Matti vai Ilkka?
Mietin vaan, että tuo sana yksinomaan oli aika yllättävä. Mitä vikaa Jaakonsaaressa noin muuten muka on?prosessi kirjoitti:Niin minkä verran sulla sitä kuumetta siis oikein on?Vadim kirjoitti:Mä olen varmaan vähän sekaisin, mutta mä tykkään tuosta Jaakonsaaresta. Ja siis kyselijöille, että kylläkyllä, nimenomaan, tai tarkkaan ottaen yksinomaan zeksuaalisessa mielessä.
No, itse asiassa yritin vain ennaltaehkäistä näiden erilaisten palstatrollien zeksuaalisviritteisiä vihjauksia tekemällä ne itse.prosessi kirjoitti:Mietin vaan, että tuo sana yksinomaan oli aika yllättävä. Mitä vikaa Jaakonsaaressa noin muuten muka on?prosessi kirjoitti:Niin minkä verran sulla sitä kuumetta siis oikein on?Vadim kirjoitti:Mä olen varmaan vähän sekaisin, mutta mä tykkään tuosta Jaakonsaaresta. Ja siis kyselijöille, että kylläkyllä, nimenomaan, tai tarkkaan ottaen yksinomaan zeksuaalisessa mielessä.
Jyrki hämmentyy isojen poikien jutuista
Jos Ike todella on nuo tekstarit lähettänyt, niin kyllä mies on melkoinen tuplauuno. Olisi luullut, että Fingerroosin kanssa sekoilu olisi riittänyt.
Kimppakiva tähtäimessä
Lahjomaton oikeus eli oma mielipiteeni alkaa kallistua siihen suuntaan, että Ike ON lähetettänyt nuo viestit. Tuskinpa tuolla naisella nyt noin vilkas mielikuvitus on.
Kanerva on idiootti.
Jos Ike todella on nuo tekstarit lähettänyt, niin kyllä mies on melkoinen tuplauuno. Olisi luullut, että Fingerroosin kanssa sekoilu olisi riittänyt.
Kimppakiva tähtäimessä
Lahjomaton oikeus eli oma mielipiteeni alkaa kallistua siihen suuntaan, että Ike ON lähetettänyt nuo viestit. Tuskinpa tuolla naisella nyt noin vilkas mielikuvitus on.
Kanerva on idiootti.
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 10.03.2008 9:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Oli bongattu mistä tahansa, minä toivon Matille onnea.Chap kirjoitti:Matti strikes back! Onkohan tämä typy bongattu Ikeassa vai suomi24:ssa?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Oikestaan Kanerva taitaa kärsiä jonkinnäköisestä donjuanismista ja/tai seksiriippuvuudesta. Ei sairaita saa pilkata, lääkärinä sinun pitäisi tietää paremmin.NuoriDaavid kirjoitti:Kanerva on idiootti.
Eikö ole toisaalta ihan lohdullinen ajatus, että 60-vuotiaana voi elellä 38-vuotiaan naisen kanssa ja silti on vielä niin viriili, että maistuisi vielä vieraskin siihen päälle?
Tiedä mistä on bongattu, mutta näyttää ainakin oikealle. Turha Matin on mitään heitukoita katsella, tämä vaikuttaa rotunaiselle.Chap kirjoitti:Matti strikes back! Onkohan tämä typy bongattu Ikeassa vai suomi24:ssa?
Juu, enemmän ministerityyliä. Mutta hämmentävän nopeasti deitti saa tittelin rakas. Onko niin, että on olemassa vain kahdenlaisia naissuhteita, rakkaita ja salarakkaita?BettyB. kirjoitti:Tiedä mistä on bongattu, mutta näyttää ainakin oikealle. Turha Matin on mitään heitukoita katsella, tämä vaikuttaa rotunaiselle.Chap kirjoitti:Matti strikes back! Onkohan tämä typy bongattu Ikeassa vai suomi24:ssa?
No ei se kovin fiksu ainakaan ole. Ottaen huomioon Matin viimeaikaisen träkin ja mediapommituksen niin luulisi, ettei ihan täyspäinen tuohon lähtisi. Kun tähän lyödään vielä päälle se kuinka seipäänniellyt gubbe on kyseessä niin ei voi kuin ihmetellä. Tietty jos jostain syystä haluaa julkisuutta niin sitten...Chap kirjoitti:Matti strikes back! Onkohan tämä typy bongattu Ikeassa vai suomi24:ssa?
elco kirjoitti:No ei se kovin fiksu ainakaan ole. Ottaen huomioon Matin viimeaikaisen träkin ja mediapommituksen niin luulisi, ettei ihan täyspäinen tuohon lähtisi. Kun tähän lyödään vielä päälle se kuinka seipäänniellyt gubbe on kyseessä niin ei voi kuin ihmetellä. Tietty jos jostain syystä haluaa julkisuutta niin sitten...Chap kirjoitti:Matti strikes back! Onkohan tämä typy bongattu Ikeassa vai suomi24:ssa?

Onhan Matti nyt monellakin tapaa unelmien poikamies:
-Pääministeri
-Kodinrakentaja
-Konservatiivinen
-Pitkä
-Ei juo
Ei kaikki naiset halua kapinallista nahkatakkista ilokaasua nuuhkivaa prätkäkundia kuten sinä!
Minusta on kapina aika kaukana, ilokaasua nuuhkittiin just tuossa joskus vuonna 2002 ja prätkällä en uskalla enää ajaa kun pelkään niin kovasti kuolemaa.NuoriDaavid kirjoitti:
Ei kaikki naiset halua kapinallista nahkatakkista ilokaasua nuuhkivaa prätkäkundia kuten sinä!
En silti voi tajuta, miksi fiksu bjisnesnainen haluaisi nähdä pärstänsä paskalehden kannessa.
Plussat:elco kirjoitti:
En silti voi tajuta, miksi fiksu bjisnesnainen haluaisi nähdä pärstänsä paskalehden kannessa.
-Pääministeri
-Kodinrakentaja
-Konservatiivinen
-Pitkä
-Ei juo
Miinukset:
-Naisystävä joutuu julkisuuteen
-Ei juo (ei voi itsekään oikein ottaa viiniä viikonloppuisin)
Kyllä tuo +- tilasto on mielestäni kohtuullisen hyvä.