Must tuntus, et voisin alkaa laskuttamaaan mun ajasta.
Joka paikkaan vaan pitäs olla repeemässä koko ajan ja aina.
Sellanen kloonikitty ois pop. Mä makaisin himas ja se hoitas kaikki juoksevat asiat.
Lisäks vielä; mä oon hirveen vahingonilonen. Must on hirveen kivaa, ku expomo ei oo saanu ketää vakkaria sinne lafkaan, kun mä lähin. Ehanaa <3
Voihan tissit! Vieläkin töissä, luulin jo pääseväni kotiin neljältä, mutta ei...
Tänään olis vielä semmottinen kiva viini- ja juustopile-iltamakin tiedossa. Pikkurillit pystyyn
Pitäisi alkaa laittamaan ruokaa, mutta ahnehdin aamiaisella niin paljon, ettei oikein ole nälkä... Tämän lisäksi väsyttää. Piti valvoa myöhään ja mennä puoli neljältä nukkumaan. Sitten alkoi nusututtaa ja piti vielä... (kaksi kertaa). Ja sitten vielä kieriskelin hereillä ja sain unta puoli kahdeksalta aamulla. Herätys kymmenen pintaan.
Viettäkää ihku päevä. *jupinaa*
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Kiitos kaikille kanssajuhlijoille! Pitää varmaan alkaa kuljettamaan tuota pleikkaa mukanaan, niin saa muidenkin naapurit kärsiä vuorostaan. Ja sitä Aasin tanssimattoa pitäisi jossain vaiheessa päästä kokeilemaan kans.
Exsat kirjoitti:Kiitos kaikille kanssajuhlijoille! Pitää varmaan alkaa kuljettamaan tuota pleikkaa mukanaan, niin saa muidenkin naapurit kärsiä vuorostaan. Ja sitä Aasin tanssimattoa pitäisi jossain vaiheessa päästä kokeilemaan kans.
Kiitos itsellenne! Kivaa ja hyvää oli. Nyt kieltämättä ei oo kauhian kivvaa kyllä.
Huomenta! Aamukahvilla jo. En ole vielä kakkuakaan maistant. Ohjelmassa pakastepizzaa, eilisen kebabin jämiä, saunomista ja teeveetä. Onpa ihan helevetin hienoa, että huomenna on vasta lauantai!
Kotona!
Kävin töissä tienaan isot rahat, jee.
Kotona odottelin ihana kOlli
eilen oli kyllä huippua laulaa, vaikka ensin epäilin etten kehtaa. Mutta vähän kun erehdyttiin kehumaan niin eipä mua tainnu hiljaiseksi sille iltaa saadakaan treenasin tänään taas autossa
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
ninnithequeen kirjoitti:PEEERKELEEEH!
Janda vei yhdellä pisteellä Mäkiviikon voiton. Saakelin norjalaistuomari
HAHAA!
Onneksi olinkin väärässä. Janda ja Ahonen JAKOIVAT koko mäkiviikon voiton
jos dumarit ois ollu taaskaan yhtaan tasapuolisia, niin ahonen ois vieny koko roskan. oli tanaanki eka hyppy ahoselta tyylikkaampi ku jandalta ja silti sai 2 pojoo vahemman