Daa-a, tiistai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
mustaenkeli
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Tänää on parempi päivä ku eilen. Tunti tehty töitä,
Nyt muutaman tunnin verran vapautta ja illaks taas töihi.
Hypättäskö toi huominen yli, että seuraavaks ois niiqu jo torstai...?
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
ElanorRaven

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

tonttu kirjoitti:Mieltä lämmitti kovin, kun postiluukusta tipahti palkkakuitti.
Hih, mitäs minun postiluukustani tipahtikaan keskellä yötä... Ihmettelin, kun heräsin tavallista kovempaan ryminään, ja aamulla menin katsomaan, että lehdenjakaja oli lehden mukana tiputtanut nimikyltin laseineen sisälle. Onneksi olkoon, hieno suoritus!

Tänään ei tarvikaan mennä kouluun, vaikka niin kuvittelin. Lähden siis toista päivää peräkkäin vanhempien luo, lähdetään äidin ja pikkusiskon kanssa eväsretkelle metsään :h:
Mylwin
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Jahas. Espalla seisty ja Latvian shaahiwhatever otettu vastaan.
Olipa jännää.
Loppupäivä oppitunteja aiheesta x. Aihe selvinnee luennon aikana.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
par-sky
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja par-sky »

pesin siten kipporvaaren kaulimen koneessa. huuuono idea. nyt se nimittäin on litteä :(
Me transmitte sursum, Caledoni!
RolloTomasi

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Mielenkiintoinen sivu, jota ja josta löytyviä linkkejä lueskelin. hyviä juttuja.
hebuli

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Etköhän sä Rollo synkistele nyt kuitenkin vähäs liikaa? Kuka nainen on muka sanonut että sinut pitäisi kastroida, kuten linkkisi takana näkyvissä kuvissa näytetään?
aimohaiku

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Halusin kertoa teille, että mulla on uus avatar. :)

Ja vähän asiaa. Hyvää tiistaita!
ElanorRaven

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

aimohaiku kirjoitti:Halusin kertoa teille, että mulla on uus avatar. :)
Ihanaa! Mikko Mallikas!
par-sky
Kitisijä

Suvinen kirjoitti:
par-sky kirjoitti:pesin siten kipporvaaren kaulimen koneessa. huuuono idea. nyt se nimittäin on litteä :(
Siis mitä, eikös kaikkien tuon virman tuotteiden pitäisi nykyään olla konepesun- ja mikronkestäviä???
no tässä luulossa minäkin sen koneeseen laitoin. lähettäskö ne mulle uuden?
RolloTomasi

hebuli kirjoitti:Etköhän sä Rollo synkistele nyt kuitenkin vähäs liikaa? Kuka nainen on muka sanonut että sinut pitäisi kastroida, kuten linkkisi takana näkyvissä kuvissa näytetään?
yksi nainen sanoi kerran, että hänen mielessään olen eunukki, että hän kokee minut eunukkina.

ja yleiseen, minkälainen on jätkä, joka kelpaa kaveriksi mutta ei poikaystäväksi? jätkä joka kelpaa kaveriksi mutta ei seksiin? kastraatti, eikö vain? ja mikä on kastraatti, jolla on vielä pallit tallella? ihminen, jolla on jotain ylimääräistä, ja valitettavasti sellaisessa paikassa, jossa ovat hieman tiellä.
aimohaiku

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

ElanorRaven kirjoitti:
aimohaiku kirjoitti:Halusin kertoa teille, että mulla on uus avatar. :)
Ihanaa! Mikko Mallikas!
Mä oon ihana. Ja Mallikas. ;)
killkill

Viesti Kirjoittaja killkill »

RolloTomasi kirjoitti:minkälainen on jätkä, joka kelpaa kaveriksi mutta ei poikaystäväksi? jätkä joka kelpaa kaveriksi mutta ei seksiin? kastraatti, eikö vain?
Eiii, vaan "ystävä". Tosin naisen ajattelumallissa tämä on vähän sama kuin kastraatti tai "seksuaalisesti kiinnostamaton".
syttiK
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Kahviaaa!

