Tuursdaageni.
- NomenNescio
- Elämätön Kitisijä
36 tuntia lennonlähtöön, 4 viikkoa poissa.. enkä ole edes vielä aloittanut pakkaamista kuin mielessäni. Mitäköhän tuonne vielä tarvitsisi?
http://images.google.fi/images?q=zanzib ... rch+Images
Muuta kuin uikkarit ja märkäpuvun snorkkeleineen? =D
Nooh, en ole tuolla kuin loput 10 päivää, muuten aika meneekin ympäri Tansaniaa erilaisissa kohteissa ja hyppivissä autoissa. Yksi päivä jopa Mikumin luonnonpuistossa katsomassa karkuunmeneviä elikoiden ahtereita =D.
Muuten en Serengetin safarille aio, vaikka se pitäisi olla niin must kyseisessä paikassa. En vaikka muut ovatkin menossa, niin itse suuntaan ennemmin Stone Towniin, ja tekemään sitä sukelluskorttia.. Tai katsotaan nyt, yösijan varaus on kyllä jo sen verran pulkassa että taitaa se safari jäädä toiseksi.
Vihdoinkin riittävän lämpimät vedet 25+ että saan sen tehtyä =), vaikka nyt on sadekauden lopun takia vielä vesi sameaa, niin ehkä se on jotain muuta kuin täällä. Opaskirjojen mukaan nettikahviloita on ja adduna kuten kyllä sortumaan.. ainakin blogi päivittyy, ehkä kitykin? =)
http://images.google.fi/images?q=zanzib ... rch+Images
Muuta kuin uikkarit ja märkäpuvun snorkkeleineen? =D
Nooh, en ole tuolla kuin loput 10 päivää, muuten aika meneekin ympäri Tansaniaa erilaisissa kohteissa ja hyppivissä autoissa. Yksi päivä jopa Mikumin luonnonpuistossa katsomassa karkuunmeneviä elikoiden ahtereita =D.
Muuten en Serengetin safarille aio, vaikka se pitäisi olla niin must kyseisessä paikassa. En vaikka muut ovatkin menossa, niin itse suuntaan ennemmin Stone Towniin, ja tekemään sitä sukelluskorttia.. Tai katsotaan nyt, yösijan varaus on kyllä jo sen verran pulkassa että taitaa se safari jäädä toiseksi.
Vihdoinkin riittävän lämpimät vedet 25+ että saan sen tehtyä =), vaikka nyt on sadekauden lopun takia vielä vesi sameaa, niin ehkä se on jotain muuta kuin täällä. Opaskirjojen mukaan nettikahviloita on ja adduna kuten kyllä sortumaan.. ainakin blogi päivittyy, ehkä kitykin? =)
Päivän työt hoidettu, kohta salille ja sitten laiskottelemaan. Oli asiakkaan aulassa söpö naisihminen, jumituin siihen turhankin pitkäksi aikaa. Mutta miksi nuo on kaikki niin saakutin nuoria? Taidan vain olla vanha, prkl.
Pohkeet ei toimi, sattuu jokainen askel aivan turkasesti. Sen siitä saa kun aloittaa tauon jälkeen liian kovaa.
Pohkeet ei toimi, sattuu jokainen askel aivan turkasesti. Sen siitä saa kun aloittaa tauon jälkeen liian kovaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kyllä ne siitä venyy kun lastaa tankoon tarpeeksi painoa.swirl kirjoitti:Ehkä kannattaisi kokeilla sitä venyttelyä, vaikka onkin vähän tyttöjen hommaaBluntly kirjoitti: Pohkeet ei toimi, sattuu jokainen askel aivan turkasesti. Sen siitä saa kun aloittaa tauon jälkeen liian kovaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kämpässä kittailemani kulma ja seinämä näyttivät edelleen hyviltä, eivät olleet painuneet yhtään sisään kuivuessaan. Valkoista maalia vaan päälle ja listat takaisin, eiköhän se ole siinä. Sohvia yms. tilailemaan että tulee olo kotoisaksi.
Työkaveri teki sen mistä niin monet vain puhuvat ja haaveilevat, otti lopputilin ja menee johonkin pikkufirmaan töihin.
Mulla ei vielä ihan samanlaisia intohimoja, mutta voisihan vaihtelu tehdä terää. Paitsi jos niissä muissa työpaikoissa on sitten niin tosi ikävää ja ikäviä pomoja kuin täältä lukemalla voisi luulla... Ei sittenkään taida kannattaa.
Työkaveri teki sen mistä niin monet vain puhuvat ja haaveilevat, otti lopputilin ja menee johonkin pikkufirmaan töihin.

Viimeksi muokannut mustakikkeli, 01.06.2006 12:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Juueikai, toisin kuin venyttely, on valittaminen raavaiden miesten hommaa?Bluntly kirjoitti:Kyllä ne siitä venyy kun lastaa tankoon tarpeeksi painoa.swirl kirjoitti:Ehkä kannattaisi kokeilla sitä venyttelyä, vaikka onkin vähän tyttöjen hommaaBluntly kirjoitti: Pohkeet ei toimi, sattuu jokainen askel aivan turkasesti. Sen siitä saa kun aloittaa tauon jälkeen liian kovaa.
Mua vituttaa, kun näytän olevan niin laiska paska, etten millään kerkiä salille ennen kello 15 alkavaa iltavuoroa. Mulla on ihan taikinainen fiilis keskivartalolihaksissa (kyllä, jopa minullakin on sellaisia!) mutta kun ei ehdi, niin ei ehdi.
Viimeksi muokannut Edith, 01.06.2006 12:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Veikkaus: luolan auettua uudet löydetyt lajit kuolevat samantien ulkomaailmasta saapuneisiin vieraisiin pöpöihin?Sinkkumatti kirjoitti:Cooooooooool!
Ratkaisuksi ehdotan vastaisen varalle, että kiristät housunlahkeesi pyykkipojilla ulkosivuista tiukalle. Niin tehtiin jo muinaisina aikoina.bedlam kirjoitti:Kaikkihan tietävät miltä tuntuu kun kengännauha jää polkupyörän ketjujen väliin. No entäs sen kun housunLAHJE jumittaa ketjujen väliin täydessä vauhdissa?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
isohaara kirjoitti:Tänään synttärit jee. Kaapit täynnä alkomahoolia ja illalla riittää ikä Hämeensiltaan.

Joo, onnee vaan. Mä olin sun ikäisenä ollut jo vuoden naimisissa ja ollut jo puoli vuotta nykyisessä työssäni.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Niin mutta katsos, kun sehän pilaisi mun imagon ja tyylin.Lolita kirjoitti:Ratkaisuksi ehdotan vastaisen varalle, että kiristät housunlahkeesi pyykkipojilla ulkosivuista tiukalle. Niin tehtiin jo muinaisina aikoina.bedlam kirjoitti:Kaikkihan tietävät miltä tuntuu kun kengännauha jää polkupyörän ketjujen väliin. No entäs sen kun housunLAHJE jumittaa ketjujen väliin täydessä vauhdissa?
Ei kun hetkinen, eipä sittenkään.