Koska sait?

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Turbolle taas terkkuja. Viikonloppu oli oikein seksikäs.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3301
Liittynyt: 23.12.2005 23:36

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Mä sain torstani ihan tosi isosti, en edes muista milloin viimeksi noin namia :P Tää hiton ehkäisyasia pitäis kyllä pistää mahd pian kondikseen, musta on alkanut tulla vähän vastuuton kun tarpeeksi härnätään :oops:
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
mustanikki

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Määritelkää saaminen. -04 sain ja sen jälkeen "sain".
Dumari

Viesti Kirjoittaja Dumari »

En kerro.
Turbohaltija

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Dumari kirjoitti:En kerro.
Kertoisit nyt, on rumaa pihdata tietoa.

Minäkin kerron. Saan tänään. Lähden aivan kohta saamaan. Saamista kestänee tänään neljä tuntia, klo 10 - 14 välillä, minkä jälkeen ajattelin syödä vähän läskiä ja vetää tirsat.
Turbohaltija

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

mustanikki kirjoitti:Määritelkää saaminen.
Saaminen on kaksvaiheinen sosiaalinen tapahtuma. Yleisen kaavan mukaan saaminen tapahtuu näin:

1) Harrastat suku puoli yhdyntää toisen ihmisen tai elollisen olion kanssa.

2) Tiedotat asiasta jälkikäteen kaikille kiinnostuneille ja ei-kiinnostuneille.

Vasta vaiheen kaksi läpikäyminen täydellistää saamisen. Jos et ymmärrä ja hyväksy tätä, olet todellakin erilainen ja outo - kaikki kaverisikin menettelevät näin.
Dumari

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Turbohaltija kirjoitti:
Dumari kirjoitti:En kerro.
Kertoisit nyt, on rumaa pihdata tietoa.
Ei kai kukaan ole kauniiksi pojaksi haukkunutkaan.
Turbohaltija

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Dumari kirjoitti:
Ei kai kukaan ole kauniiksi pojaksi haukkunutkaan.
Musta olet sillee karskin miehekäs ja muutenkin hyvä tyyppi. Tämä siis ihan tällaisena tiukasti 130 % kommenttina. 8)
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Hitto, pakko avautua heti, jotta saaminen on täydellistä. Eli puolisen tuntia sitten suihkussa seisten, tai siis toisen käsien ja kropan varassa kaakeliin nojaten. Uudet seinään lujasti kiinnitetyt "mukamas-pyyhkeiden-kuivaukseen-tarkoitetut-koukut" osoittautuivat oikein päheiksi ja olisivat varmaan kestäneet roikkumiseni ilmankin toisen tukea... Tuossa asetelmassa kesti kyllä vain pienen hetken, aina ei kykene pidättelemään tämmönenkään muuten niin itsensä hallitseva narttu. 8)
Turbohaltija

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Geetzulla on yritystä! Teille muille: Ette vaan osaa. Ottakaas mallia vaikka tästä:

