Tylsäksi sanovat mua nykyisin... minä olin varmaan se kaikkein epätodennäköisin aikuistuja, mutta niin on kai päässyt käymään. Eli muillakin lienee vielä toivoaDumari kirjoitti: Kauhian TYLSÄ siusta on tullut, ehkäpä sitä kaikki kasvaa sittenkin joskus aikuiseksi![]()
Tiukka tiistai
-
swirl
-
millivanilli
-
ninnithequeen
-
Sudenhenki
Ei muuten mikään huono idea! Tosin teoriassa hyvän asennon löytyminen saattaa olla vaikeaa.Sudenhenki kirjoitti:Kokemusta ilmeisesti löytyy? Mitäs jos on nainen ajamassa ja mies autoviihdykkeenä? Sama homma?Elppis kirjoitti:Räpsytellä silmäripsiä, ottaa suihin valoissa ja hipelöidä lopun matkaa? Daaa-aah!Sudenhenki kirjoitti:Mitä autoviihdykkeen tehtäviin kuuluu?
Hei, kyllähän nyt jokainen nainen on jossain vaiheessa autokyytiä JOSKUS ottanut suihin?!
The great club outshines the individual, always and forever.
-
ninnithequeen
-
slam
imutin venäjän rajan tuntumasta... harmi vaan, että rekkatyö on niin kiireellistä, että ei paljon muualla kun rahalla ehdi saada viihdykettä rekan koppiin...Elppis kirjoitti:Räpsytellä silmäripsiä, ottaa suihin valoissa ja hipelöidä lopun matkaa? Daaa-aah!Sudenhenki kirjoitti:Mitä autoviihdykkeen tehtäviin kuuluu?
-
ElanorRaven
-
millivanilli
-
millivanilli
-
slam
-
Sudenhenki
Ei muuta kuin patistat ukkos hommiin ja nautinnollisia ajohetkiäElppis kirjoitti:
Ei muuten mikään huono idea! Tosin teoriassa hyvän asennon löytyminen saattaa olla vaikeaa.
Hei, kyllähän nyt jokainen nainen on jossain vaiheessa autokyytiä JOSKUS ottanut suihin?!
-
tonttu
-
Dumari
Ainiin, muistin että olin tilannut parturoinnin pikkusiskoilta täksi illaksi, onko kellään mitään neuvoa, kuinka kotikonstein saisi tukkaa "ohennetuksi" elikäs joka toista hiusta lyhyemmäksi kuin toista?
Tänään lähtee sivuilta turhat pois elikä korville fleda ei tule ihan taas, muuten aion kasvattaa pitemmän fledan... (älkää kuitenkaan ihmetelkö jos olen huomenna kuitenkin kalju)
Ei kait tässä muuta, pari timmaa vielä töitä.
Tänään lähtee sivuilta turhat pois elikä korville fleda ei tule ihan taas, muuten aion kasvattaa pitemmän fledan... (älkää kuitenkaan ihmetelkö jos olen huomenna kuitenkin kalju)
Ei kait tässä muuta, pari timmaa vielä töitä.
-
Kid
Osta ohennussakset (toinen terä normaali ja toinen semmonen "sahalaitanen ja harva"piikkinen" en ossoo selittää..) . Löytyy esim. Anttilasta. Toimii ainakin mulla.Dumari kirjoitti:Ainiin, muistin että olin tilannut parturoinnin pikkusiskoilta täksi illaksi, onko kellään mitään neuvoa, kuinka kotikonstein saisi tukkaa "ohennetuksi" elikäs joka toista hiusta lyhyemmäksi kuin toista?
-
Dumari
- irmelianneli
- Kitisijä
Pitikin sitten taas ruveta riehumaan oikein urakalla..
vaikka huomikseksikin oli tarkoitus vielä jättää hommia. Nyt on sitten huono olo. Ku ei vaan malta lopettaa ni ei malta lopettaa. Äkkiä sitä hottia taas kurkusta alas.
Ei kai sen 'aikuiseksi' kasvamisen tarvi törpöttelyn lopettamista sentään tarkoittaa, höpsis ja pois se minusta ainakin. Nimim. suht aikuinen ikuinen kaljasieppo
Kuulostaa kivalta!Dumari kirjoitti:Kauhian aikuinen siusta on tullut, ehkäpä sitä kaikki kasvaa sittenkin joskus aikuiseksi![]()
Mä taasen eilen läksin kavereitten kaa illalla ulos, käytiin hietsussa juomassa bisset ja sit mentiin Sibelius-puiston minigolf-radalle juopottelemaan sekä pelaan golffia (toki sinne koska se oli suljettu).
Ei kai sen 'aikuiseksi' kasvamisen tarvi törpöttelyn lopettamista sentään tarkoittaa, höpsis ja pois se minusta ainakin. Nimim. suht aikuinen ikuinen kaljasieppo
-
Sudenhenki
Ennuste: Tuota menoa paranet ehkä ensi vuonna. Koita nyt hyvä ihminen levätä, tuo jatkuva stressaaminen ja heiluminen takaa vain sen ettet parane, ja siinä ei auta vaikka litrakaupalla litkisit hotteja tai muita litkuja. Kun on sairas niin se pitää vain sairastaa.irmelianneli kirjoitti:Pitikin sitten taas ruveta riehumaan oikein urakalla..vaikka huomikseksikin oli tarkoitus vielä jättää hommia. Nyt on sitten huono olo. Ku ei vaan malta lopettaa ni ei malta lopettaa. Äkkiä sitä hottia taas kurkusta alas.
- irmelianneli
- Kitisijä
Oot ihan oikeassa! Mutku.. mutku..Sudenhenki kirjoitti:Ennuste: Tuota menoa paranet ehkä ensi vuonna. Koita nyt hyvä ihminen levätä, tuo jatkuva stressaaminen ja heiluminen takaa vain sen ettet parane, ja siinä ei auta vaikka litrakaupalla litkisit hotteja tai muita litkuja. Kun on sairas niin se pitää vain sairastaa.
Huomenna kämpän pitää olla tyhjä ja avaimet jättää ja.. iiik kaikkeee
-
ninnithequeen