Kuka sä oot???Ihminen kirjoitti:Vaola kirjoitti:On se kumma juttu, miten kuumeen noustua alan aina haluamaan seksiä. Ja joka kerta samalla tavalla: Makaan lämpimässä sängyssä vatsallani ja mies tulee makaamaan päälleni, ihan kiinni minuun, tunkeutuu takaapäin sisälleni ja liikkuu hitaasti.tähän voin ilmoittautua vapaaehtoiseksi.
PerjantainPölinät
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Muistakaa kumi!Vaola kirjoitti:Kuka sä oot???Ihminen kirjoitti:Vaola kirjoitti:On se kumma juttu, miten kuumeen noustua alan aina haluamaan seksiä. Ja joka kerta samalla tavalla: Makaan lämpimässä sängyssä vatsallani ja mies tulee makaamaan päälleni, ihan kiinni minuun, tunkeutuu takaapäin sisälleni ja liikkuu hitaasti.tähän voin ilmoittautua vapaaehtoiseksi.
Nyt penikseni on fantastinen!
Ilmeisesti ei riitä että on ihminen. Nirso...Vaola kirjoitti:Kuka sä oot???Ihminen kirjoitti:Vaola kirjoitti:On se kumma juttu, miten kuumeen noustua alan aina haluamaan seksiä. Ja joka kerta samalla tavalla: Makaan lämpimässä sängyssä vatsallani ja mies tulee makaamaan päälleni, ihan kiinni minuun, tunkeutuu takaapäin sisälleni ja liikkuu hitaasti.tähän voin ilmoittautua vapaaehtoiseksi.

Ovela kuin orgasmi
Ajattelin muuten mennä katsomaan ehkä seuraavan dokkarin Docpointiin sunnuntaina: The Cemetery Club. Jos siis saan lastenhoitajan. Muita kiinnostuneita?
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Mutta mä olen tosi nirso! Viimeaikoina tosin seulasta on jostain syystä päässyt läpi vain kusipäitä, mitä ihmettelen kovasti, sillä itse olen skorpioni, eikä ne sovi kusipäiden kanssa yhteen ollenkaan!Think kirjoitti:Ilmeisesti ei riitä että on ihminen. Nirso...
Tähänkö nyt on tultu? Että pitäis olla joku vai? Niinku Matti Vanhanen tai Kimi Räikkönen tai Johan af Grann, että kelpais.. Just joo. Piä lettus.Vaola kirjoitti:Kuka sä oot???Ihminen kirjoitti:Vaola kirjoitti:On se kumma juttu, miten kuumeen noustua alan aina haluamaan seksiä. Ja joka kerta samalla tavalla: Makaan lämpimässä sängyssä vatsallani ja mies tulee makaamaan päälleni, ihan kiinni minuun, tunkeutuu takaapäin sisälleni ja liikkuu hitaasti.tähän voin ilmoittautua vapaaehtoiseksi.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan
«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Ronald Reagan
Sloganizer.net
Skorpionin ja kusipään seksi voi kyllä olla aikas laadukasta! Siinä katoaa se skorpparin vähäinenkin miellyttämishalu, saattaa nousta ihan uudet kyykytys-fiiwikset. Mikään ei voita håråjuttuja perjantain piristeinä, jes.Vaola kirjoitti:Mutta mä olen tosi nirso! Viimeaikoina tosin seulasta on jostain syystä päässyt läpi vain kusipäitä, mitä ihmettelen kovasti, sillä itse olen skorpioni, eikä ne sovi kusipäiden kanssa yhteen ollenkaan!Think kirjoitti:Ilmeisesti ei riitä että on ihminen. Nirso...
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Joo, etenki Johan af Grann kannattaa olla, niin "saanti" on tajuuvarma juttu. Ainakin ufoilta.Ihminen kirjoitti:Tähänkö nyt on tultu? Että pitäis olla joku vai? Niinku Matti Vanhanen tai Kimi Räikkönen tai Johan af Grann, että kelpais.. Just joo. Piä lettus.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
[/quote]Vaola kirjoitti: Mutta mä olen tosi nirso! Viimeaikoina tosin seulasta on jostain syystä päässyt läpi vain kusipäitä, mitä ihmettelen kovasti, sillä itse olen skorpioni, eikä ne sovi kusipäiden kanssa yhteen ollenkaan!
Niin mutta mitä väliä sillä on kun sä olet kuitenkin vain pannut niitä (halvalla). Sellaiseen vakijuttuun kannattaa ottaa joku nörtti. Ne on kuitenkin aika harmittomia