Reskontran arkistossa pääkassa antaa lähetille persettä

48-vuotias pääkassa on hymyillyt lähetille jo pitkään, niin että kun nainen yhtäkkiä tarttuu muniin, poika on heti juonessa mukana.
Se nostaa pääkassan vyötäisistä postituspöydälle ja käärii mustan, takaa halkinaisen kävelyhameen lanteille. Lihat pursuavat ja tanssivat reisissä, kun poika kuorii sukkahousut ja vaaleanpunaiset nimettomät alas ja pudottaa ne lattialle. Pääkassa repii samalla lähetin vetoketjun auki ja kiskoo housuja pystyssä seisovan kyrvän tieltä.
Pääkassa levittää mehevän vittunsa lähetille: se on musta ja tummanruskea kuin metsäneläin. Se on turvonnut ja sykkii samaan tahtiin kuin lähetin kyrpä jota nainen vatkaa. Poika repii vittua karvoista niin että pääkassa vikisee, poika haluaa rangaista vittua ennen kuin antaa sille. Virkarouvan silmälälasit kiiluvat hämärässä ja sen suupieleen on ilmestynyt pieni kuolapisara. Pääkassa voihkaisee kun lähetti kuiskaa: voi vittu mikä vittu.
Lähetti tarttuu kyrpäänsä ja hieroo sen paksua molttia pääkassan vitun suulla, joka on mustaan, karvaiseen peräaukkoon asti limasta märkä. Pääkassan lantio liukuu lähemmäksi lähettiä, sen vittu yrittää hotkaista lähetin molttipääkyrvän sisäänsä karvoineen ja hampaineen. Lähetti armahtaa pääkassan vittua ja työntää kankensa hitaasti sisälle, pohjaan asti. Poika painelee paljaalla rytmikkäästi ja rauhallisesti, reidet leviävät lisää sen alla, ja lähetti ajattelee että pääkassa varmasti seuraavana päivänä tietää mihin matkaan on lähtenyt. Se tietää saaneensa. Lähetti ei ole ikinä saanut niin messevää vittua, sadan markan sisäfileet kouristuvat kyrvän ympärille ja lotina käy kuin suuri koira olisi vesikupilla. Nyt nussitaan, pääkassa huokaa käheästi ja lähetti lykkii nuoruuden vimmalla niin että postituspöytä rutisee. Anna tulla vaan, päästä sisälle, multa tulee nyt, pääkassa kiljaisee ja seuraavassa hetkessä pääkassan ja lähetin perseet nykyttävät yhtenä lihamöykkynä, tahmea räkä valuu syvälle kuin seitsenrenkaiseen kaivoon, ja pääkassan kamala peli imee viimeiset tipat semmoisella voimalla että lähetti parahtaa kivusta. Lähetti huohottaa hetken pääkassan päällä, vetää turvonneen patukkansa tiukasta tavarasta varovasti ja kivuliaasti irti ja kumartuu kuin kiitokseksi nuolemaan pääkassan vitun huulia. Pääkassa kiittää lähettiä, silittää tämän päätä ja antaa suukon poskelle. Jeesus Maria, se teki hyvää, pääkassa sanoo ja lupaa säilyttää lähetin kyrvän nesteet vitussaan ja housuissaan iltaan asti, jotta voi vielä kotona nuuhkia tämän räävittömän nussimisen muistoa.

(Juha Seppälä: Super Market)
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Turbohaltija kirjoitti: Reskontran arkistossa pääkassa antaa lähetille persettä
ehana. :h:
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Viesti Kirjoittaja martza »

Voihan nenä. Siitä onkin muuten aikaa, nimittäin mun aikapuulla mitattuna. 2 viikkoa sitten, mutta onneksi ensi viikonloppuna saan taas nussutella oikein olan takaa ja kun vielä lapsetkin ovat äiskällään niin se on yhtä "juhlaa" taas, ainakin rakastelujen merkeissä.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 17:29

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Geetzu kirjoitti: Uudet seinään lujasti kiinnitetyt "mukamas-pyyhkeiden-kuivaukseen-tarkoitetut-koukut" osoittautuivat oikein päheiksi ja olisivat varmaan kestäneet roikkumiseni ilmankin toisen tukea...
Vähän tota kestämistä kyllä epäilen, jos siis imurikauppias ollut asialla, nimittäin mä luulen että kauppias itse tuskin pystyy muuhun kuin puhumiseen..ja tästä oli viitteitä siinä kaksiminuuttisessa..eikä siitä sen enempää joten eiku räpylät turvallisesti sitten lenksuihin ja eikun kovaa ajoa.
Ollaan vaan ja nautitaan
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

jouden-za kirjoitti:
Geetzu kirjoitti: Uudet seinään lujasti kiinnitetyt "mukamas-pyyhkeiden-kuivaukseen-tarkoitetut-koukut" osoittautuivat oikein päheiksi ja olisivat varmaan kestäneet roikkumiseni ilmankin toisen tukea...
Vähän tota kestämistä kyllä epäilen, jos siis imurikauppias ollut asialla, nimittäin mä luulen että kauppias itse tuskin pystyy muuhun kuin puhumiseen..ja tästä oli viitteitä siinä kaksiminuuttisessa..eikä siitä sen enempää joten eiku räpylät turvallisesti sitten lenksuihin ja eikun kovaa ajoa.
Terve J!
Ihanko tosissas uskot ton Nartun tyytyvän 2min:siin aina ja joka kerta? HAH :D

-kauppias itse

ps. kellotettiin tossa femmakin tänään (ilman droppeja!!)
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 17:19

Viesti Kirjoittaja Meik »

Mä sain vähän aikaa sitten. Oma apu oli tällä kertaa paras (tai siis ainoa) apu. :lol: Naisten iltavuorot pitäis kieltää lailla, vaikka niitä olisikin vain yksi viikossa.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

On taas muutama tovi vierähtänyt, joten jos mä en tänään saa, niin.... :kele:
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

