Totta munassa!Vaola kirjoitti:Tarjootko tömpsyt?BettyB. kirjoitti:Minttukaakaot termariin! Nam!

Hyvää päivää kaikille. Stadinarska tulee näin kovin harvoin nykyään, mutta eiköhän se ole silti hyvä kun tulee. Kaikenlaista tekemistä on, velvollisuutta ja hauskaa. Tätähän tämä elämä on!mustaenkeli kirjoitti:Laskut maksettu ja mitä jäi käteen?! Helvetas... hyvä jos ruokaa ja polttoainetta loppukuuksi riittää. Mutta kaikki tuli maksettua.
Tänään on vissiin siivouspäivä, jos huomenna tulee vieraita Helsingistä.
Pari kappaletta entisiä työkavereita olis huomenna vissiin tulossa, mikäli oon oikein ymmärtäny... Että joo, kyllä mulla on muitakin kavereita sadista.Stadinarska kirjoitti:ALUKSI kysyisin sinulta arvon Mustaenkeli, milloin muka kutsuit minut? En ole tulossa sinne huomenna, herra paratkoon! Jos Savoon tulisin, pitäisi matkaa harjoitella erilaisillatoimenpiteillä ainakin puoli vuotta!
Ei kai sinulla ketään muuta kaveria Stadista oo?
Niin onki!!!!111mustaenkeli kirjoitti:Että joo, kyllä mulla on muitakin kavereita sadista.Stadinarska kirjoitti:ALUKSI kysyisin sinulta arvon Mustaenkeli, milloin muka kutsuit minut? En ole tulossa sinne huomenna, herra paratkoon! Jos Savoon tulisin, pitäisi matkaa harjoitella erilaisillatoimenpiteillä ainakin puoli vuotta!
Vois toi lumisade loppua, aurinko sulattaa ja tulla jo kesä.... nii, että pääsis pihalle grillaamaan ja katolle ottaan arskaa sidukan kera... ja vois kattoa, innostuisko sieltä stadista kukaan tuleen tänne kitisemään, juopottelemaan ja tupareita viettään...ninnithequeen kirjoitti:Niin onki!!!!mustaenkeli kirjoitti:Että joo, kyllä mulla on muitakin kavereita sadista.Stadinarska kirjoitti:ALUKSI kysyisin sinulta arvon Mustaenkeli, milloin muka kutsuit minut? En ole tulossa sinne huomenna, herra paratkoon! Jos Savoon tulisin, pitäisi matkaa harjoitella erilaisillatoimenpiteillä ainakin puoli vuotta!
Ei mulla vielä ole niitä kuvia, enkä mä oikein uskalla sittenkään kun mulla olisi ne kuvat näyttää niitä.. Jokuhan voi vielä tunnistaa "the Kakkapöksyn" jossakin ja sitten olisi vaikeaa juksata "En ole se joka kakki.. Näettehän, en ole kääpiö vaan melkein 160 cm.. joten erehdytte, harmillista, mutta kyllä.. erhe mikä erhe!"Ann kirjoitti:
No toi on ainakin hauska uni, toisin kuin mun pari yötä sitten ihmeellisesti - en juuri koskaan näe/muista unia - näkemäni painajaisuni jostain peitosta joka yritti kuristaa mut; teki sellaista boa-lenkitystä kaulain ympärille.. Tässä tämä taas kuulostaa varsin hilpeältä, mutta voin sanoa ettei se ollut sitä, tunsin ihan oikeasti kuristuvani peiton otteeseen ja heräsin kauhufiilikset pinnassa hereille.. kesti vähän aikaa ennen kuin mielsin että vieressä nukkuu rauhallisessa sykkyrässä vain hullu ulkomaalainen eikä suinkaan mikään peiton elävöitynyt Kuristajamaisuus.Ann kirjoitti:Näin viime yönä hassunhauskaa kity-unta. Oltiin miitissä jossain meksikaaniravintelissa. Paikalla olivat ainakin Keikaus, Nowa ja Candyhemuli..ja.. Katselin siinä sitten ympärilleni ja huomasin, että kukas vittu on tuonut pikkiusiskonsa tänne ravinteliin, kun siinä pöydän ääressä istuskeli semmonen about 14vee pissis. Kysyin siltä sitten, että kukas hän lienee, ja tyttö huutaa kailotti olevansa nimimerkiltään MsPillu(!!!???!!!), jolla on ainakin viisi postausta palstalla.
Että tämmöstä.. Vahvempia lääkkeitä mulle, kiitos.
Teijän pitää näyttää niille koirille mallia. Eiköhän koiralaumassakin suvunjatkaminen hoideta ihan estottomasti punastelematta.mustaenkeli kirjoitti:Pissalenkiltä kotiuduttu. Meillä poika yrittää kovasti helpottaa nartun oloa yrittämällä päälle... aluksi tosin yritti aivan väärästä suunnasta (ellei kyse ollut hakea silkkaa suuseksiä...?!) ja nyt ihan sivusuunnasta... eikä kumpikaan oikein ymmärrä, mitä tässä tilanteessa oikeasti pitäisi tehdä. Että näin meillä tänään.
On ne esimerkkiä nähny kyllä... sen takia varmaan pyrkivätkin sänkyyn paneskelemaan. Ainoo vaan, kun kumpikaan ei oo eläissään saanu, eikä ees harjotellu tommosia juttuja ja pojalta leikattiin sukukalleudetkin kuukausi sitten, ettei enää se seksuaalivietti oo hällä niin valtaisa.Clay kirjoitti:Teijän pitää näyttää niille koirille mallia. Eiköhän koiralaumassakin suvunjatkaminen hoideta ihan estottomasti punastelematta.
Ainoostaan ennakoitiin mahdollinen lisääntyminen mahdottomaksi.Clay kirjoitti:Eläinrääkkääjätmustaenkeli kirjoitti:..pojalta leikattiin sukukalleudetkin kuukausi sitten, ettei enää se seksuaalivietti oo hällä niin valtaisa.
Mitä muuta koiras-koiran elämässä sitten pitäisi olla - ellei postinkantajan jahtaamista oteta huomioon? Pallien vieminen koiralta on sama kuin lobotomia ihmiselle...mustaenkeli kirjoitti:rauhoittui uros kummasti ja energiaa menee nyt muuallekin ku jatkuvaan merkkailuun, narttujen haisteluun ja uroksille rähisemiseen