Idols 2007

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Uih, ihana tuo Kristiina. Jatkoon!
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

1) kiva ässä 2) sai ajattelemaan tuhmia, joten jatkoon 3) kaikin puolin yyyyber ärsyttävä 4) ei herätä tunteita suuntaan taikka toiseen.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:Uih, ihana tuo Kristiina. Jatkoon!
Oliks tää se "One of us"?

Jatkoon, ehottomasti!
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Aika keskinkertasia oli taas. Kolmonenhan näistä kai paras oli, äänestän sitä. Oulun tytöltä odottelin enemmän, mutta pahasti meni nuotin vierestä. Kristiinalla on nätti ääni, mutta lausuminen yökötti ja se näyttääkin jotenkin älyttömän ärsyttävälle. Ja tää viimenen vaikutti hyvälle tyypille, mutta nuo kiekumiset meni päin helvettiä.
Viimeksi muokannut bedlam, 04.02.2007 22:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mia eli kolmonen on suosikkini. Muutkin olivat kyllä hyviä.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

bedlam kirjoitti:On ne nuo amerkikan idolsit vaan jotenkin viihdyttävämpiä.
Eikä!? Just mietin ihan päinvastaista, kun vahingossa niitä töllötin tos hetkisen. Tuntui että pelkkää silkkaa näyttelemistä ja draamaa koko ohjelma. Ei mitään uskottavaa tai luonnollista kyllä ollu. Ajattelin eka ett oliko ne oikeesti näyttelijöitä ne jotkut siinä. Ja sit vielä kaikki laulaa samalla lailla nykyään ja niillä nykyajan ällömaneereilla ja kikkailuilla.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Viesti Kirjoittaja Ann »

Kristiina-mun-iskä-plää-plää-gaad-was-one-of-us on aivan uskomattoman ärsyttävä pelle. Mut nyt kaikki uskikset äänestä sen jatkoon, kun se pelaa lätkää.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Voi pymppy, Mia ei päässyt jatkoon.
Kikkelis kokkelis.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti:
bedlam kirjoitti:On ne nuo amerkikan idolsit vaan jotenkin viihdyttävämpiä.
Eikä!? Just mietin ihan päinvastaista, kun vahingossa niitä töllötin tos hetkisen. Tuntui että pelkkää silkkaa näyttelemistä ja draamaa koko ohjelma. Ei mitään uskottavaa tai luonnollista kyllä ollu. Ajattelin eka ett oliko ne oikeesti näyttelijöitä ne jotkut siinä. Ja sit vielä kaikki laulaa samalla lailla nykyään ja niillä nykyajan ällömaneereilla ja kikkailuilla.
Kyllä mä nyt Amerikan alkukarsintoja seuraan miljoona kertaa mielummin kuin näitä Suomen semifinaaleja. Amerikan kisassa on paljon tosi paskoja ja paljon tosi hyviä, kun tääs Suomen idolit edustavat aina lähinnä keskinkertaisuutta.

Kristiina meni sit jatkoon. Mua ärsytti tämän illan jaksosta kaikista eniten, mutta näinhän tää menee kuten oletettua.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kristiina pääsi jatkoon.
Stadinarskankin suosikki!
Mutta ah käyttää ihanaa psykologiaa: Kotityttöä ja neitseellistä lolitaseksiä. Mutta laululahjat hän on saanut ja saattaapi olla ihan oikeasti kiva plikka. Onhan se ilmestys. En mä voi olla pitämättä. Mutta se on tarkoooootuskin.
Voi elämätä!
No hyvä.
toivoo Arska
Viimeksi muokannut Stadinarska, 05.02.2007 8:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Suvinen kirjoitti:Eiköhän ne laita ton Mian vielä keräilyeriin.
Mietin juuri, oliko ohjelmassa sellaiset. Hyvä, jos on.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Eiköhän ne laita ton Mian vielä keräilyeriin.
Mietin juuri, oliko ohjelmassa sellaiset. Hyvä, jos on.
Eivät ole vielä paljastaneet, onko tänä vuonna, mutta uskoisin että on.
Ensi viikon karsinnassa taas draamaa luvassa: kaksi suosikkia samassa ryhmässä, Helluntalais-Pätsi ja Hevari-Ari. Huh.
Hei Likat. Halki poikki ja pinoon.
Kun häviää niin häviää. Isi lohduttaa, se riittäköön!

