Tällä viikolla on vaivannut syvä väsymys ja kiinnostuksen puute työhön. Aamulla ei meinaa päästä millään sängystä ylös ja duunissa tuijottelen vain ikkunasta ulos kun aurinko paistaa... tekisi mieli kirmailla tuolla jossain, vaikka eihän siellä oikeasti vielä kovin lämmin edes ole.
Lolita kirjoitti:Tänään voisi myös käydä leffassa, mutta en osaa päättää tuodako pyörä ensin kotiin ja lähteä sitten uudelleen keskustaan vai pyöriäkö pyörän kanssa keskustassa ja käydä leffassa ja sillä aikaa joku pöllii pyörän.
Hyvä suunnitelma.
Hitto kun innostuin ite sen pyörän kanssa eilen ajelemaan... Nyt on jysähtänyt sellainen kuolemantauti, ettei mitään rajaa. Koko kroppa on ihan kipeänä ja arkana ja pää taas vaihteeksi täynnä räkää ja korviin sattuu ja päässä humisee ja viluttaa ja... ja... ja... perkele. Ja tänään olisi ihan pakko vielä koulussa käydä. Itse asiassa tälläkin hetkellä pitäisi olla siellä, mutta en vaan pystynyt saamaan itseäni ylös.
No, mikään ei kuitenkaan ole niin huonosti, kun mieli on sentään iloinen
Eilen tuli se kauan odotettu VEROkirjekuori.. PALAUTUSta yli t o n n i ! Viimeksi jouduinkin melkein saman verran maksamaan. Eli ilonpäivä niin eilen kuin tänäänkin, mistä tässä nyt vois masentua kun on rahaa tulossa?!
Bluntly kirjoitti:
Sama tauti vaivannut jo kolmisen viikkoa, kaikki normikeikat jääneet taka-alalle ja tullut hoidettua vain mielenkiintoisia juttuja.
Ei paljon auttanut kiinnostuksen puutteeseen, kun kuulin äsken kaverin matkakertomusta... on ollut viisi viikkoa reilaamassa/liftaamassa pitkin Eurooppaa ja nähnyt ja kokenut vaikka mitä. Nyt päässyt Madridiin asti. Buhuuu - mieki tahdon irtolaiseksi
Kiitos, viimeinkin ihmismäiset unet! Emmä jaksakaan lähtee Helsinkiin tänään, viskaan vaan tuon siskon junalle, ja käyn sitten hakemassa illalla ennen peliä. Eilen käytiin kattoon Carmen.. voi hyvä jumala mitä ala-arvoista sontaa. Häpesin hieman.
Huomenna ois sit lähtö edessä Ja lauantaina heti mökille 'tyttöjen saunakarkeloihin'... Millähän sais iteltään jalan poikki vaikka? Saatana.
uuuh...
Mä huristelen kans paikanpäälle, laiska kun olen. Tekee varmasti tiukkaa sunnuntaina luovuttaa auto takaisin sen oikealle omistajalle. Onpa sitten taas autotiet turvallisia hetken
Moi. Meillä on vihdoinkin sänky ja mä olen edelleen rakastunut.
Nyt normijuttuihin. Töissä taas ja aamusella kamala kiirus. Nyt hellitti ja tupakkia tekis mieli.
Mäkin laitoin munan tonne galleriaan - saa ihastella.