Lähetetty: 04.04.2006 6:42
Eipä noilla ny niin kauhia isoja siloconeja viissiin ole...Lilo kirjoitti: No en mä kyl tiiä. Ei se sen kuumottavampi olis ehkä ollut mutta asteen verran vähemmän muovinen kenties..?
Kitinää elämästä, ihmisistä ja kaikesta muusta tärkeästä
https://beta.kitina.net/
Eipä noilla ny niin kauhia isoja siloconeja viissiin ole...Lilo kirjoitti: No en mä kyl tiiä. Ei se sen kuumottavampi olis ehkä ollut mutta asteen verran vähemmän muovinen kenties..?
Varmasti saadaan parempia tuloksia kun ihmiset eivät oikeasti tarvitse niin paljon tavaraa kuin mitä heidät houkutellaan ostamaan. Hyvänä esimerkkinä voisi pitää vaikka tätä sähköistä oksaleikkuria, jonka televisiomainoksen olen onnistunut nyt muutamaan otteeseen bongaamaan. Sopiva lelu keski-ikäiselle homo consumerikselle, jolla on jo kaikkea ja sopivasti ylimääräistä rahaa kun lapset ovat maailmalla ja talolaina maksettu. Saa käyttää kerran vuodessa parin päivän ajan, eikä kiinalainen huippulaatukaan haittaa niin vähällä käytöllä.Gattaca kirjoitti:Tietysti voi olla, että pystyisit tilastolla todistamaan, että tuollaisella ja muulla mielikuvamarkkinoinnilla saadaan parempia tuloksia kuin informatiivisella. Pinnallisia höynäytettäviä ihmisiä riittää.
O.K.aasi kirjoitti:Varmasti saadaan parempia tuloksia kun ihmiset eivät oikeasti tarvitse niin paljon tavaraa kuin mitä heidät houkutellaan ostamaan. Hyvänä esimerkkinä voisi pitää vaikka tätä sähköistä oksaleikkuria, jonka televisiomainoksen olen onnistunut nyt muutamaan otteeseen bongaamaan. Sopiva lelu keski-ikäiselle homo consumerikselle, jolla on jo kaikkea ja sopivasti ylimääräistä rahaa kun lapset ovat maailmalla ja talolaina maksettu. Saa käyttää kerran vuodessa parin päivän ajan, eikä kiinalainen huippulaatukaan haittaa niin vähällä käytöllä.Gattaca kirjoitti:Tietysti voi olla, että pystyisit tilastolla todistamaan, että tuollaisella ja muulla mielikuvamarkkinoinnilla saadaan parempia tuloksia kuin informatiivisella. Pinnallisia höynäytettäviä ihmisiä riittää.
Tässä olen samoilla linjoilla. Olen suhtautunut varsin kriittisesti markkinointiviestinnän lisääntymiseen jo pitkään. Huvittavinta on, että mainossepoille ei enää riitä kelpo palkka, he haluavat lisäksi tulla arvostetuiksi taiteilijoina. Rembrandtin "Yövartio" on taidetta. Benettonin mainosjulisteet eivät sitä ole, vaikka huutaisitte "se on postmodernismia, senkin kääkkä!"Gattaca kirjoitti:Mutta ei heille myyminen noilla keinoin ole mielestäni mikään kunniateko eikä varsinkaan "kulttuuria" sanan taidetta lähestyvässä mielessä.