No nuo jätkät on ihan seja sama kuka niistä jatkoon. Kaik sammaa tassooooo. HevARI ARI. Heaven knows!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Suvinen kirjoitti: Eivät ole vielä paljastaneet, onko tänä vuonna, mutta uskoisin että on.
Ensi viikon karsinnassa taas draamaa luvassa: kaksi suosikkia samassa ryhmässä, Helluntalais-Pätsi ja Hevari-Ari. Huh.
Hevari-Ari on ihana. Repesin, kun se mallaili valkoista pikkumekkoa esiintymisasukseen. Siinä mies minun makuuni. :wink:
Kikkelis kokkelis.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hyvä että Permanto ei menny jatkoon, hyi hitto miten ärsyttävä lehmä. Tulee jotenkin se Kana siitä mieleen. Hyih.

Millonkohan meijän Kristianin ryhmä on ja keitähän muita siinä on :shock:
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Suvinen kirjoitti:Näyttäs olevan viimesessä karsintaryhmässä eli parin viikon päästä sunnuntaina, Ruslanas on samassa ryhmässä, samaten se Mikko Huoponen joka oli vähän vanhempi. Nuo ryhmäkokoonpanot ei siis ole julkisia, mutta joku niitä levittelee eniveis.
No voi vittu. Pahimpaan mahdolliseen ryhmään joutu :doh:
PerttiMakimaa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

bedlam kirjoitti:Kristiina meni sit jatkoon. Mua ärsytti tämän illan jaksosta kaikista eniten, mutta näinhän tää menee kuten oletettua.
Mikä siinä tytössä sitten ärsyttää? Hieman liian ohut ääni tuohon eiliseen biisiin (vai olisiko vaan erilainen kuin alkuperäisen esittäjällä). Oikea stereotypiä savolaisesta nuoresta naisesta. Ujo paikallisten jurottajien kiertämä nainen, joka ei tajua omaa arvoaan. Toivottavasti pikkuhiljaa tajuaa missä mennään eikä hurahda kun kerrankin jollekin (kansalle) kelpaa.

Pertti diggailee kybällä.
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

PerttiMakimaa kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Kristiina meni sit jatkoon. Mua ärsytti tämän illan jaksosta kaikista eniten, mutta näinhän tää menee kuten oletettua.
Mikä siinä tytössä sitten ärsyttää? Hieman liian ohut ääni tuohon eiliseen biisiin (vai olisiko vaan erilainen kuin alkuperäisen esittäjällä). Oikea stereotypiä savolaisesta nuoresta naisesta. Ujo paikallisten jurottajien kiertämä nainen, joka ei tajua omaa arvoaan. Toivottavasti pikkuhiljaa tajuaa missä mennään eikä hurahda kun kerrankin jollekin (kansalle) kelpaa.

Pertti diggailee kybällä.
Pelkäänpä, että tyttö on pulassa kun yht'äkkiä showmaailman tempaistaan. Ei ole koskaan käynyt kampaajalla aiemmin! Iskä on leikannut hiukset.

Mitenköhän on kun pahat sedät alkavat korvaan kuiskutella. :paavi:

Mia Permanto oli hyvä myös. Olisiko lepakko?
PerttiMakimaa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

NuoriDaavid kirjoitti:Mia Permanto oli hyvä myös. Olisiko lepakko?
Kas kas, kerrankin me WanhatPervot (tm) olemme samaa mieltä. :)
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

PerttiMakimaa kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Kristiina meni sit jatkoon. Mua ärsytti tämän illan jaksosta kaikista eniten, mutta näinhän tää menee kuten oletettua.
Mikä siinä tytössä sitten ärsyttää?
Ärsyttävä helium-ääni, huono ääntäminen ja jotenkin tytön olemus ja ulkonäkökin hieman ärsyttää. Eniten mua just tämän tytön jatkoonpääsy ihmetytti edellisellä kierroksella, äänensä kun oli vähän vauhdikkaammasssa vedossa aivan kuin Aquan Barbie Girl -viisusta.

