Mahoton Muanantai
Miksi ärsyttäisi? Kävitte vaan jouskan kanssa niin hyvinä esimerkkeinä aiheeseen, etten voinut vastustaa kiusausta ja tottakai mä silsikselle lirkuttelen. Onhan mulla aina ollut silmää hyvä kroppaisille miekkosille..mustakikkeli kirjoitti: Toivottavasti hehkutukseni ei ärsyttänyt? Sullahan näyttäisi nyt olevan tuon silsiksen kanssa jotain julkista palstaheruttelua, hmm?
Aika poikkeuksellinen maanantaituska, sellainen eksistentiaalinen. Liikaa ajatuksia, liikaa mahdollisuuksia, eikä kunnollista käsitystä siitä mihin kannattaisi pyrkiä jotta olisi hyvä olla(tm) - enkä osaa oikein vallitsevaan olotilaankaan tyytyä. Tällaisina hetkinä toivoisi olevansa ihan tavis ja tahtoa vain sitä tosi-tv:tä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Tää on vähän tämmönen "nyt ei hommat oikeen suju" -maanantai. Langat karkaa käsistä, koko ajan myöhässä kaikesta, kaiken joutuu keskeyttämään jonkun toisen jutun takia... gah en kestä tätä sekohärdelliä. 

Noita vois painaa toisen OperaDuudsonille.Angita kirjoitti:Huomenta! Se paita edelleen painatuksella "Mulle ei saa tarjota ilmasta viinaa!" olis hakusessa.

Ihan kiva kun on joskus hellettä, mutta että näin kauan putkeen, eih. Mun piha on ihan surkeena, kukat ei yhtään tykkää paahteesta ja koivut on jo keltasina siellä täälläKid kirjoitti:Komppia!!!syttiK kirjoitti: Lisää hellettä!
Ja vitusketjuun kuuluuvaa: Vituttaa ihmiset, jotka ensteks valittaa kylmästä keväästä ja vieläkin kylmemmästä talvesta. Sitten kun saadaan lämpöä niin valitetaan kun on liian kuuma. Vittu!

Semmonen 20 ois just sopiva ja sais sitä vettäkin tosiaan sataa välillä.
Huomasin juuri, että noita asumisoikeusasuntojahan löytyy muutamat kohteet ihan nurkan takaa. Nyt vaan mahdollisimman nopeasti hakemaan se vuoronumero!!!
(Tosin uskoisin että vaihtuvuus on noissakin sitä luokkaa, että mä odottelen täällä vielä mummelinakin...)
(Tosin uskoisin että vaihtuvuus on noissakin sitä luokkaa, että mä odottelen täällä vielä mummelinakin...)
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Kai niitä kotipihan puskia voi kotikonsteinkin kastella ja siirtää vaikka sisälle varjoon, jotta elpyvät tai jotain.ninnithequeen kirjoitti: Ihan kiva kun on joskus hellettä, mutta että näin kauan putkeen, eih. Mun piha on ihan surkeena, kukat ei yhtään tykkää paahteesta ja koivut on jo keltasina siellä täällä
No joo, en mä lähe tota määrää ruukkuja hilaamaan sisälle. Ja luonto noin niinkuin yleisesti on kärsinyt tästä helteestä valtavasti. Ja marjasadot ja muut sadot kärsii kans.Kid kirjoitti:Kai niitä kotipihan puskia voi kotikonsteinkin kastella ja siirtää vaikka sisälle varjoon, jotta elpyvät tai jotain.ninnithequeen kirjoitti: Ihan kiva kun on joskus hellettä, mutta että näin kauan putkeen, eih. Mun piha on ihan surkeena, kukat ei yhtään tykkää paahteesta ja koivut on jo keltasina siellä täällä
- irmelianneli
- Kitisijä
Ai mä en kirjoittanutkaan tänne mitään.
Näin siis unta kitinästä?
Ei, itseasiassa näin paljon parempaa unta. Olin unessa jonkinlainen junan vartija (mies) ja löysin jäniksenä matkustavan upean pitkätukkaisen naisen, joka tarjosi palveluksiaan sitä vastaan etten paljastaisi häntä...
Vähän häkeltynyt olo oli aamulla.
Näin siis unta kitinästä?

Ei, itseasiassa näin paljon parempaa unta. Olin unessa jonkinlainen junan vartija (mies) ja löysin jäniksenä matkustavan upean pitkätukkaisen naisen, joka tarjosi palveluksiaan sitä vastaan etten paljastaisi häntä...
Vähän häkeltynyt olo oli aamulla.
Jeesus, mikä työpäivä! Mutta henki tuntuisi kulkevan edelleen, joten eipä kai se niin paha sitten loppujen lopuksi ollut. Vitutus oli kyllä aamusta saakka sellainen, että ihmiset saivat välillä tosissaan varoa sanomisiaan... Se on jo aika harvinaista, että minua saa varoa! Tämä oli onneksi viikon pahin päivä, joten tästä ei pääse kuin ylöspäin :P