Tyhmä, tyhmä, tyhmä mä, etenkään peiliin katsoessa ei enää koskaan saa nauraa, ei edes vaikka vastaan katsoisi alahampaita esittelevä apina. Elämä muuttui juuri kovin vaikeaksi.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Googlebot kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:Jäin kiinni hauskan miehen valintaan. Voiko hyvännäköinen olla hauska?
Olivatko Steve Martin (nuoruudessaan) tai Jim Carrey sekä hauskoja että komeita? Naiset, sekä kyseiset näyttelijät lähemmin tuntevat vastatkoon.
En tiedä lasketaanko minua naiseksi, mutta mielestäni Jim Carrey on sekä että. Steve Martinia en pidä kumpanakaan.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4590
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Vekarapolis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Niba kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/viihde/200709216619734_vi.shtml

Jos ei oo tullut esiin vielä..

Kumma juttu päässy yhestä tollosta eroon niin heti häärii jonkun toisen tontun kans?? Eikä oo ees nuori enää! FCK!
*NUUH* Tuoksuuko raha? Merikakalle ainakaan suhteessa tärkeintä ei ole ulkonäkö.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Pyry-Matias

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

prosessi kirjoitti:En tiedä lasketaanko minua naiseksi, mutta mielestäni Jim Carrey on sekä että. Steve Martinia en pidä kumpanakaan.
Veikkaan, että Jimmyn hymy hyytyy, kun on pimppiä saanut.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Pyry-Matias kirjoitti:
prosessi kirjoitti:En tiedä lasketaanko minua naiseksi, mutta mielestäni Jim Carrey on sekä että. Steve Martinia en pidä kumpanakaan.
Veikkaan, että Jimmyn hymy hyytyy, kun on pimppiä saanut.
Epäiletkö, ettei se ole koskaan saanut?
Pyry-Matias

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

prosessi kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:
prosessi kirjoitti:En tiedä lasketaanko minua naiseksi, mutta mielestäni Jim Carrey on sekä että. Steve Martinia en pidä kumpanakaan.
Veikkaan, että Jimmyn hymy hyytyy, kun on pimppiä saanut.
Epäiletkö, ettei se ole koskaan saanut?
Parisuhteen kontekstissa. Ei tarvitse olla jatkuvasti hauska, kun on komee ja massii ja valtaa ja rispektii. Ehkä statusta myös.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Pyry-Matias kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti: Veikkaan, että Jimmyn hymy hyytyy, kun on pimppiä saanut.
Epäiletkö, ettei se ole koskaan saanut?
Parisuhteen kontekstissa. Ei tarvitse olla jatkuvasti hauska, kun on komee ja massii ja valtaa ja rispektii. Ehkä statusta myös.
Ei kai kenenkään tarvitse ihan jatkuvasti, vaikka ei olisikaan komea ja varakas. Liika hauskuuskin voi pidemmän päälle alkaa ahdistaa.

Toisaalta taas välillä sängyssäkin voi olla hauskaa, jos niihinkään asioihin ei suhtaudu liian vakavasti. Voi esimerkiksi yrittää kokeilemalla saada selville, mikä on maailman hankalin asento...
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

WTF-tornit ovat sortuneet.
Pyry-Matias

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

prosessi kirjoitti: Ei kai kenenkään tarvitse ihan jatkuvasti, vaikka ei olisikaan komea ja varakas. Liika hauskuuskin voi pidemmän päälle alkaa ahdistaa.

Toisaalta taas välillä sängyssäkin voi olla hauskaa, jos niihinkään asioihin ei suhtaudu liian vakavasti. Voi esimerkiksi yrittää kokeilemalla saada selville, mikä on maailman hankalin asento...
Ei tarvi ei. Jimbohan on kärsinyt masennuksesta, joka voi johtua vaikka juuri hauskan miehen roolin jäämisestä päälle. Tai sitten se on se hulluus/nerous-juttu. Mene ja tiedä...
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

World Taekwondo Federation.
Kirjoitan tätä alasti
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jim Carrey on yliampuva kuminaama, jolle ois riittänyt se yks leffa. Ihan turhaa toistoa. Steve Martinille ois riittäny 5 ekaa.