Nää kaksi ekaa jatkoonmenijää on just taas sellasia tylsimpiä mahdollisia vaihtoehtoja mitä kuvitella saattaa. Eipähän tartte kai finaaleja taas kattellakkaan.
PerttiMakimaa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

bedlam kirjoitti:Ärsyttävä helium-ääni, huono ääntäminen ja jotenkin tytön olemus ja ulkonäkökin hieman ärsyttää. Eniten mua just tämän tytön jatkoonpääsy ihmetytti edellisellä kierroksella, äänensä kun oli vähän vauhdikkaammasssa vedossa aivan kuin Aquan Barbie Girl -viisusta.

Nää kaksi ekaa jatkoonmenijää on just taas sellasia tylsimpiä mahdollisia vaihtoehtoja mitä kuvitella saattaa. Eipähän tartte kai finaaleja taas kattellakkaan.
You are a hard man to please. :)

Ihan mielenkiinnosta, kenet itse olisit noista laittanut jatkoon? Se kakkoseksi jäänythän pääsee takuulla keräilyeristä.
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

PerttiMakimaa kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Ärsyttävä helium-ääni, huono ääntäminen ja jotenkin tytön olemus ja ulkonäkökin hieman ärsyttää. Eniten mua just tämän tytön jatkoonpääsy ihmetytti edellisellä kierroksella, äänensä kun oli vähän vauhdikkaammasssa vedossa aivan kuin Aquan Barbie Girl -viisusta.

Nää kaksi ekaa jatkoonmenijää on just taas sellasia tylsimpiä mahdollisia vaihtoehtoja mitä kuvitella saattaa. Eipähän tartte kai finaaleja taas kattellakkaan.
You are a hard man to please. :)

Ihan mielenkiinnosta, kenet itse olisit noista laittanut jatkoon? Se kakkoseksi jäänythän pääsee takuulla keräilyeristä.
Eli kuka tuli kakkoseksi? Lepakkonainen?
PerttiMakimaa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

NuoriDaavid kirjoitti:Eli kuka tuli kakkoseksi? Lepakkonainen?
Sepä se.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

PerttiMakimaa kirjoitti:Ihan mielenkiinnosta, kenet itse olisit noista laittanut jatkoon? Se kakkoseksi jäänythän pääsee takuulla keräilyeristä.
Sen kakkoseksi jääneen olisin laittanut, vaikkei sekään nyt mitään huippuesitystä tarjonnut. En oikein usko, että pääsee keräilyeristä jatkoon, jatkossa noista kovemmista eristä varmasti tipahtaa selkeämpiäkin suosikkeja pois. Jatkoon kai pääsee vain yksi kaikista tippuneista?
PerttiMakimaa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

bedlam kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:Ihan mielenkiinnosta, kenet itse olisit noista laittanut jatkoon? Se kakkoseksi jäänythän pääsee takuulla keräilyeristä.
Sen kakkoseksi jääneen olisin laittanut, vaikkei sekään nyt mitään huippuesitystä tarjonnut. En oikein usko, että pääsee keräilyeristä jatkoon, jatkossa noista kovemmista eristä varmasti tipahtaa selkeämpiäkin suosikkeja pois. Jatkoon kai pääsee vain yksi kaikista tippuneista?
En tiedä sääntöjä. Ensimmäistä kertaa katson yhtäkään jaksoa koko leikistä.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Suvinen kirjoitti:Alanis- vedostako moista päättelitte kenties?
Mitens Alanis liittyy geihommeloihin? Ei munkaan homomittari kyllä Mian kohdalla piipannut.
Vastaa Viestiin