ToivollinenTiistai
- irmelianneli
- Kitisijä
Voi itkut! Keitin kahvia pannullisen ja aloin onnellisena kaataa mukiin, nii hitto eihän mulla oo pisaraakaan maitoooo!!!
Kun enhän mä liikkunut eilen mihinkään täältä. Mut mähän juon ton, vaikka mustana sit! Hyi. Se mun huominen lähtö ja tämänpäiväiset urheilut tulee kyllä ihan liian äkkiä sitäpaitsi. Mä en oo vielä valmis tollasiin, en sinne päinkään. Kaikkee muutakin pitäis tässä tehdä ja hoitaa..

Kuinka helvetisti tuolla päässä voi olla kaiken sortin limaa? Luulin jo aamulla niistäneeni aivot pihalle mutta saatana kun jatkuu vaan, nenä vuotaa kuin vesihana. Taidan olla joku lääketieteellinen ihme... 
Mutta ihan tosi, toinen päivä vasta kipeänä ja tekisi jo mieli täräyttää kuula kalloon. Tämä on perseestä.

Mutta ihan tosi, toinen päivä vasta kipeänä ja tekisi jo mieli täräyttää kuula kalloon. Tämä on perseestä.
Mitäs siellä heristelet? Valitettavasti alkaa nyt näyttää sille että jotain ratkaisuja on tehtävä, ja ne ei juurikaan liity tohon seinänpuremiseen vaan siihen yksinkertaiseen tosiasiaan, että näillä työajoilla ja matkoilla koira on liikaa yksin, ja se on eläinrääkkäystä.McJanne kirjoitti:*heristää sormea* soo soo!
Eilinen päivä oli kyllä ihana. Tajusin aamulla, kahden unisen pikkutytön kömpiessä viereen, että tänäänhän EI ole pakko mennä minnekään. Joten pistin ohjelman uusiksi ja kysyin tyttösiltä, josko jäätäisin tähän vaan, eikä kiirehdittäisi. Heräiltiin tooodellakin kaikessa rauhassa ja iltapäivällä sitten lähdettiin uimaan. Kivoilla mustelmilla varmaan molemmat, sen verran paljon riehuttiin. Hampurilaisellekin eksyttiin, ei oltu varmaan valovuosiin käyty semmoistakaan nauttimassa.
Ja illalla ihana ukkosenjohdattimenikin vielä tuli yökylään.
Ja illalla ihana ukkosenjohdattimenikin vielä tuli yökylään.

"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Mulle kyllä kelpaisi pieni koiruli, mutta köyhällä paskiaisella ei ole varaaPatz kirjoitti:Ja olisko joku halukas tarjoamaan hyvän, rakastavan kodin pienelle brasilianterrierille?

No tässä tapauksessa tuskin tulee rahanvaihto ongelmaksi.ElanorRaven kirjoitti: Mulle kyllä kelpaisi pieni koiruli, mutta köyhällä paskiaisella ei ole varaaOlen vaikka kuinka kauan haaveillut jostain talutettavasta, mutta kun ne on niin saamarin hintavia. Ja tuntuu, että ne pikkuiset maksaa kaikkein eniten!
Olenkohan ollut aivan liian tiiviisti kityn kanssa tekemisissä, alkaa nimittäin tuntua että mielialat seuraavat viikonpäiväketjujen otsikoita..
No, ihan masentuneeksi en maanantaita osaa kutsua, mutta sellainen tykyttävä, "perkele, nyt tarttis tehdä jotain" - tunne piti aika rauhattomana. Sen verran rauhattomana että alkoi helpottamaan vasta kun ryhdyin etsimään uusia töitä.
Loppuviikon onnistumiseksi toivonkin että seuraavien päivien nimet ovat sitten: Kepeä Keskiviikko, Tehokas Torstai, Pirteä Perjantai, Lupsakka Lauantai ja Satumainen Sunnuntai. Ok?
No, ihan masentuneeksi en maanantaita osaa kutsua, mutta sellainen tykyttävä, "perkele, nyt tarttis tehdä jotain" - tunne piti aika rauhattomana. Sen verran rauhattomana että alkoi helpottamaan vasta kun ryhdyin etsimään uusia töitä.
Loppuviikon onnistumiseksi toivonkin että seuraavien päivien nimet ovat sitten: Kepeä Keskiviikko, Tehokas Torstai, Pirteä Perjantai, Lupsakka Lauantai ja Satumainen Sunnuntai. Ok?
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Kristus Orava, minkälainen tästäkin päivästä on tulossa. Yksi saatanan lohikäärme tulee linjoja pitkin, että olen sotkenut hänen koneensa toiminnan. No ainoa mitä olen siihen tehnyt on winupdate. Nyt sitten yritettän ohjelmatoimittajan kanssa sokkona ratkoa miksi varausjärjestelmä ei yhtäkkiä enää juttelekaan Outlookin kanssa.
SAATANANPERKELE!
SAATANANPERKELE!
Minä taas tappelin monitorieni kanssa. Jostain kumman syystä toinen oli mennyt Power Save -tilaan eikä suostunut tulemaan siitä pois useista elvytysyrityksistä huolimatta (hiiren liikutus, inputin vaihtaminen, monitorin sammuttaminen ja käynnistäminen, DVI-johdon irrotus ja kiinnitys, monitorin virtajohdon irrotus ja kiinnitys..). Piti bootata kone sokkona. No eihän se tietenkään bootannut kun pimeässä ruudussa oli joku saatanan dialogi johon olisi pitänyt vastata sokkona. Virta poikki vaan, ja aivokapasiteetin varaaminen vaarattomien eläimellisen raivon purkukohteiden etsimiseen.killkill kirjoitti:SAATANANPERKELE!
Onneksi kukaan perhetuttu ei soittanut minulle juuri silloin. Vielä enemmän raivostuttaa se kun on eläimellisen raivon vallassa, mutta pitää esittää puhelimessa ihan normaalia ja kohteliasta. Sulakkeethan sellaiseen suoritukseen tarvittavista jännitteistä ja ampeerimääristä palaa.