Siivous ei etene, energia missä oot. Ripuli jo huutelikin: Manninen.
Jotain hyvää siivousmusaa pitäisi ettiä. Ei mitään sanottavaa, ei mitään nähtävää.
Kid kirjoitti:Nyt on viini, kynsilakka ja ripsienkiharrin ostettu.
Tästä sain inspiraation käyttää työaikaa kynsien lakkaamiseen uudella ihanalla punaisella lakalla, mutta kauhukseni huomasin jättäneeni meikkipussini kynsilakkoineen kotiin. Nyyh. En selviä tästä.
feliformia kirjoitti:
Tästä sain inspiraation käyttää työaikaa kynsien lakkaamiseen uudella ihanalla punaisella lakalla, mutta kauhukseni huomasin jättäneeni meikkipussini kynsilakkoineen kotiin. Nyyh. En selviä tästä.
Yritä jaksaa, pian pääset kotiin kynsiä lakkaamaan. Mä tiiän et toi on tosi katastrofi, mut kyllä sä pärjäät. Pysy vahvana!!!111
ps. mulla on muuten vielä uusin V luettavana samalla ku kynsilakka kuivuu. Kamalan rankkaa välillä tää työnteko..
Viimeksi muokannut Kid, 23.02.2007 13:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vaola kirjoitti:Mä oon viimeksi ollut Ranskassa kymmenen vuotta sitten, ja en muista kielestä yhtään mitään. Mut ei se mitään!!! JIhaaa!!!!!!!
Tuollaiset ylläripyllärit ovat kyllä mainioita! Railakasta ja mukavaa reissua!
Mä olen käynyt Ranskassa kahdesti kymmenen vuoden sisällä ja kummallakaan kerralla maan asukkaiden englannin kielen osaaminen ei ollut parantunut sanaakaan, vaikka päätepysäkki oli molemmilla kerroilla Pariisi! Tai ehkä juuri siksi!
[quote="Vaola"][/quote]
Tosi ihQkivalta kuulostaa Mutta muistathan siellä meitä, joiden räkä täällä jäätyy sieraimiin ja ulokkeet muuttuvat harmaiksi jääpuikoiksi.
Isse olen kyllä ihan happy jo siitä, kun on perjantai ja vapaata Joudun kyllä pahoinpitelemään itseni siivoustöihin, joka ei ole kiva juttu olleskaan.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan
«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Uskomatonta, miten hajalla voi pieni ihminen taas olla. Ihan oikeesti, jos selviän kaikista ns.juoksevista asioista tänään hengissä, en kyllä dokaa vähään aikaan.
Tekis mieli palkata joku James kuskailemaan mua ympäri itä-Helsinkiä. (Anyone? )
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
sipsi kirjoitti:Uskomatonta, miten hajalla voi pieni ihminen taas olla. Ihan oikeesti, jos selviän kaikista ns.juoksevista asioista tänään hengissä, en kyllä dokaa vähään aikaan.
Tekis mieli palkata joku James kuskailemaan mua ympäri itä-Helsinkiä. (Anyone? )