Ovela kuin orgasmi
Tais tuo tanssia kovaa vauhtia kun sait aivotärähdyksen.. vai?Vaola kirjoitti:Kuka sä oot???Ihminen kirjoitti:Vaola kirjoitti:On se kumma juttu, miten kuumeen noustua alan aina haluamaan seksiä. Ja joka kerta samalla tavalla: Makaan lämpimässä sängyssä vatsallani ja mies tulee makaamaan päälleni, ihan kiinni minuun, tunkeutuu takaapäin sisälleni ja liikkuu hitaasti.tähän voin ilmoittautua vapaaehtoiseksi.
The great club outshines the individual, always and forever.
Mun puolesta on moni joutunut uhrautumaan. Dumiskin joutui juottaan mut selväks, ruokkimaan ja peitellä nukkumaan sohvallensa. Kotiinkin mut heitti.Bluntly kirjoitti:Hitto kun olen helppo. Kaksi katraamme jäsentä houkutteli baariin ja suostuin kun Hevimesta oli vielä näkemättä. Olivat jättäneet vain kertomatta euron illasta.
Keikka oli siis halpa kun joutui uhrautumaan ihmisten puolesta, jotka eivät jaksaneet käyttää häppärin viimeminuutteina ostamiaan satseja.
Hevimesta oli kyllä mesta paikka, varsin tunnelmallinen ja musiikkikin oli kuunneltavaa. Eurohäppärillä on tosiaan hyvä aloittaa baari-ilta, niin saa illan loppumaankin ihmisten aikoihin. Toki niitten salmareiden kanssa karkaa aina mopo käsistä, mut ei kaisse ny niin vakavaa ole.
Okei, nyt mä olen vielä enemmän sekaisin..Elppis kirjoitti:Tais tuo tanssia kovaa vauhtia kun sait aivotärähdyksen.. vai?Vaola kirjoitti:Kuka sä oot???Ihminen kirjoitti:tähän voin ilmoittautua vapaaehtoiseksi.

Niin minäkin.Vaola kirjoitti:Okei, nyt mä olen vielä enemmän sekaisin..Elppis kirjoitti:Tais tuo tanssia kovaa vauhtia kun sait aivotärähdyksen.. vai?Vaola kirjoitti: Kuka sä oot???
Toistetaan nyt vielä toisen kerran, jotta voitte unohtaa uudestaan, että suolsin typeryyksiä aiemmin nimellä Tiikeriankka. Cityssä pätee edelleen.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan
Sloganizer.net
Ronald Reagan
Sloganizer.net
Naisen mieli on ailahteleva. Tunnissa halut muuttuvat aistillisesta rakastelemisesta riettaaseen kimppakivaan. Ei siinä mitään, mutta turha syyttää miehiä jos ei aina ole ajan tasalla siitä missä mennään.

Vaola kirjoitti:Makaan lämpimässä sängyssä vatsallani ja mies tulee makaamaan päälleni, ihan kiinni minuun, tunkeutuu takaapäin sisälleni ja liikkuu hitaasti.
...unelmoin kiihkeän rytmikkäästä yhdynnästä
Haluatko liittyä seuraan?![]()
Älä löi! En ole hurrit!