Georgina kirjoitti:
42 % ? Vai mitä sä meinaat? Ja eikös se nyt hieman tuloihinkin luulis liittyvän?
Ei vaan elämän tarkoitus.
Pölijä! tämä on vakava asia. Enkä mä edes tajunnu vitsiä, etsin jo vero oppaasta kohtaa 42.
Mihinkä Beddis muuten meinaa vappuna? Et kai säkin aio liueta?
On on vakava asia, ajattelin vain että McJanne meinasi varmaankin tuota.
Koettakees nyt saada tuo verohomma selvitettyä, en minä jaksa uskoa, ettei tuolle numerolle saataisi joku järkevä selitys ja pääset huokaisemaan helpotuksen hönkäyksen.
En mä vappuna liukene kuin viinan sekaan korkeintaan.
bedlam kirjoitti:
On on vakava asia, ajattelin vain että McJanne meinasi varmaankin tuota.
Koettakees nyt saada tuo verohomma selvitettyä, en minä jaksa uskoa, ettei tuolle numerolle saataisi joku järkevä selitys ja pääset huokaisemaan helpotuksen hönkäyksen.
En mä vappuna liukene kuin viinan sekaan korkeintaan.
Niin, mä taas unohdin sen mistä mua moititaan. Sieltä viestistä puuttui siis ja ja tietysti
safi kirjoitti:Hmph..sanonko vai en? No perskele sanon mitvit.. MEINASI? Montako viikkoa sä sitä eukkoa meinaat jaksaa lämmittää.
Nyt tajusit hieman väärin. Ei me olla kumpikaan jaksettu enää pihtailla toisiltamme, eikä tuon jalkapohjien painelun ollut tarkoitus ollakaan mitään esilämmittelyä, pelkkää hyvänäpitoa leffankatselun lomassa. Se varsinainen lämmittely-yritys myöhemmin illalla oli kun tiskasin oma-aloitteisesti ison tiskiröykkiön poies. Voi meitä nykymiehiä mihin kaikkeen alennumme...
McJanne kirjoitti:
Sitähän minä vaan että tuo ihan varmasti riittää
No joo, ihan varmasti kyllä Mä menin tuolla taktiikalla monta vuotta ja aina tuli hirveästi palautuksia, nyt muka on laskettu sopivampi. Sopivampi my ass.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Liittyen mätkyihin yms. haluan purkaa suurta vitutustani liittyen tähän yhteiskunnan byrokratiaan ja alan vakavasti harkita liittymistä Linkolan leiriin.
Toisinaan tuntuu, että tässä maassa ei saa edes pierasta ilman että siitä tekee jonkun näköisen lausunnon jollekin instanssille. Joka vitun käänteessä täytyy ilmoittaa tuloja menoja tai esittää joku vitun kortti saadakseen voipaketin tiettyyn hintaan. Varsinkin näin opiskelijana tää on yhtä lippulappujen hakemista ja täyttämistä. Musta tuntuu että mä soitan joka vitun päivä jonnekin valittaakseni väärinymmärryksestä tai selvittääkseni tuloihini liittyvää koukeroa. Vittu että vituttaa.
Vatsan polttelu jatkuu. Voikohan kyse olla jostain muusta kuin oksupoksu-taudista? Ihan ihme homma.
Hammaslääkäriin otettu yhteys taas puolen vuoden jahkailun jälkeen. Tuntuu soittaminen jotenkin aina niin nöyryyttävältä, kun pelko on niin kova, ettei pysty edes yhtä saamarin puhelua hoitamaan ilman että ääni pettää. Nyt vaan sitten metsästämään sijaista lasten hammaslääkärireissulle, omalle sellaista ei valitettavasti voi anoa...
Tämä asia on edelleen voimassa, näyttää pahasti siltä ettei mun yv:t lähde liikenteeseen:
Vaola kirjoitti:Kaikki jotka ovat saaneet multa yv:tä viimeisen parin päivän aikana hihkaiskaa! Pliis...
Mulla on paha kutina ettei viestit menneet läpi, ja ennenkuin laitan lisää yv:tä matkaan haluisin tietää että ne kanssa menee perille. En edes muista keille ennätin jo laittaa, ainakin Dumikselle muistaakseni.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Durasel kirjoitti:Meillä just yksi saksalainen rekkakuski pyöri parisen tuntia täällä paperisotaa hoidellen, hän varmasti diggasi meidän byrokratiasta
Saksalaiset ovat tottuneita tuollaiseen paskaan. Heidän veroilmoituksen täyttönsäkin oli ainakin aikaisempina vuosina niin kimuraista, että tavalliset ihmiset joutuivat monesti palkkaamaan itsellensä veroneuvojan, joka auttoi sen täyttämisessä. Varmaan vaan ihmetteli suomalaisten kevyttä byrokratiaa.
Joo, ei tänään viinaa. Vaikka sielt tuleekin se lätkämatsi. Viime yö menikin vaihteeksi pilettäessä, taas piti YHELLE lähtä, niin eikös sitä tullu mentyä sitten Lady Mooniin. Lärvit. Eipä se mitään, hauskaa oli tän uuden naisen kanssa. Olen kyllä rakastunut, ehkä, eiku joo
Uittu mikä päivä. Ei hetken taukoo. Yks myyjä lomalla ja toinen sairaana. Meitä on täällä hurjat kaks myyjää ja mä joudun kökkimään täällä myyntitoimiston puolella. En tykkää yhtään. Mä haluun piiloon ihmisiltä ja vaan puhelimen toiseen päähän. Ja tätä jatkuu perjantaihin asti. *huoh*
Istuin messukoulutuksessa kolmisen tuntia, eka meinas tulla uni mutta sitten onneksi piristyin. Joku ihme heppu kävi siemaileen meijän koulutuskahvit ja pullat siinä oven edessä olevasta pöydästä sillä aikaa ku me istuttiin kouluttautumassa. Aika häikäilemättömiä jotku!
ÄÄK, mitenhän mulle käy ton verojutun kanssa.. Vielä ei oo laput tullu, tuleekohan tänään?