Mahtava ilma! Ulos! Syntiä olla sisällä. :cheer:
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
RolloTomasi

killkill kirjoitti:Eiii, vaan "ystävä". Tosin naisen ajattelumallissa tämä on vähän sama kuin kastraatti tai "seksuaalisesti kiinnostamaton".
uskommeko demokratiaan?
par-sky
Kitisijä

RolloTomasi kirjoitti: ja yleiseen, minkälainen on jätkä, joka kelpaa kaveriksi mutta ei poikaystäväksi? jätkä joka kelpaa kaveriksi mutta ei seksiin? kastraatti, eikö vain? ja mikä on kastraatti, jolla on vielä pallit tallella? ihminen, jolla on jotain ylimääräistä, ja valitettavasti sellaisessa paikassa, jossa ovat hieman tiellä.
juust. eli mun miespuoliset kaverit, joiden kanssa en harrasta seksiä pitäs kastroida? sillä taas ei ole mitään väliä, että suurin osa ei edes haluais mua? tai mun yksi ehdottomasti parhaita kavereita on luonteeltaan niin samanlainen, että me ei kestetä toistemme yhtäjaksoista seuraa viikkoa enempää. kuuden päivän jälkeen jompikumpi pyytää, että voisitko mennä pois?

siis tältä pitäisi leikata pallit pois, koska en hänen kanssaan seksiä halua. se, että toiset naiset himoitsevat pääsyä kainaloiseksi kanaksi ei vaikuta asiaan mitenkään?
hebuli

Viesti Kirjoittaja hebuli »

RolloTomasi kirjoitti:ja yleiseen, minkälainen on jätkä, joka kelpaa kaveriksi mutta ei poikaystäväksi? jätkä joka kelpaa kaveriksi mutta ei seksiin? kastraatti, eikö vain?
Pitääpä kertoa tuo niille naispuolisille ystävilleni, joille en kelpaa niin seurustelusuhteeseen kuin seksiinkään (otaksun näin; en ole vongannut heitä). Tosin jos joku heistä kutsuisi minua eunukiksi, saattaisi ystävyys loppua siihen.
Noriyumi

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Mustaenkeli tuli tänne aamupalalle :) Kiva saada kahvi- ja jutusteluseuraa :)
RolloTomasi

par-sky kirjoitti: siis tältä pitäisi leikata pallit pois, koska en hänen kanssaan seksiä halua. se, että toiset naiset himoitsevat pääsyä kainaloiseksi kanaksi ei vaikuta asiaan mitenkään?
vain yhden ihmisen vuoksi? tuskin.
par-sky
Kitisijä

eli mun mies olisi siis pitänyt kastroida jo aikaa sitten, koskapa muut naiset pitää sitä yleensä lähinnä kalakavereista parhaimpana. ja koska yleinen mielipide on, että se on kaveri, niin sitten minun pieni mielipiteeni jossa haluan häntä aamusta iltaan ja välillä pitää herätä oikein öisinkin haluamaan ei paina mitään, vaan pallit veks, vaikka niille keksinkin paljon käyttöä?
Mylwin
Kitisijä
Viesti:

Noriyumi kirjoitti:Mustaenkeli tuli tänne aamupalalle :) Kiva saada kahvi- ja jutusteluseuraa :)
Aamupalaa? Tässähän on oltu jo 5,5h hereillä!
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mylwin kirjoitti:Jahas. Espalla seisty ja Latvian shaahiwhatever otettu vastaan.
Olipa jännää.
En sit ehtinyt kattomaan ja kurkkimaan. Mulla on huilipuilitauko keskustassa kirjastossa just meneillään. Mut olitte varmasti tosi komeita.
RolloTomasi

par-sky kirjoitti:eli mun mies olisi siis pitänyt kastroida jo aikaa sitten, koskapa muut naiset pitää sitä yleensä lähinnä kalakavereista parhaimpana. ja koska yleinen mielipide on, että se on kaveri, niin sitten minun pieni mielipiteeni jossa haluan häntä aamusta iltaan ja välillä pitää herätä oikein öisinkin haluamaan ei paina mitään, vaan pallit veks, vaikka niille keksinkin paljon käyttöä?
ei, et vieläkään ymmärrä. mutta sinä oletkin nainen.

miehesihän seurustelee sen naisen kanssa, jonka kanssa haluaa seurustella, ja tämä nainen ilmeisesti haluaa, että miehellä on pallit tallella?
Viimeksi muokannut RolloTomasi, 25.04.2006 11:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kid

Viesti Kirjoittaja Kid »

:cheer: Varasin Pinkin konserttiin liput :cheer:
Durasel

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Onko luvallista jännittää uusia autoleluja kuin pikkupoika joululahjoja? On vaan pienoinen kuumotus päällä :P
Mylwin
Kitisijä
Viesti:

Edith kirjoitti:En sit ehtinyt kattomaan ja kurkkimaan. Mulla on huilipuilitauko keskustassa kirjastossa just meneillään. Mut olitte varmasti tosi komeita.
Jännäsin lähinnä siitepölyn aiheuttaman nenälimaskan venymistä jojoksi. Sitä kun ei saa oikein pyyhittyäkään.
Mutta joo, tietysti oltiin. =)
- Ann 2005
Vastaa Viestiin