Asiaa. Isoille haaroille, kippis! (Eka olut lähtee nyt)isohaara kirjoitti:Antidemariliikkeeseen kyyl; joku verorahoilla "kuntoutettu" narkkari munkin perjantain pilasi. Ei pysy tänään pullo piilossa.
Pulloton Perjantai!
Koska tämä on paskanjauhantaa, jauhoin paskaa...
Työmaalla läksiäisissä juotu jo eka 4. metsiemme kuningas!
Pullosta, ei muka mene kaupaksi tuopit..
Stanan teekkarit tajuu oluesta mitää..
kyllä fyra on enempi olutta kuin tre koskaan..
Alkaa olla jo yksi työkaveri perheenäiti jo perseet, mitähän tästäkin seuraa..
Ja pelkällä oluella..
Okei se on mua nuorempi..
Jaahas jotain menoo lois sit ytimessä tänään, Bo diddy ja Snoopy Snoop järkää bileet luxiin ja stockholmii kuulemma today..
Onneks niitten musa ei kolahda sitten yhtään..
Työmaalla läksiäisissä juotu jo eka 4. metsiemme kuningas!
Pullosta, ei muka mene kaupaksi tuopit..
Stanan teekkarit tajuu oluesta mitää..
kyllä fyra on enempi olutta kuin tre koskaan..
Alkaa olla jo yksi työkaveri perheenäiti jo perseet, mitähän tästäkin seuraa..
Ja pelkällä oluella..

Okei se on mua nuorempi..
Jaahas jotain menoo lois sit ytimessä tänään, Bo diddy ja Snoopy Snoop järkää bileet luxiin ja stockholmii kuulemma today..
Onneks niitten musa ei kolahda sitten yhtään..
Pyyhin Netikettiin..
- irmelianneli
- Kitisijä
Kehittelet vaan sen luvun ympärille tarinan.Enttu kirjoitti:Todella fiksua unohtaa pankkikortin tunnusluvun,jotka jotenki tähän saakka pysyny päässä,mä tartten selkeesti mielialalääkkeiden lisäksi jotain keskittymistä parantavaa muistilääkettä ... E-Epa
Yksinkertaisimmillaan toimii niin, että jaat luvun kahteen osaan.
Esim. 6737
67 =syntymävuotesi
37 = kengän numerosi
Olisko sittenkin pitänyt äänestää tänään noita demareita, jos kerran olis rahaa jaossa..Tix kirjoitti: Sain taas uutta puhtia antidemariliikkeeseen kun aloin laskeskella paljonko tuosta korotuksesta menee verokiilaan ja läänintaiteilijoiden, pultsarien, narkkarien ja muiden sienivitukkeiden elatukseen. Swiddu.
VittuAnna
Sienivituke
Rotan aivot valtasivat pääni.
Aika kuvottavan olon pukkas. Otin päikkärit, poikkesin säbäpelissä ja suoraan salille. Pikku selkäreeni, mutta voi jeesus mikä horkka. Tämä menee onneksi ohi. Tää on tieto. Vitun Classic pisti ottelun jännäksi, mutta Nyhve ratkaisi lopussa. Toisaalta Ipa meni ja hävis Raumalla. On tää vakavaa touhua kun pitäis joka osa-alueella onnistua koko ajan...
Aamusta olis kauden kaksi vikaa futsalpeliä, helmee! Olen hiukkasen täpinöissä.
Huomenna on sit mun syndebileet, vain sukulaisille. Onnitella kannattaa vasta pyhänä. Vinkkinä annan, että kympit paukkuu. Kai sitä joutuu taipumaan ottaan kuppia.
Aamusta olis kauden kaksi vikaa futsalpeliä, helmee! Olen hiukkasen täpinöissä.
Huomenna on sit mun syndebileet, vain sukulaisille. Onnitella kannattaa vasta pyhänä. Vinkkinä annan, että kympit paukkuu. Kai sitä joutuu taipumaan ottaan kuppia.
Ai sullakin? Vai pitäiskö sanoo, teilläkin?Dr.Diarrhea kirjoitti:Huomenna on sit mun syndebileet, vain sukulaisille. Onnitella kannattaa vasta pyhänä. Vinkkinä annan, että kympit paukkuu. Kai sitä joutuu taipumaan ottaan kuppia.

Mulla ei huomenna pauku kympit, mutta kaverilla joo, joten kai mäkin sitten venyn ja paukun, paukuttelen tai jotain sinne päin.
Onnee ripulitohtorille sitten vain!

"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Teilläkin indeed. Äippä puristaa huomenna 60 ja juhlii kans samalla eli sai mut ja veljekkeen 30-vuotislahjaksi...tai kiroukseksi - olihan meillä pienenä valjaatVaola kirjoitti:Vai pitäiskö sanoo, teilläkin?![]()

Kannattaa muuten muistaa, että olen viisi minuuttia nuorempi eli vain halpa kopio. Veli on ekonomi, minä vain rikospetteri.
Kiitos vaan onnitteluista.