Perrrjantai.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
saika

Viesti Kirjoittaja saika »

Tänään on firman bileet. Drinkkejä, stand up -komediaa, hyvää ruokaa uusien työkavereitten ja to-be-ex-pomon kanssa. Ehtiipähän siihenkin vähän tutustua.

Mistähän löytäisin kampaamoajan neljäksi... Taitaa olla hieman hankala tilanne. Pitikin saada tollanen päähänpisto...
tonttu

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huomenta.
Ei tunnu yhtään perjantaille, varmaan siksi kun töissä menee lähes koko vloppu.
Ensi viikonloppu on onneksi vapaa.
Syön ja lähden töihin.
killkill

Viesti Kirjoittaja killkill »

Zeik: oli sitten oikea tai väärä, kannustan sinua sillä postmodernilla tsemppislouganilla, jonka isäsemme Mel I Gib-Sonni on meille opettanut:

"You go, girl!" :D
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Onnittelut Runkkikselle! Muutaman viikon kokemuksella voin sanoa, ettei se nyt niin kamalaa ole.

Tänään olisi Egotrippi tuossa lähiöyökerhossani. Kyllä se melkein olisi mentävä, kun lyhyellä kävelymatkalla selviää ja ravinteli on vasta remontoitukin. 10 euroa on vaan aika suolainen hinta kun ollaan näin kaukana sivistyksestä. Toisaalta voisi nukkua varastoon huomista ajatellen.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
RuNkkuTonttu

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

mustakikkeli kirjoitti:?

Onnea Runkulle; sinäkin olet nyt ihan oikeasti keski-ikäinen, Gattacan ja meidän muiden kanssa samaa poppoota.

Kiitos!!!

Tuo piristi. Taidankin korvata aamiaiseni lasillisella geneveriä...
Lolita
Kitisijä

Millaistakohan seksi on kolmikymppisenä? Pitäisköhän kokeilla? Vähän pelottavaa alkaa näin vanhalla iällä urheilemaan, sitä voi saada vaikka sydänkohtauksen.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
AarneAnkka

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Ai runkkiksesta on tullut wanha? Onneksi olkoon, tervetuloa käppänöiden kerhoon! :D
RuNkkuTonttu

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Lolita kirjoitti:Millaistakohan seksi on kolmikymppisenä? Pitäisköhän kokeilla? Vähän pelottavaa alkaa näin vanhalla iällä urheilemaan, sitä voi saada vaikka sydänkohtauksen.
Hmmm.... Pitäisikö kokeilla vai onko minusta tullut niin vanha ja ruma, etten saa kuin rahalla?
aasi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja aasi »

Rokulipäivä, kesäköhä onkin aika sitkeä vaikka jo näyttikin että olisin ollut toipumaan päin. Saattaapi olla että tulee vielä kitistyä lisää tänään.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

aasi kirjoitti:Rokulipäivä, kesäköhä onkin aika sitkeä vaikka jo näyttikin että olisin ollut toipumaan päin. Saattaapi olla että tulee vielä kitistyä lisää tänään.
Mulla kans järkyttävä yskä ja ääni lähteny melkein kokonaan.
Tosi seksikäs ääni :roll:
AarneAnkka

Panettanut ankarasti koko päivän. Tänä iltana runkitaan ruhtinaallisesti.

(paljon vaivattomampaa kuin elätellä turhaa toivoa irtopanosta)
saika

ninnithequeen kirjoitti:
:axe: <3 Mites teijän isolla pikkutyttösellä meni eka yö "ihan yksin"?
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

saika kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
:axe: <3 Mites teijän isolla pikkutyttösellä meni eka yö "ihan yksin"?
ARGH! Enhä mä tajunnu! <3 :axe:

Hjyvin meni, vasta neljältä kömpi mein viereen :D
saika

ninnithequeen kirjoitti:
saika kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
:axe: <3
<3 :axe:
Olis olluki aika :oops: jos sinä tai joku muu olis jo ehtiny tunnistaa tällä viestimäärällä :roll:
swirl

Viesti Kirjoittaja swirl »

Onnea Runkkikselle!