Hyvännäkösiä? Jaa. Mä en oo kattonnu sillä silmällä, tai ehtinyt niitten naamanvääntelyiltä kattomaan. Carreyllä liian iso suu ja Martinilla liian valkoset hiukset.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

ninnithequeen kirjoitti:Jim Carrey on yliampuva kuminaama, jolle ois riittänyt se yks leffa.
Pilkkaat juuri minun jalkojani. Huomasin tänä aamuna, että ne ovat ihan yhtä yliampuvan kumiset kuin Jimin naama, ja meinasin postata tänne kuvan, mutta se ensimmäinenkin kuva olisi tietenkin ollut jo liikaa.
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

ninnithequeen kirjoitti:Jim Carrey on yliampuva kuminaama, jolle ois riittänyt se yks leffa. Ihan turhaa toistoa. Steve Martinille ois riittäny 5 ekaa.
Mielestäsi Steve Martin siis tuottaa noin 5 kertaa laadukkaampaa komiikkaa kuin Jim Carrey?
Googlebot

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

bedlam kirjoitti:WTF-tornit ovat sortuneet.
Nauraessani tuolle sutkautukselle tajusin Bedlamin(kin) olevan selvästikin puutteessa kun pitää jatkuvasti vitsailla. Ja on vielä niin rumakin kuin perkele.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Googlebot kirjoitti:
bedlam kirjoitti:WTF-tornit ovat sortuneet.
Nauraessani tuolle sutkautukselle tajusin Bedlamin(kin) olevan selvästikin puutteessa kun pitää jatkuvasti vitsailla.
Ilmankos mäkin olen ollut varsinainen koomikko viime aikoina. Tänään suorastaan räjähdin kun näin alastoman miesvartalon. Ei ei, älkää innostuko, kyseessä oli ainoastaan (naku)pellehyppääjä, joskin erittäin tiukkalihainen ja vähärasvainen... *kuol*

Hmm... nyt kun aloin ajattelemaan miesvartaloita, mielessä häilyy yks erinomaisen-täydellisen-ihastuttavan-komea sellainen, jota en ole nähnyt hetkeen. Millähän sen sais houkuteltua tänne...
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

BettyB. kirjoitti:Millähän sen sais houkuteltua tänne...
Sinulla?
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Vaola kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Millähän sen sais houkuteltua tänne...
Sinulla?
Mä oon jo vähän last season, tai niinku sellanen been there, done that. Täytyy keksiä jotain parempaa... Huh, se on kyllä vaikeeta!!1
Avatar
Vaola
Kitisijä
Viestit: 4494
Liittynyt: 15.08.2005 10:36
Paikkakunta: pois

Viesti Kirjoittaja Vaola »

BettyB. kirjoitti:Mä oon jo vähän last season, tai niinku sellanen been there, done that. Täytyy keksiä jotain parempaa... Huh, se on kyllä vaikeeta!!1
No, öööh... Mistä ne miehet pitää? Uusi auto?
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Vaola kirjoitti:No, öööh... Mistä ne miehet pitää? Uusi auto?
No hitto! Mul on kyl tuliterä pikkumusta tossa pihalla. Mut se on kyllä nähny senkin... ja mun mopon... hmm... taidan koittaa ruoalla. Tai ehkä B&J:lla.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BrianW »

BettyB. kirjoitti:
Hmm... nyt kun aloin ajattelemaan miesvartaloita, mielessä häilyy yks erinomaisen-täydellisen-ihastuttavan-komea sellainen, jota en ole nähnyt hetkeen. Millähän sen sais houkuteltua tänne...
Kappas vaan. Vaikeasti tavoiteltava-temppu toimii siis noinkin upeaan ja monitaitoiseen naiseen. Luulisi siellä olevan jonossa tarjokkaita tyrkyllä.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Vastaa Viestiin