Englantia taitavan kanssa voisinkin kyllä seurustella, siinä mielessä ei ole 100% pakko olla suomenkielinen. Englanti menee sen verran sujuvasti mulla että kykenen peräti normaaliin keskusteluun. Ehkä ne kaikkein hienoimman nyanssit hioutuvat pois, mutta sitä voi aina koNpensoida.
Noriyumi kirjoitti:
Hihi, helpompi kun on svedujen kanssa jutskata kuin esim. savolaisten kanssa
Grrrr...
No, noin ajatellen, minähän jo seukkaankin erirotuisen kanssa. (Haniseni kun ei ole savolainen.)
Jollen olisi jo pariutunut mitä ilmeisimmin loppuiäkseni, niin voisin luultavasti toisenrotuistakin kuNppaNia harkita. Enemmän se on luonne- kuin rotukysymys.
Noriyumi kirjoitti:UAHAHAHA!!! No onneksi sentäs olet tullut tänne sivistyksen pariin jotta sun ei tartte elää ilman juoksevaa vettä ja sähköä
Kyllä meillä on emäntä aina savossakin veden juostun tuonut, missä hitossa sä oot eläny
Somaliassa kans naiset kantaa veden kotiin... Sori, mutta en mä taida nyt olla kiinnostunut mestoista joissa syödään jalkapallon kokoisia etanoita ja kukko-kala -sörsseliä
Lörtsy tosin vois olla ihan nannaa. viimeksi sellaista söin jotain 20 vuotta sitten.
Noriyumi kirjoitti:Somaliassa kans naiset kantaa veden kotiin... Sori, mutta en mä taida nyt olla kiinnostunut mestoista joissa syödään jalkapallon kokoisia etanoita ja kukko-kala -sörsseliä
Lörtsy tosin vois olla ihan nannaa. viimeksi sellaista söin jotain 20 vuotta sitten.
Pitäsköhän muuttaa somaliaan. Tähän taloon ei edelleenkään tule lämmintä vettä.
Aitoja lörtsyjä ei saa nykyään ku Savonlinnan torilta 2vko ajan kesällä
Ja piti sitten jauhaa ruuasta, tuliko nälkä, tuliko tuliko prrrrrrh...
Just perjantaina keskusteltiin asiasta asiaan perehtyneiden virkamieskollegoiden kanssa. Lopputuloksena oli, että jos kumppani olisi a) valkoihoinen ja b) Länsi-Euroopasta tai Pohjois-Amerikasta, niin ei tarvitsisi ainakaan kauheasti toimiaan hävetä. Itäblokki ja Aasia (ehkä Japania lukuunottamatta) olisivat miehelle kauhistus, naiselle kuuluisa akseli Turkki-Tunisia-Marokko-Algeria, josta moni kotka on kotiinsa adoniksen tuonut ja myöhemmin ihmetellyt, kun hän ei minua enää haluakaan.
Riemumieli kirjoitti:Lopputuloksena oli, että jos kumppani olisi a) valkoihoinen ja b) Länsi-Euroopasta tai Pohjois-Amerikasta, niin ei tarvitsisi ainakaan kauheasti toimiaan hävetä.
Täh? Ei kun joo, voihan sen 'voisitko seukata' käsittää noinkin.