Jeps

Toi sama daami on hakenut jo ainakin pari vuotta. Mistäkö tunnistin, tuosta kirjoitustavasta heh. On sitten niin erikoinen daami et huh. Yksi väärä sana ja laittaa heti poistoon. Ja pitkään kuvittelin et on varmaan joku tosi sekopää ja mutkin laitto kahdella eri persoonalla poistoon, mutta kolmannella pääsin JO PUHELINKESKUSTELUUN kanssaa, ja vaikuttikin ihna ok tyypiltä, mutta olin selvästi liian "terävä" elikä en ollut niin helposti kuljetettavissa niin laittoi taas mut poistoon jejeejej juuh nams.Turbohaltija kirjoitti:Joo, nyt hakuses energinen sporttikundi, joka omistaa paljon asennetta. Sua ettii sporttitypy, waix sitten ihan omaksikin tai jotain. Eli heitäpä viestii tänne päin!
Lisää deitti-ilmojen helmiä. Tämä on, omien sanojensa mukaan, 30-vuotias (!) nainen...
Vidu mä arvasin et sussa on jotain skorpparia, näytätkin ihan siltä, siis vahva ja semmoselta miestennielijältä ym.Faghag kirjoitti:
Juu, on siinä itsellään, perheellä ja miehellä ollut kestämistä. Kun aurinkomerkki on skorppari, nouseva kaksonen sekä kuurmerkki jousimies, on kyseessä yleensä nopeasti puhuva piikittelijä, joka on jo mennyt kun toinen miettii vielä sanottavaansa.
Tiedän muutaman kalan, epäilen että pysyykö vauhdissa kauaa mukana, ainakaan siis sun vaikka en sua livenä olekaan nähnyt niin kuva kertoo Paljon, siis ihan ok huttua!Faghag kirjoitti: Nussustanikin olen noita kaksospiirteitä yrittänyt etsiä.... aika usein hän kyllä tuntuu kalamaiseltano en kyllä tarkoita lahnaa
mutta silleen enemmän veden merkiltä.
Mä olen liian levoton lukemaan mitään kirjallisuutta, enkä ole elämäni aikana varmaan lukenut kuin 30 kirjaa, joka on toisaalta paska judanssi, koska kiinnostaisi kyllä lukea mut ku ei sit kuiteskaan tarpeex. Mutta olen sentään jokun verran lukenut elämänkirjoa ja se on maistunut aika usein niin ihanalle ja vähän ehkä namuskallekin nams.Faghag kirjoitti: Mä olen kyllä energisempi ja levottomampi kuin nussukka. Se puhkuu kaiken energiansa työhön ja kohkaa sen parissa, mutta vapaa-aikana se haluaisi vaan olla ja möllöttää. Mä olen levollinen vain nukkuessani tai lukiessani.
safi kirjoitti:Maalia on tällä hetkellä kyllä myös muualla kuin seinässä, kuten hiuksissa, käsissä ja vaatteissa..
Jodejoo, kananrinta oli yllätykseksi tosi hyvää. Kolmas olut taisi äsken aueta. Matka suuntautuu ihan just nyt Trickshottiin, jos jotain kiinnostaa niin saa soitella. Sinkkumatti täytyy piestä biliksessä, tosin tuskin mun ansioista!jouden-za kirjoitti:Dumari kirjoitti:Kai se on eka avattava, maideni raikaa! Kohta arvostelen oma tekemän haudutetun chili-valkosipuli kanarintani.
Jeps
Hyvä hyvä Dumis, kuten myös..soot oikea kulinäristi..väbä niinkusta sama kuin joku on pillunäristi.
Jou hou.
RolloTomasi kirjoitti:Käyphä se noinkin, mutta minulle ei oikein. Se olisi asian kiertelyä tai jopa epärehellisyyttä omaa itseäni kohtaan.nojoojust kirjoitti: Minä aloitin kertomalla, että Turun Sanomien kriitikko Tapani Maskula antoi sille viisi tähteä. Lisää harkinta-aikaa sain, kun tietenkin jouduin ensin selittämään, miksi Maskulan tähdet ovat niin merkityksellisiä...
Vertaa:
- Minkälainen on tyttö, jota rakastat?
- Hän sai hyvät pisteet yhdeltä missikisojen tuomarilta. Kerronpa sinulle, miksi hyvillä pisteillä missikisoissa on merkitystä...
Ei oikein toimi...