Hei, kaikki, mutta Turbohaltija varsinkin! Nyt on niin, että haluan kertoa paitsi sen, että hyllystäni löytyy tuo Juha Seppälän Supermarket -kirja, niin lisäksi myös, että esimerkkisi innoittamana minäkin saan. Torstaina. Rahasta. Noin neljän tunnin ajan putkeen. :cheer: :cheer:
Viimeksi muokannut Edith, 10.02.2006 0:25. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Turbohaltija

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Edith kirjoitti:Hei, kaikki, mutta Turbohaltija varsinkin! Nyt on niin, että haluan kertoa paitsi sen, että hyllystäni löytyy tuo Juha Seppälän Supermarket -kirja, niin lisäksi myös, että esimerkkisi innoittamana minäkin saan. Torstaina. Rahasta. Noin neljän tunnin ajan putkeen. :cheer: :cheer:
Heinoo! Olen vaikuttunut paitsi kirjallisesta maustasi, myös aikomuksestasi jakaa iloa ja tyydytystä maailmalle! Elämä ja erotiikka rulettaa! :ohyeah: :hep:
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 17:29

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Geetzu kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:
Geetzu kirjoitti: Uudet seinään lujasti kiinnitetyt "mukamas-pyyhkeiden-kuivaukseen-tarkoitetut-koukut" osoittautuivat oikein päheiksi ja olisivat varmaan kestäneet roikkumiseni ilmankin toisen tukea...
Vähän tota kestämistä kyllä epäilen, jos siis imurikauppias ollut asialla, nimittäin mä luulen että kauppias itse tuskin pystyy muuhun kuin puhumiseen..ja tästä oli viitteitä siinä kaksiminuuttisessa..eikä siitä sen enempää joten eiku räpylät turvallisesti sitten lenksuihin ja eikun kovaa ajoa.
Terve J!
Ihanko tosissas uskot ton Nartun tyytyvän 2min:siin aina ja joka kerta? HAH :D

-kauppias itse

ps. kellotettiin tossa femmakin tänään (ilman droppeja!!)
No kas kas kukas se täällä, A-mieskö itse, okke ja terve vaan sinnekin, tosin heti pitää edelleen sanoa että 130% ja sitä voit kysyä siltä raksulta et mitä se meinaa. Joten ihan ihan kovinkaan pitkiin ja syvällisiin kirjeenvaihtoihin en ollut ajatellut lähteä kanssasi koska mulla on vähän semmonen hytinä (ei munissa) että saattaisi Sullakin pahimmassa tapauksessa (mun kannalta) rattaat pyörähtää ja sit junous:)

Mut joo luulen että kandee vähän useimmin siellä Kotona harrastaa sitä hyvänäpitämistä, koska en usko et tyytyy kovinkaan moneen 2min:een peräkkäin.

Vai että ilman droppeja heh okke.
Ollaan vaan ja nautitaan
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10700
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Viime yönä, takaa ja lujaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2199
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Melnais »

En pysty muistamaan, miten te muistatte joka ihokontaktin? Apuakaan ei ole tulossa sillä stressikäyrä hipoo korkeuksia joissa ei paljon seksi kiinnosta. Ei riitä keskittymiskyky.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Melnais kirjoitti:En pysty muistamaan, miten te muistatte joka ihokontaktin?
Aika helposti kun ei ole oikein sitä sellaista Elämää tällä hetkellä. Jos aamulla saan, kerron siitä aamupäivän aikana täällä (tänään en saanut), jos päivällä saan kerron sen sitten iltaan mennessä tässä ketjussa (tänään en saanut), jos illalla saan yritän muistaa kertoa sen viimeistään seuraavana aamuna tässä ketjussa (tänään en kyllä saa). Että sellasta. Varsin seksitön päivä mutta The Ketju veti minua puoleensa taasen.

Oikeesti. Oon aika kyllästyny koko kityyn ja palaan tähän paskaketjuun ihan vaan todella tylsyyksissäni. Hoh.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja aasi »

Geetzu kirjoitti:Oikeesti. Oon aika kyllästyny koko kityyn ja palaan tähän paskaketjuun ihan vaan todella tylsyyksissäni. Hoh.
Vaihetaanko moderaattoreita? Bannataanko joku?
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Viime vuonna.
Kikkelis kokkelis.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sain eilen, ja meinaan saada tänäänkin :twisted:
Vastaa Viestiin