Uni maistui paremmin kuin hyvin ja tuntui, että olisin voinut jatkaa nukkumista vaikka yli koko viikonlopun. Pakko oli kuitenkin herätä, koska treffaan tulevan vuokraemäntämme ja saan häneltä avaimet uuteen kotiimme.
Lolita
Kitisijä

saika kirjoitti:Olis olluki aika :oops: jos sinä tai joku muu olis jo ehtiny tunnistaa tällä viestimäärällä :roll:
Mä tunnistin siitä viestistä, jossa mainittiin Celica ja se oli sun neljäs viesti :oops:
(Kävin tarkastamassa)
nexie
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nexie »

Ja lomaharrasteiksi ovat tarkentuneet lukemisen ja jalkapalloseurannan lisäksi asuntokaupan hieronta ja toimitusajastaan myöhästyneiden huonekalujen odotus kaupunkiresidenssissä. Möggeilyä ainoastaan, jos näiltä puuhilta joutaa...
Don't Panic!
LillyMunster
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

ONNEA RUNKKIKSELLE!!!!

Ei muuta.
Yrittäisin muka siivota tai tehdä jotain ennen töitä, sillä huomenna ajattelin vain herätä, mennä töihin ja sen jälkeen lähteä reissuun, mutta en saa mitään aikaiseksi, piru.

Voisiko joku siivota ja pakata puolestani? Kastella kukat? Nyt on virta niin vähissä ja väsyttää niin hemmetisti, että sekin tuntuu ylivoimaiselta urakalta.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Lolita
Kitisijä

Kylläpäs nyt on hiljaista, kun minä olen varannut koko viimeisen työpäiväni kitisemiselle. Uupumus maximus, mä haluan kotiin nukkumaan.
Kid

Viesti Kirjoittaja Kid »

Hiljasta sekä töissä että Kityssä. Mun menojalkaa vipattaa jo tulevat tuparit mielessä. Tosin tätä plikkaa ei tänään baariin saa vaikka muut menisikin. Mun dietti ei nyt salli älytöntä viunan juontia eikä herkkuja. Ens viikonloppu on sitten asia erikseen.
Mä en millään jaksais odotta...Hyvää seuraa, sauna, järvi ja makkaraa. Uuh!
AarneAnkka

No ylläri. Tässä ollaan pyöritelty peukaloita pari päivää, ja nyt kun viikonloppu lähestyy, niin nyt on sitten kuulemma joku bonusylläritehtävä tulossa. Vittu joo. :x
killkill

Viesti Kirjoittaja killkill »

Hiljaista o. Projekti seisoo, minä istun.
Patz

Viesti Kirjoittaja Patz »

Onnea Runkkis! Tonttujen iässähän kolmekymmentä ei ole vielä mitään!

Mulla on ongelma. Systeri nakitti mut väsäämään kutsun sen miehen ja tyttären yhteisille 50-vuotis synttäreille (ukko 40, tytär 10), ja kutsun pitäisi olla hauska, tyylikäs, persoonallinen ja sisältää ainakin seuraavat faktat kuten pvm, aika, paikka, yöpymismahdollisuus ja kauniisti muotoiltuna se, että päivällä voi tulla lasten kanssa, illalla ryypätään ja sikaillaan --> ei lapsiystävällistä. Voiskos joku täällä aikaansa kuluttava alan ihminen tehdä tän mun puolesta? Mun luovuus on tänään miinuksella enkä millään viitsis alkaa dokaamaan... Ainakaan vielä.

Ärrrrh...

Tänään olis vielä suunniteltava koko kesän koulutusohjelma ja olin ajatellut lähteväni viimeistään klo. 15 töistä jotta ehdin pariin sisustusliikkeeseen ja Pentikille hakemaan lahjoja ja spinnaamaan 16:45. Pääsenköhän mä täältä ikinä kotiin....
Patz

Viesti Kirjoittaja Patz »

killkill kirjoitti:Hiljaista o. Projekti seisoo, minä istun.
Ai "projektiksiko" sä sitä nykyään kutsut...
aasi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja aasi »

Hiljaista on. Aasi makaa, kaikki seisoo!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Vastaa Viestiin